Keystone logo
Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Michael F. Price College of Business, University of Oklahoma

Wstęp

HISTORIA Program nauczania w badanych przedsiębiorstw została po raz pierwszy wystawiona w 1913 roku przez podległą szkoły w College of Arts and Sciences nazywany Szkoła Handlu i Przemysłu. Pierwsze certyfikaty w handlu i przemyśle zostały przyznane w 1915 r. Nazwa została zmieniona na School of Public i prywatnego biznesu w 1917 roku. W czerwcu 1923 roku Zarząd Regents założył szkołę biznesu jako odrębnej szkoły dwuletniej Uniwersytetu i zatwierdziła go do nadawania stopnia Bachelor of Science in Business. Pierwszy Bachelor of Science w stopniach firm zostały przyznane w 1924 r. W następnym roku School of Business został przyjęty do członkostwa w Association to Advance Collegiate Schools of Business (AACSB International), międzynarodowej agencji akredytacji dla licencjata i magistra w biznesie. Aby zdobyć i utrzymać akredytację, te studia muszą być poddane rygorystycznej wstępnej oceny i okresowo aktualizuje się. Te programy kolegium zostały w pełni akredytowane od 1926 roku. Ponadto programy prowadzące do licencjata i magistra w dziedzinie rachunkowości spotkały odrębnych standardów akredytacyjnych AACSB International specjalnie dla programów księgowych. W 1929 roku Zarząd Regents zmienił School of Business na College of Business Administration. W 1997 roku, absolwent Michael F. Cena ogłosił wkładu $ 18 mln College of Business. OU Regents oficjalnie przemianowany na College of Business Administration Michaela F. Cena College of Business. Fundusze Cena stosowane są strategicznie obszarów doskonałości. To obdarowanie ustalił obdarzone stanowiska wykładowców, a obdarowanie biblioteka, stypendia i staże podyplomowe, centrum pomocy dla studentów, a także zapewnia wsparcie dla szeregu innych inicjatyw. MISJA Misją uczelni jest „wspieranie odkrywania i przekazywania wiedzy na temat tworzenia, funkcjonowania, zarządzania i kontynuuje dostosowanie organizacji w zmieniającym się globalnym środowisku biznesowym.” Nasi absolwenci będą chwytać możliwości, aby zobaczyć, jak oddzielne kawałki układanki biznesu są łączone ze sobą w celu utworzenia nowej firmy lub branży. Koncepcyjnego myślenia i szkolenie w świecie rzeczywistym umożliwia im do rozwiązywania złożonych problemów w obrębie firmy lub branży. Strategia Kolegium do doskonałości zintegrowana z University College pomaga osiągnąć swoje cele zwiększenia doskonałości i składek dla gospodarki państwa, narodu i świata. CELE Aby jeszcze bardziej swoją misję, uczelnia oferuje studia na matury, magisterskie i doktoranckie poziomy, w celu zapewnienia możliwości rozwoju zawodowego w szerokiej gamie profesjonalnych i przedsiębiorczych ról. Podczas gdy większość absolwentów znajdzie zatrudnienie w sektorze prywatnym, Michaela F. Cena College of Business Education zapewni ogólne zrozumienie i uznanie dla, procesów zarządczych, które mają zastosowanie w sektorze publicznym, a nie-for-profit, jak również. Oprócz kompetencji technicznych w zakresie specjalności, absolwenci kolegium spodziewa się osiągnąć poziom zrozumienia i uznania dla tego, sztuk wyzwolonych i nauk społecznych. Celem jest zapewnienie bazy edukacyjnej, na której absolwent może zbudować nie tylko techniczne, ale również zdolności społeczne przez całe życie dalszego wzrostu i rozwoju. Nacisk kładziony jest na tyle formowania postaw i rozumienia złożonych zagadnień jak na osiągnięcie wiedzy i umiejętności. Ponieważ edukacja formalna może stają się oderwane od realiów praktyki, uczelnia stara się utrzymać bliskie więzi z profesjonalnych społeczności, którym służy. Internship możliwości dla studentów, udział praktykujących profesjonalnych menedżerów w klasie, konsultingowych i badania przez wykładowców, deski konsultantów do kolegium, konferencji itp udziałem osób spoza Uniwersytetu zapewnienia możliwości kontynuowania interakcji ze światem organizacji. Utrzymując praktyczne, odpowiednie perspektywy, wydział stara się awansować granic wiedzy poprzez badania, zarówno stosowane i teoretyczne. To badanie ma fundamentalne znaczenie dla ogólnej doskonałości funkcji nauczania. Studentów na wszystkich poziomach mogą oczekiwać, aby być narażone nie tylko na ugruntowanej wiedzy, ale także pomysłów i problemów, które są w czołówce badań i eksperymentów. Jako uzupełnienie programów studiów, uczelnia zawiera ciągłą menedżerskich programów rozwojowych dla praktykujących specjalistów edukacji i. W całej szerokiej gamy programów edukacyjnych i badawczych w jego celów i usług publicznych, uczelnia dąży do utrzymania standardów jakości zgodny z rolą uczelni jako jeden z wiodących uczelni w kraju.

Wymagania wstępne

Wykaż swoje zaangażowanie i gotowość do odniesienia sukcesu w szkole biznesu, przystępując do egzaminu GMAT — najczęściej stosowanego egzaminu wstępnego, który mierzy Twoje umiejętności krytycznego myślenia i rozumowania.

Pobierz mini quiz GMAT, aby zapoznać się z pytaniami, które znajdziesz na egzaminie.

Lokalizacje

  • Norman

    Michael F. Price College of Business, 207 Adams Hall,

    pytania