Przeczytaj oficjalny opis

ESP (Ecole supérieure de Publicité) jest szkołą wyższego wykształcenia w dziedzinie reklamy, komunikacji, marketingu i zarządzania - z siedzibą w Paryżu. Od 1927 roku: ESP szkoli doświadczonych specjalistów w tych dziedzinach i aktywnie uczestniczy w agencjach komunikacyjnych, mediach i reklamodawcach. Pionierska szkoła z doświadczeniem (prawie 90 lat!), ESP jest dumna ze swojej uznanej wiedzy:

ESP JEST NAJSTARSZĄ SZKOŁĄ KOMUNIKACJI WE FRANCJI

Szybka historia ESP: Na początku XX wieku Stany Zjednoczone wymyśliły reklamę. Następnie grupa francuskich profesjonalistów połączyła siły, aby rozwinąć know-how w zakresie reklamy we Francji. W tym czasie: - PUBLICIS, pierwsza francuska agencja reklamowa, powstała w 1926 roku. - ESP, pionierska szkoła reklamy we Francji, powstała w 1927 roku.

CERTYFIKATY ESP

Certyfikacja krajowa: ESP jest prywatną szkołą wyższego wykształcenia technicznego, certyfikowaną przez rząd francuski. ESP zapewnia stopnie "profesjonalizacji", które zapewniają szkolenie dla określonych umiejętności zawodowych. W związku z tym te stopnie naukowe (licencjaci i mistrzowie) są certyfikowani przez organizację rządową RNCP (Krajowy Rejestr Certyfikacji Zawodowej). Certyfikacja IAA: Międzynarodowe uznanie, wydane przez IAA po szczegółowym przeglądzie kursów («Każdy kurs jest akredytowany i oceniany indywidualnie, poprzez rygorystyczny, benchmarked proces Rady ds. Edukacji IAA, zapewniający międzynarodową uznaną jakość nauczania wymaganą przez globalną branżę komunikacyjną dla przyszłych studentów i młodych profesjonalistów »). ESP JEST PIERWSZĄ PARYSKIEJ PRYWATNEJ SZKOŁY [SMBG EDUNIVERSAL RANKING] Od 1927 roku ESP utrzymuje swoją pozycję lidera, będąc w rankingu "top prywatnej szkoły w Paryżu" przez SMBG EDUNIVERSAL (2013/2014). Klasyfikacja ta opiera się na trzech podstawowych kryteriach: doskonałości szkolenia, początkowym wynagrodzeniu (absolwentów) i poziomie zadowolenia uczniów.

Programy prowadzone przez:
Język angielski
Francuski

Ta szkoła oferuje również:

Roczne MBA

ESP - School of Communication & Marketing

Luksusowe marki komunikacji szybko się zmieniają i tak się zmieniają umiejętności potrzebne w tych branżach: inwestować w nowe technologie w celu poprawy doświadczenia ma ... [+]

Luksusowe marki komunikacji szybko się zmieniają i tak się zmieniają umiejętności potrzebne w tych branżach: inwestować w nowe technologie w celu poprawy doświadczenia marki, zastosowanie najwłaściwszej segmentacji i korzystania z mediów cyfrowych i społecznych interakcji z klientami.

Cele programu Skutecznego komunikowania się w różnych kulturach w coraz bardziej zglobalizowanym rynku Pomyśl i budować innowacyjne komunikacji Zrozumieć istotę luksusu Budowanie unikalne doświadczenie marki Interakcja z klientami NAJWAŻNIEJSZE PUNKTY i WARTOŚCI dodanej Innovation Award (Od SMBG-EDUNIVERSAL) 12 miesięcy Programów MBA - dwa ujęcia: Jesień / ... [-]
Francja Paris
Wrzesień 2019
W pełnym wymiarze godzin
1 rok
Ośrodek kształcenia
Czytaj więcej po polsku

Video de Présentation de l'école ESP