Przeczytaj oficjalny opis

Historia

Założony przez Cartier w 1990 r., Institut Supérieur de Marketing du Luxe zapewnia jedyne szkolenia na świecie pożądane i wspierane przez specjalistów z branży.

Od momentu powstania firma odniosła niezawodny sukces.

Ranking numer jeden dla kształcących studentów zainteresowanych pracą w sektorze luksusowym, jego wyspecjalizowany MBA jest punktem odniesienia w sektorze we Francji i na arenie międzynarodowej.

Sup de Luxe jest przewodniczącym Cartiera przez ostatnie 30 lat i każdego roku przyjmuje setki studentów z całego świata.

Redakcyjny

Dziś Luxury jest obecny w każdym zawodzie. Ogromny potencjał tego sektora w globalnej gospodarce jest odbiciem trwającej konkurencji (obecnie i w przyszłości) między markami i grupami.

Aby odnieść sukces w tym sektorze, młodzi menedżerowie muszą zdobyć pełną wiedzę na temat kodów i technik, opanować odpowiednie umiejętności marketingowe i ich specyficzne zastosowanie w międzynarodowej dystrybucji produktów luksusowych.

Muszą także stworzyć dobrze rozwiniętą sieć kontaktów - niezbędną do otwarcia drzwi głównych luksusowych domów.

Wreszcie, muszą zdać sobie sprawę, że Luksus jest wszechświatem w stanie ciągłego twórczego napięcia. Muszą nauczyć się odżywiać tę kreatywność przy jednoczesnym poszanowaniu tradycji.

Institut Supérieur de Marketing du Luxe oferuje studentom i profesjonalistom możliwość zdobycia tytułu MBA specjalizującego się w marketingu luksusowych marek i zarządzaniu międzynarodowym. Szkolenie to ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia firm luksusowych i otwarcia ich drzwi.

Sup de Luxe zapewnia klucze do luksusowego wszechświata dzięki serii unikalnych możliwości:

  • Ekskluzywny program stale w kontakcie z potrzebami sektora.
  • Unikalna metoda nauczania zapewniona przez profesjonalnych specjalistów i domy.
  • Tygodniowy kontakt z decydentami w luksusowym świecie.
  • Sponsorowanie każdego studenta przez profesjonalistę z branży.
  • Wizyty w firmach, profesjonalne targi, warsztaty twórcze, centra produkcyjne, centra logistyczne itp.
  • Seminaria we Francji i za granicą.
  • Wywiady z agencjami pośrednictwa pracy i dyrektorami zasobów ludzkich.
  • Możliwości spotkania z prasą i innymi mediami.
  • Regularny dostęp do sieci 1500 absolwentów zajmujących wysokie stanowiska w firmach luksusowych.

Misja

Sup de Luxe określił następujące główne cele:

  • Zbuduj bazę młodych menadżerów dla różnych zawodów w branży, w ścisłej współpracy z markami,
  • Broń wartości luksusu, jednocześnie animując i wzbogacając obserwatorium oraz ośrodek badań i studiów nad luksusowymi referencjami w skali globalnej,
  • Promowanie ogólnej kultury tego sektora poprzez częste publikowanie książek.
Programy prowadzone przez:
  • Francuski

Ta szkoła oferuje również:

MBA

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Innowacja to Słowo Główne. Luksusowy przedmiot zawsze był kreacją. Kreacji tej musi towarzyszyć dobra obsługa i dobry czas. Musi przed wszystkim uzupełnić duszę kupującym ... [+]

Sektor luksusu przechodzi głębokie zmiany. Wraz z historycznymi markami i domami, które sprawiają, że Francja i Paryż stają się ich kołyską, firmy są tworzone i rozwijane, które przynoszą przyjemność, służbę i tożsamość, których poszukują kobiety i mężczyźni.

Innowacja to Słowo Główne. Luksusowy przedmiot zawsze był kreacją. Kreacji tej musi towarzyszyć dobra obsługa i dobry czas. Musi przed wszystkim uzupełnić duszę kupującym. W tym sensie wszystko jest dozwolone. Przedsiębiorca w tym sektorze musi być kreatywny, rygorystyczny, wytrwały i klarowny.

Musi być w stanie zidentyfikować możliwości rozwoju swojej działalności, prowadzić projekt, a często zespół, tworzyć wartość, a co za tym idzie, zatrudnienie, a także musi uczyć się innowacji i mierzyć ryzyko.... [-]

Francja Paryż
Listopad 2019
Francuski
W pełnym wymiarze godzin
1 - 2 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Program, który przygotowuje studentów do zarządzania pracą poprzez dogłębne studia produkcji, logistyki i kontroli, z naciskiem na strategie finansowe i globalne zarządza ... [+]

Program, który przygotowuje studentów do zarządzania pracą poprzez dogłębne studia produkcji, logistyki i kontroli, z naciskiem na strategie finansowe i globalne zarządzanie. Kompleksowe szkolenia z zakresu marketingu i zarządzania marką, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Specjalny nacisk na handel detaliczny, merchandising i sprzedaż online. Ten program przygotowuje studentów z umiejętnościami potrzebnymi do udanej kariery luksusowej.

Program uznawany przez państwo za poziom I jest zarejestrowany w Répertoire National des Certifications Professionnelles (RNCP).

Ten nowy program w Global Luxury Management został opracowany w celu nadania szczególnej siły 30-leciu pierwszego programu Sup de Luxe stworzonego w 1990 roku.... [-]

Francja Paryż
Skontaktuj się ze szkołą
Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
16 miesiące
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Kultury gastronomiczne wymagają bardzo szerokiego zakresu umiejętności, począwszy od doskonałej znajomości tradycji, kultur, modeli produkcji, trendów kulinarnych, wiedzy ... [+]

Kultury gastronomiczne wymagają bardzo szerokiego zakresu umiejętności, począwszy od doskonałej znajomości tradycji, kultur, modeli produkcji, trendów kulinarnych, wiedzy oenologicznej, a także procesów przemysłowych i rzemieślniczych. Ten wyjątkowy świat łączy w sobie emocje i wyrafinowaną technologię. Może naprawdę rozwinąć się tylko dzięki połączeniu doskonałości w całym łańcuchu wartości, od produkcji do usług. Ten wyjątkowy i prestiżowy świat, który stanowi integralną część francuskiej tradycji i model uznany przez UNESCO, jest wdrażany poprzez pełne opanowanie technik marketingowych, technik sprzedaży, znajomości danych prawnych oraz analizę modeli zarządzania mających zastosowanie w tym sektorze .... [-]

Francja Paryż
Skontaktuj się ze szkołą
Język angielski,Francuski
W pełnym wymiarze godzin
1 - 2 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku
Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Numer 1 od 30 lat i uznawany za najlepszy trening dla sektora, MBA Luxury Brand Marketing and International Management to kompleksowe szkolenie opracowane przez profesjon ... [+]

Numer 1 od 30 lat i uznawany za najlepszy trening dla sektora, MBA Luxury Brand Marketing and International Management to kompleksowe szkolenie opracowane przez profesjonalistów i specjalistów z branży. Niektóre kursy mogą być w języku angielskim. Misje i sprawy powierzone przez firmy pozwalają uczniom wykorzystać wiedzę zdobytą podczas kursów.

Ten program uznawany na poziomie I poziomu jest zarejestrowany w Krajowym Katalogu Certyfikatów Zawodowych (RNCP).

Marketing marki luksusowej i zarządzanie międzynarodowe MBA jest oferowany:

w ciągu 2 lat dla studentów z programu Bac 3: MBA 1 "Fundamentals", MBA 2 Marketing marki luksusowej i zarządzanie międzynarodowew ciągu 1 roku dla studentów z Bac 4, Bac 5 lub doświadczenia zawodowego: MBA 2 Marketing marki luksusowej i zarządzanie międzynarodoweKrzesło Le Figaro... [-]
Francja Paryż
Skontaktuj się ze szkołą
Francuski,Język angielski
W pełnym wymiarze godzin
1 - 2 lat(a)
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku

Graduation MBA GLOBAL 2018