Keystone logo
British School of Fashion

British School of Fashion

British School of Fashion

Wstęp

British School of Fashion jest innowacyjnym ośrodkiem akademickim opracowanym przez Glasgow Caledonian University (GCU) w celu stworzenia i upowszechnienia strategicznego podejścia do biznesu w zakresie mody, zapewniając wiodące wykształcenie, badania i doradztwo.

Mając na uwadze misję o osiągnięciu "wspólnego dobra", brytyjska szkoła mody promuje myślenie i praktykę w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania poprzez współtworzenie wiedzy z partnerami z branży, uznanymi profesorami honorowymi, siecią absolwentów, aktywnymi pracownikami naukowymi i zróżnicowanym studentem populacja.

Pokazując swoją przedsiębiorczość, British School of Fashion projektuje i oferuje niepowtarzalne globalnie programy wykonawcze i podyplomowe, które oferują uczestnikom doświadczenie w transdyscyplinarnym nauczaniu w swoich szkołach w Londynie i Nowym Jorku.

Kim jesteśmy?

Nasze pierwsze kroki w modzie sięgają roku 1875 i do naszych kolegiów założycielskich w Glasgow w Szkocji. W tamtych czasach naszym głównym celem było zapewnienie kobietom możliwości projektowania, produkcji tekstylnej i handlu detalicznego, z dbałością o potrzeby ekonomiczne, społeczne i środowiskowe tego czasu. Brytyjska moda ewoluowała tak, aby obejmowała znacznie więcej niż tylko produkcję, a edukacja dostarczona przez British School of Fashion GCU odzwierciedla te zmiany.

Przez dziesięciolecia GCU przyczyniało się do tworzenia mody poprzez tworzenie pionierskich kursów. Byliśmy pierwszą instytucją z Wielkiej Brytanii, która zaoferowała studia magisterskie w międzynarodowym marketingu mody w 2000 r. I nadal jest jednym z niewielu uniwersytetów na całym świecie, oferującym specjalne studia MBA w zarządzaniu marką luksusową.

Brytyjska Szkoła Mody zamierza budować na fundamencie dzięki naszym silnym dziedzictwu i doświadczeniu w branży mody poprzez ciągłe innowacje w zakresie nowych programów oraz inwestycje i rozwój naszego wydziału naukowego.

Co uczymy?

Oferujemy zróżnicowane studia magisterskie współtworzywane przez ekspertyzę branżową naszych honorowych profesorów, wiedzę ekspertów akademickich oraz innowacje i energię naszych studentów.

Integrujemy najnowsze myślenie akademickie z szerszymi spostrzeżeniami biznesowymi wynikającymi z naszych badań i doradztwa w zakresie współczesnej praktyki biznesowej. Nasza nauka jest również w pełni zaangażowana w przemysł mody, mamy partnerstwa i współpracę z różnymi firmami mody, w tym Marks i Spencer, Converse, ASOS, Retail Trust, Arcadia, Folk, All Saints, Lyst, House of Fraser, Margaret Howell, Farfetch i Topshop.

Dzięki tym bliskim kontaktom jesteśmy w stanie zapewnić kursy mistrzowskie z wiodących firm na świecie, a także możliwości cennych staży, odwiedzin i prezentacji projektów.

Zapewniamy, że nasi absolwenci mają umiejętności i wiedzę potrzebną do zarządzania biznesem mody na dzisiejszym globalnym rynku. Stawiamy wyzwanie naszym studentom, aby stali się krytycznymi myślicielami, z właściwym zrozumieniem teorii i pojęć, które pomagają wyjaśnić i wypromować najlepsze praktyki w biznesie. Zachęcamy do podważania status quo, kreatywności w ich myśleniu, przedsiębiorczości w swoich działaniach oraz do uznania, że ​​dobry biznes to lepsza sprawa.

Dlaczego tak się różnimy?

Nasze motto uniwersyteckie "We wspólnym pożytku" - czyli "dla dobra wspólnego" - jest głównym tematem każdej z inicjatyw British School of Fashion. W tym względzie nasz kanclerz, profesor Muhammad Yunus, jest naszym najważniejszym przedstawicielem, otrzymując Pokojową Nagrodę Nobla za osiągnięcia w rozwoju gospodarczym i społecznym. Profesor Yunus pozostaje jednym z siedmiu osób, którzy zostali uznani za Pokojową Nagrodę Nobla, Medal Prezydencki i Złoty Medal Kongresu.

"Nie chodzi o przekazywanie wiedzy starego pokolenia. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Gdy zamienisz coś w biznes społeczny, staje się silnikiem, który nie potrzebuje tankowania ".

Profesor Muhammad Yunus, Kanclerz GCU.

British School of Fashion w GCU uosabia wysiłki uczelni, aby promować przedsiębiorczość, innowacje i naukę opartą na głęboko zakorzenionym sumieniu społecznym. Uznajemy, że przemysł mody ma obowiązek prowadzenia działalności etycznej, promowania i uczciwego handlu.

Nasze nowojorskie domy Campus Fair Fashion Center. Inicjatywa ta działa zarówno jako repozytorium, jak i kanał informacyjny, a centrum koncentruje się na analizowaniu sprawy biznesowej dotyczącej zrównoważonego rozwoju w przemyśle mody.

Ponadto Brytyjska Szkoła Mody odpowiedziała na wezwanie na całym świecie, aby umieścić na społecznym planie odpowiedzialność, etykę i zrównoważony rozwój na pierwszym planie szkolenia przyszłych liderów biznesu, stając się sygnatariuszem inicjatywy ONZ w sprawie Global Compact: zasady odpowiedzialnego Edukacja menedżerska (PRME). Nasz udział w PRME wykazuje długoterminową misję w celu osiągnięcia korzyści gospodarczych i społecznych w kraju i na świecie, a wartości PRME stanowią podstawę całej brytyjskiej kolekcji School of Fashion. Dzięki tym zobowiązaniom będziemy nadal poprawiać zaangażowanie w sprawy. Regularnie będziemy informować o postępach w stosowaniu zasad, przyczyniając się tym samym do uczenia się instytucji akademickich na całym świecie uczestniczących w inicjatywie PRME.

Jak współtworzyć naszą wiedzę?

Nasza wyspecjalizowana wiedza o modzie powstaje dzięki unikalnej i krytycznej równowadze praktyki branżowej branży krawędziowej i jest oparta na najnowszych badaniach akademickich.

Biznes mody jest głównym kierowcą ekonomicznym w Wielkiej Brytanii i na arenie międzynarodowej, a brytyjska szkoła mody jest zobowiązana do stania się wiodącym centrum zrozumienia zachowań konsumentów wobec mody. Poprzez przyjęcie innowacyjnych i eksperymentalnych metodologii badań staramy się zrozumieć zużycie mody we wszystkich kanałach dystrybucyjnych.

Wiedza, że ​​generujemy trzy wspólne cechy:

  • Jest rygorystyczny, niezależny i oparty na metodologii badań dźwiękowych
  • Efekty zawsze mają znaczenie i wartości dodanej dla sektora mody
  • Poprawia i zwiększa konkurencyjność ludzi i organizacji

Nasz wgląd jest produktem ciekawości intelektualnej i dojrzałym zrozumieniem rzeczywistości prowadzenia działalności gospodarczej w dzisiejszym globalnym, wielokanałowym środowisku mody. W uznaniu tego wiele wiodących firm mody zachęca nas do podejmowania różnorodnych projektów doradztwa i rozwoju biznesu.

Jednym z najważniejszych sposobów zdobywania i podtrzymywania naszej wiedzy jest współpraca, którą wspieramy z Honorowymi Profesorami i Partnerami Przemysłu.

Lokalizacje

  • London

    GCU London 40 Fashion Street, E1 6PX, London

    pytania