GEMBA: Master of Business Administration w Global Business Management
Bangkok, Tajlandia
CZAS TRWANIA
17 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
THB 704 000 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* Baht 650 000 (studenci z Tajlandii); Baht 704,000 (studenci zagraniczni)
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
O GEMBA
Master of Business Administration Program w Global Business Management jest przeznaczony dla tych, którzy mają co najmniej 3 lata doświadczenia po uzyskaniu tytułu licencjata w dowolnych dziedzinach.
Program kładzie nacisk na studia przypadków, najlepsze praktyki i dynamiczne doświadczenia edukacyjne, aby umożliwić uczniom porównanie strategii biznesowych na wschodzie i zachodzie w obszarach takich jak zarządzanie, finanse, marketing, innowacje, przedsiębiorstwa cyfrowe i globalny biznes.
DLACZEGO GEMBA TBS?
Kompaktowy
- 36 kredytów w ciągu 17 miesięcy (3 semestry i 1 lato)
- Przedmioty oferowane są w "modułach" mających na celu zapewnienie zwięzłego, interaktywnego i produktywnego doświadczenia w klasie
PRZEGLĄD PROGRAMU
Szczegóły Master of Business Administration (MBA) w Global Business Management są jak poniżej
Wymagane kursy
Model biznesowy w zglobalizowanym świecie
- Strategie i studia przypadków organizacji w dostarczaniu przedsiębiorstw w krajach o różnych warunkach gospodarczych i społecznych. Omówiono zarządzanie, marketing, zasoby ludzkie i kwestie operacyjne firm w sytuacjach fuzji i przejęć.
Globalni konsumenci i marketing
- Analizowane są potrzeby konsumentów o różnych poziomach rynkowych, takich jak Business-to-Business i Business-to-Consumer. Omówiono cechy i segmenty konsumentów w różnych krajach i kontekstach. Kurs omawia również, w jaki sposób opracowuje się politykę biznesową i strategię marketingową oraz reaguje na potrzeby konsumentów, szczególnie w dobie cyfrowej.
Podejmowanie decyzji przy użyciu rachunkowości
- Wykorzystanie danych księgowych i finansowych firmy do analizy, planowania i podejmowania decyzji przez kierownictwo. Omówiono studia przypadków w zakresie wykorzystania informacji księgowych i finansowych w pomiarach firmy.
Wspólnota Gospodarcza ASEAN I
- Środowisko geograficzne, gospodarcze i społeczne ASEAN jako możliwości dla przedsiębiorstw w tym regionie. Kierunki i trendy w branżach i przedsiębiorstwach w ASEAN.
Wspólnota Gospodarcza ASEAN II
- Case studies udanych firm mających swoje ślady w ASEAN oraz ich strategie marketingowe, zarządzania i finansowe. Omówiono wyzwania związane z utrzymaniem długoterminowej przewagi konkurencyjnej.
CEO Vision Series I
- Przedstawiona została wizja pomyślnych globalizujących się firm na CEO. Obejmuje to politykę biznesową, marketing, finanse
CEO Vision Series II
- Przedstawiona została wizja pomyślnych globalizujących się firm na CEO. Obejmuje to strategię zarządzania, zmianę organizacji i innowacje. Studenci będą analizować studia przypadków z różnych krajów.
Przywództwo dla globalnego biznesu
- Sprawdzane są role liderów w zarządzaniu różnicami ludzi, zespołami i różnorodnością kulturową. Omówione zostaną także zasady liderów z wizją i pasjonatów zmian w globalnym biznesie.
Globalne zarządzanie strategią biznesową
- Omówiono strategie zarządzania organizacją. Omówiono również wewnętrzną i zewnętrzną ocenę środowiskową oraz proces formułowania strategii biznesowej dla konkurencyjności regionalnej i globalnej.
Global Business Finance
- Zasady planowania finansowego celu firmy, przetrwania i sukcesu. Case studies strategii wykonawczej w zakresie finansów. Obejmuje to sposób, w jaki CFO zarządza finansowymi działaniami biznesowymi na rzecz konkurencyjności firmy w różnych krajach.
Zarządzanie innowacjami dla globalnego biznesu
- Proces rozwoju innowacyjności firmy i strategia zarządzania innowacjami w zglobalizowanym biznesie. Case studies udanej innowacji na różnych rynkach. Obejmuje to sposób, w jaki firma jest w stanie reagować na zmiany i innowacje.
Przedmioty do wyboru
Seminarium z zarządzania organizacją
- Omówienie perspektyw zarządzania firmą i kluczowych czynników sukcesu w osiągnięciu globalnego biznesu. Obejmuje to strukturę biznesową, strukturę organizacyjną i strategię firmy dotyczącą różnych form ekspansji biznesowej.
Seminarium z globalnego zarządzania marketingowego
- Omówienie perspektyw marketingu firmy i kluczowych czynników sukcesu w globalnym marketingu biznesowym. Obejmuje to omówienie studiów przypadków w strategii globalnego brandingu.
Seminarium z globalnego zarządzania zasobami ludzkimi
- Omówienie perspektyw zarządzania zasobami ludzkimi firmy i rozwoju zasobów ludzkich w globalnym biznesie. Obejmuje to dyskusję na temat rekrutacji, selekcji, rozwoju, oceny wyników oraz wynagrodzeń kadry kierowniczej i liderów na różnych poziomach globalnego biznesu.
Niezależne badanie
Niezależne badanie
- Badanie problemów istotnych dla globalnego zarządzania przedsiębiorstwem. Może to być na przykład w dziedzinie globalnego marketingu, finansów, operacji, zasobów ludzkich lub innowacji. Stworzenie niezależnego badania pod konsultacją i nadzorem doradcy.
PLAN STUDENCKIEGO
WARUNKI PRZYJĘĆ
- Licencjat lub równoważny (w dowolnych dziedzinach) z akredytowanej instytucji, z Tajlandii lub za granicą z 3-letnim doświadczeniem zawodowym lub absolwentem A TBS z 3,00 skumulowanym GPA i 6 punktami praktyki .
- Złożenie egzaminu z języka angielskiego (określonego przez Uniwersytet), trwającego nie dłużej niż 2 lata do ostatniej daty dopuszczenia.
- za. TU-GET Wynik co najmniej 550, lub
- b. Wynik TOEFL co najmniej 550 w przypadku wersji papierowej lub co najmniej 213 w przypadku komputerów lub co najmniej 79 w przypadku Internetu; lub
- do. Wynik IELTS co najmniej 6,5
- Studenci, którzy są rodowitymi Anglikami, będą w tym przypadku zwolnieni.
- Jeśli kandydaci nie mają wyniku testu angielskiego, jak określono powyżej, i mają wynik TU-GET co najmniej 400, lub TOEFL Paper oparte co najmniej 400 / Computer-based co najmniej 97 / Internet-based co najmniej 32 , lub IELTS co najmniej 4.5, kandydaci muszą mieć GPA stopnia licencjata co najmniej 3.00 lub muszą albo mieć publikację badań lub doświadczenie wykonawcze. Uwaga: kandydaci muszą zdać test z języka angielskiego z wynikiem nie dłuższym niż 2 lata do ostatniej daty przyjęcia. W takim przypadku program może zaakceptować kandydatów, a kandydaci muszą przedłożyć egzamin w języku angielskim zgodnie z wymaganiami Uniwersytetu przed badaniem Niezależnego Studium. Jeśli nie, kandydaci zostaną automatycznie zwolnieni z programu.
- Złożenie oświadczenia o celu i / lub omówienie odpowiedniego doświadczenia zawodowego / biznesowego związanego z programem nie więcej niż jednej strony.
- Zdaj egzamin z języka angielskiego przez komisję powołaną przez uniwersytet. Osoby z siedzibą za granicą mogą być zwolnione z rozmowy kwalifikacyjnej w Tajlandii, a komitet programowy rozważy alternatywny proces dla każdego przypadku.
DATY PRZYJĘCIA
OPŁATY PROGRAMOWE
CZESNE
Baht 650 000 (studenci z Tajlandii) i baht 704,000 (studenci zagraniczni) obejmujący instruktaż, materiały dydaktyczne i większość posiłków podczas zajęć.
DODATKOWY KOSZT
Loty, lokalne koszty podróży i zakwaterowanie nie są uwzględnione w powyższych opłatach za studia. Ten dodatkowy koszt, który będzie w pełni odpowiedzialny przez wnioskodawcę, wynosi w przybliżeniu 30000 Bahtów.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Manchester Global Executive MBA
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
MBA w języku angielskim
- Madrid, Hiszpania
Globalny MBA
- UK Online, Wielka Brytania