Magister biznesu i administracji
Rome, Włochy
CZAS TRWANIA
1 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Nasze roczne studia MBA w zakresie zarządzania, marketingu & Finance zapewniają najbardziej aktualne umiejętności i narzędzia w zakresie komunikacji, zarządzania i finansów. MBA ma na celu rozwijanie wiedzy i doświadczenia wymaganego do pełnienia ról kierowniczych i przedsiębiorczych w firmach, organizacjach i instytucjach. Master in Business Administration w Rome City Institute ma na celu kształcenie studentów w zakresie awansu zawodowego i uczenia się przez całe życie na poziomie międzynarodowym.
Wyniki nauczania w programie
Zarządzanie
- Proponowanie strategii w kontekście krajowego i międzynarodowego biznesu w celu rozwiązywania problemów lub korzystania z możliwości na rynkach krajowych i światowych.
- Określić organizacje, umowy, traktaty i regulacje, które sprzyjają lub utrudniają prowadzenie działalności międzynarodowej, a także sposób ich wykorzystania z korzyścią dla celów organizacji.
- Dostęp do wpływu międzynarodowego biznesu w różnych krajach na całym świecie jako efektu globalizacji i światowych trendów, które wymagają zwinnego i skutecznego zarządzania strategicznego.
- Docenić ludzką, ekonomiczną i kulturową różnorodność obecną w międzynarodowym biznesie, która znacząco wpływa na podejmowanie decyzji i wyzwania, z którymi organizacje muszą się zmierzyć na globalnym rynku.
Komunikacja marketingowa
- Projektowanie planów marketingowych i modeli biznesowych poprzez analizę informacji, stosowanie technik i wykorzystanie technologii, które sprzyjają powodzeniu ich wdrażania na rynkach krajowych i międzynarodowych.
- Wybiera narzędzia, techniki i metodologie, które marketing zapewnia w celu promowania kreatywnego, innowacyjnego i przedsiębiorczego myślenia w celu podejmowania decyzji menedżerskich w kontekście odpowiedzialności etycznej i społecznej.
- Proponowanie innowacyjnych strategii komunikacyjnych, z wykorzystaniem mediów tradycyjnych lub cyfrowych, w celu generowania propozycji wartości dla organizacji i mających na celu zaspokojenie potrzeb konsumentów i ich psychologii.
Finanse
- Projektowanie strategii poprzez odpowiednie i świadome stosowanie różnych opcji inwestycyjnych i finansowych, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i mających na celu generowanie wartości w organizacji.
- Proponowanie modeli finansowych przy użyciu narzędzi ilościowych i technologicznych, które umożliwiają przewidywanie scenariuszy biznesowych i przeprowadzanie niezbędnych analiz w celu wsparcia procesu decyzyjnego.
- Ocena głównych zmiennych, które wpływają na sytuację finansową i strukturę organizacji, która umożliwia efektywne zarządzanie produktami i usługami finansowymi, z wykorzystaniem technologii i zgodnie ze standardami etycznymi.