Keystone logo

W kampusie MBA Programy w Public Relations w Barcelona, Hiszpania dla 2024

Filtry

Filtry

  • MBA
  • Hiszpania
  • Marketing
  • Barcelona
  • W kampusie
Kierunki studiów
  • Marketing (0)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

Żaden program nie spełnia kryteriów wyszukiwania. Doprecyzuj filtry.

Clear filters

W kampusie MBA Programy w Public Relations

Będąc 2. co do wielkości miasto w Hiszpanii, Barcelona jest stolicą Katalonii prowincji. Ma ponad 4 mln mieszkańców. Jest to tętniące życiem miasto, które odbywają się co roku tysiące turystów. Jest domem dla Uniwersytetu w Barcelonie między innymi.

Public Relations PR jest multidyscyplinarnym pole, które łączy w sobie marketing, reklama i inne wysiłki komunikacyjne. Generalnie celem programów public relations i kursów jest pomóc uczniom zrozumieć, jak pomóc osobom fizycznym i przedsiębiorstwom w łączeniu z mediami, na danym rynku lub społeczności-at-large.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Kapitan Business Administration (MBA) jest profesjonalnym stopień udzielił tym, którzy studiować zarządzanie biznesem w szkole biznesu. Różne formy analizy i strategii są objęte tym operacji, marketingu, finansów i rachunkowości.

Nauka na terenie kampusu odnosi się do osobistego uczęszczania na zajęcia. Zwykle obejmuje chodzenie na tradycyjne zajęcia i wykłady, uczestnictwo w zajęciach grupowych oraz osobiste kontakty z wykładowcami i rówieśnikami. Nauka na terenie kampusu często obejmuje również dostęp do laboratoriów, bibliotek i innych zasobów kampusu, takich jak kluby studenckie, biura karier i ośrodki rekreacyjne.