Keystone logo

Niepełny etat Podwójne programy Programy w Stosunki pracy w Republika Południowej Afryki dla 2024

Filtry

Filtry

  • Podwójne programy
  • Republika Południowej Afryki
  • Studia administracyjne
  • Niepełny etat
Kierunki studiów
    Studia administracyjne (0)Studia architektoniczne (0)Badania ogólne (0)Budownictwo (0)Projektowanie (0)Dziennikarstwo i komunikacja masowa (0)Ekonomika (0)Studia energetyczne (0)Studia inżynieryjne○ (0)Języki (0)
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

Żaden program nie spełnia kryteriów wyszukiwania. Doprecyzuj filtry.

Clear filters

Popular degree type

Niepełny etat Podwójne programy Programy w Stosunki pracy

Specjaliści Stosunki pracownicze pracować w kontekście zarządzania zasobami ludzkimi, jak najlepiej zarządzać zatrudniania, rozwoju, utrzymania i kompensację personelu. Biorąc pod uwagę potrzeby firmy, pracują do opracowania i stosowania polityk, które przylegają do obowiązującego prawa i postanowień umownych, a także korzyści organizacji i jej talent.

Państwo położone na południowym krańcu Afryki, Republika Południowej Afryki, ma bogatą kulturę, że nigdy nie mam dość podczas zwiedzania lub studiuje tutaj. Językami tutaj m.in. Afrykanerów i angielskim, a także holenderski. Życie w kampusie ogromnej południowoafrykańskiego University, Uniwersytet w Johannesburgu lub uniwersytetu drugiej będzie niewiarygodny. Będziesz miłował interakcji z Bantus tutaj i tropikalnego klimatu regionu.

Podwójny stopień pozwala studentom do ukończenia dwóch różnych programów edukacyjnych, w tym samym czasie. Dwa stopnie są coraz bardziej popularne dla studentów, którzy chcą poszerzyć swoją zestaw umiejętności i szkolenia na konkurencyjnym rynku pracy.

Nauka w niepełnym wymiarze godzin umożliwia uzyskanie stopnia naukowego lub kwalifikacji, nawet jeśli nie można uczęszczać do szkoły w pełnym wymiarze godzin. Można uczyć się we własnym tempie, stopniowo gromadząc punkty, które liczą się do końcowej kwalifikacji.