Keystone logo
IPAM

IPAM

IPAM

Wstęp

O nas

IPAM jest szkołą, która ma ponad 30-letnie doświadczenie w nauczaniu marketingu, zawsze oferując edukację doskonałości w bliskiej odległości od firm i rynków.

Nasz model nauczania łączy teorię i praktykę, nauczaną przez wykładowców z doświadczeniem biznesowym i rzeczywistymi wyzwaniami, jakie stawiają studentom firmy.

Środowisko w IPAM Lisbon to profesjonalizm, kompetencje i determinacja. Studenci są prawdziwymi menedżerami ds. Marketingu, rozpoczynając lub rozwijając swoją karierę.

Historia

Założona w 1984 roku, jest to najstarsza i największa szkoła marketingu w Portugalii. W ciągu 31 lat swojego istnienia przeszkoliła ponad 9 000 uczniów.

Była to jedna z pierwszych portugalskich uczelni wyższych oceniana przez Europejskie Stowarzyszenie Uniwersytetów, najważniejsze stowarzyszenie w tym sektorze.

W latach 90. IPAM niezwykły rozwój. Rozwija bardzo bliskie relacje z rynkiem biznesowym, jego kursy cieszą się uznaniem ze strony rządu portugalskiego, organizuje 1. Kongres Specjalistów Marketingu i wydaje jedyne czasopismo naukowe specjalizujące się w marketingu do dziś.

Po roku 2000 IPAM posiada największy symulator zarządzania na poziomie krajowym, w pełni integruje wszystkie swoje programy akademickie w ramach Procesu Bolońskiego i wita wybitnych Philipa Kotlera i Toma Petersa na lekcjach inauguracyjnych na rok akademicki.

Model akademicki

Model nauczania skoncentrowany na uczniach, którego celem jest przygotowanie studentów do globalnego świata poprzez zdobycie wiedzy i rozwój umiejętności, które zwiększą ich szanse na zatrudnienie w dowolnym miejscu na świecie.

W IPAM przez lata opracowano model pedagogiczny, który łączy zajęcia w klasie, technologię i powiązanie z rynkiem.

Podczas tych zajęć w klasie instrukcja jest udzielana w bardziej konwencjonalnym modelu, ale z innowacyjnymi metodologiami pedagogicznymi (studia przypadków, teatr, odgrywanie ról, praca w grupach, sesje instruktażowe lub symulacje). Nauczanie w środowisku mieszanego uczenia się wspomagane jest przez nowe technologie (moodle, sieci, fora, czaty, wideokonferencje).

Wreszcie, nauka w środowisku rynkowym odbywa się na zewnątrz (dni robocze i dni otwarcia, zajęcia w firmach, wizyty robocze, staże, warsztaty lub konferencje).

Innowacyjny i wyróżniający się model akademicki IPAM opiera się zatem na 2 kluczowych filarach:

  • Link do biznesu
  • Międzynarodowe doświadczenie

IPAM Lisbon" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50877_rsz_detalhe1.jpg" alt="IPAM Lisbon" />

© Instituto Português de Administração de Marketing ( IPAM )

Kampus

Kampus IPAM w Lizbonie i Porto jest przygotowany do zaoferowania studentom wyjątkowego doświadczenia akademickiego i zwiększenia ich sukcesu akademickiego.

Otwarty 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

  • Przestrzenie do nauki i przestrzenie wspólne, które mają stymulować pracę zespołową i sprzyjać integracji uniwersytetów: sale lekcyjne | Labs | Audytorium | Biblioteka | Pokoje do nauki | Salon na świeżym powietrzu
  • Usługi mające na celu ułatwienie codziennego życia studentów: Food Court | Centrum kopiowania | Usługi dla studentów | Wirtualny kampus | Darmowe wifi

IPAM" src="https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/q_auto,f_auto,w_743,c_limit/element/50/50878_rsz_ipam.png" alt="IPAM" />

© Instituto Português de Administração de Marketing (alt = "IPAM)

Lokalizacje

  • Lisbon

    Quinta do Bom Nome, Estr. da Correia 53 1500-210 Lisboa, , Lisbon

    • Porto

      Rua Manuel Pinto de Azevedo, 748 4100-320 Porto, , Porto

      pytania