
MBA in
Master of Business Administration (MBA): Nacisk na e-marketing National American University

Stypendia
Wstęp
Program Master of Business Administration zapewnia studentom możliwość poszerzenia wiedzy i umiejętności w zakresie biznesu. Studenci mogą pochodzić z licencjatu biznesowego lub mogą zdecydować się na ukończenie kursów podstawowych w celu zapewnienia, że wszyscy studenci wchodzą do programu z solidnym doświadczeniem w dziedzinie biznesu. Podstawowe kursy programu dają uczniom możliwość pogłębienia ich analitycznych i praktycznych umiejętności w zakresie rachunkowości, finansów, ekonomii, systemów informatycznych, marketingu, metod ilościowych i przywództwa. Obszary naciskowe zapewniają uczniom możliwość dostosowania programu, aby pomóc im w osiągnięciu ich konkretnych celów zawodowych.
Stopień MBA jest postrzegany w świecie biznesu jako wskazówka, że masz ogólną wiedzę na temat rachunkowości, ekonomii, finansów i zarządzania, szczególnie ze średniego lub wyższego punktu widzenia zarządzania. Master of Business Administration NAU zapewni ci wiedzę i umiejętności potrzebne do zaspokojenia potrzeb dzisiejszych wiodących organizacji. Absolwenci e-marketingu koncentrują się na karierze e-commerce, marketingu online i marketingu w mediach społecznościowych. Według ONET Online, stanowiska w dziedzinie e-marketingu , takie jak specjaliści od marketingu internetowego i menedżerowie marketingu e-commerce, mają jasne perspektywy z silnym wzrostem zatrudnienia i wysokimi medianowymi zarobkami. Program nauczania e-marketingu obejmuje zajęcia z SEO / SEM, social media marketing i e-commerce. Głównym tematem jest marketing na urządzeniach mobilnych.
Wymagania programu MBA
Stopień MBA zapewniany przez NAU składa się z dwóch wymagań akademickich: kursów podstawowych magisterskich i zajęć fakultatywnych. Program studiów składa się z 10 kursów i pomyślnego zakończenia 45.0 godzin kredytowych.
Podstawowe kursy MBA
MT6255 należy ukończyć w pierwszym semestrze i przed ukończeniem kursów innych magisterskich. Podstawowe kursy MBA są następujące:
- Rachunkowość zarządcza AC6550 4.5
- EC6150 Ekonomia menedżerska 4.5
- FN6350 Zarządzanie finansami 4.5
- Metody ilościowe MA6600 dla decyzji zarządczych 4.5
- MG6500 Marketing Administration 4.5
- MT6255 Wprowadzenie do przywództwa i jakości 4.5
- Strategia i polityka MT6650 4.5
Nacisk na e-marketing
Studenci, którzy wybiorą tę opcję, muszą ukończyć kursy podstawowe MBA dla celów e-marketingu wraz z następującymi zajęciami do wyboru:
- Marketing internetowy MG6600 4.5
- MG6610 E-Commerce 4.5
- MG6620 Marketing społecznościowy 4.5
- MG6630 E-Marketing Analytics 4.5
Absolwenci programu MBA z naciskiem na E-Marketing będzie:
- Opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie planów marketingowych wykorzystujących technologie marketingu cyfrowego.
- Oceniaj rzeczywiste scenariusze marketingowe i proponuj rozwiązania oparte na krytycznej analizie dostępnych informacji marketingowych.
Warunki przyjęć
- Licencjat
- Dowód znajomości języka angielskiego
- Nie jest wymagane GRE!
- Nie wymaga się pracy dyplomowej!
Powiązane kariery
- Prezesi
- Kierownicy ogólni i operacyjni
- Menedżerowie sprzedaży
- Administratorzy usług administracyjnych
- Kierownicy produkcji przemysłowej
- Kierownicy budowy
- Menedżerowie usług społecznych i społecznościowych
- Estymatory kosztów
- Analitycy zarządzania
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration (MBA) - specjalizacja marketing i komunikacja
- Geneva, Szwajcaria
MBA Marketing luksusowych marek i zarządzanie międzynarodowe
- Paris, Francja
MBA | Marketing i sprzedaż
- Moscow, Rosja
- Online Russia