MBA in
Magister międzynarodowego biznesu i marketingu ISC Paris Business School

Stypendia
Wstęp
Kluczowe punkty mgr ISC Paris :
- 24-miesięczny lub 12-miesięczny program w pełnym wymiarze godzin (6-miesięczny projekt praktyczny)
- Akredytowane przez AACSB, AMBA i EPAS
- Sieć oficjalnych partnerów (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE itp.)
- Dział relacji z firmami i 60 000 ofert pracy rocznie
- Sieć absolwentów (ponad 16 000 członków)
- Wymiar międzynarodowy: duża różnorodność kulturowa i profile, międzynarodowy wydział wysokiego szczebla
- Pełny angielski
- Kampus: Paryż
Warunki przyjęć
- minimum 3 lata studiów wyższych
Kariera i możliwości pracy
Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader
Cele
Sprytny marketing napędza zysk, długowieczność produktu i lojalność wobec marki: wszystko, czego szukają firmy. Ponieważ większość graczy biznesowych patrzy na swoje marki na nowe rynki i kanały, MSc International Business Marketing bada marketing w skali globalnej i daje studentom systemową i globalną perspektywę organizacji w jej otoczeniu. Łącząc zarządzanie strategiczne, marketing i biznes międzynarodowy, magister IBM umożliwia studentom zastosowanie umiejętności i wiedzy w następujących obszarach: branding, badania rynku, zachowania konsumentów, rozwój nowych produktów i rozwój rynku oraz zarządzanie międzynarodowym biznesem.
Kluczowe punkty
- 100% kursów w języku angielskim
- Wykładowcy pochodzący z całego świata mieszający naukę
- referencje z doświadczeniami przemysłowymi
- Unikalna mieszanka nauczania akademickiego i praktycznego:
- Case studies poważne gry, projekty w firmie
- Trzy dni kursów w tygodniu
- Coaching kariery i profesjonalny projekt przez renomowanych headhunterów.
Szczegóły programu
ZARZĄDZANIE (WSPÓLNY RDZEŃ)
- Międzynarodowy tydzień
- Symulacja zarządzania - poważna gra
- Przywództwo i zarządzanie projektami
- Zarządzanie strategiczne
- Etyka i zrównoważone zarządzanie
- Sprawozdania finansowe i planowanie biznesowe
MARKETING (WSPÓLNY Rdzeń)
- Badania rynku
- Branding
- Marketing strategiczny i studia przypadków
- Marketing cyfrowy
- Marketing relacji i CRM
MIĘDZYNARODOWY BIZNES
- Zarządzanie międzykulturowe
- Marketing międzynarodowy
- Nauka biznesu poprzez prowadzenie biznesu
Poważna gra
- Optymalizacja SalesForce
- Międzynarodowe negocjacje biznesowe
- Decyzje strategiczne w handlu międzynarodowym
- Prowadzenie działalności na rynkach wschodzących
- Big data & data mining - Business Intelligence
- Globalne zintegrowane zarządzanie łańcuchem dostaw
- Zarządzanie projektami międzynarodowymi
- Projekt wewnętrzny
- Praca zawodowa i metodyka
- Indywidualne planowanie kariery i poszukiwanie pracy
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration (MBA) - specjalizacja marketing i komunikacja
- Geneva, Szwajcaria
MBA Marketing luksusowych marek i zarządzanie międzynarodowe
- Paris, Francja
MBA | Marketing i sprzedaż
- Moscow, Rosja
- Online Russia