IPADE Business School
Wstęp
Informacje o IPADE
IPADE to instytucja nastawiona na tworzenie i wymianę wiedzy. Jesteśmy organizacją, która stale się rozwija i zmienia, aby odzwierciedlać współczesny świat.
Nasze programy koncentrują się na odpowiadaniu na wyzwania stale zmieniającego się, zglobalizowanego świata. IPADE nie ogranicza się do wiedzy technicznej ani do pojedynczego obszaru biznesowego. Jesteśmy instytucją edukacyjną dążącą do wiedzy, prawdy i promowania fundamentalnego zorientowania na człowieka wśród szkolonych przez nas liderów biznesu.
Wykorzystując metodę przypadku i model nauczania skoncentrowany na uczniu, promujemy umiejętności analizy, diagnostyki i planowania, które pozwalają menedżerom na refleksję nad własnym biznesem i nad sobą, aby skutecznie podejmować decyzje i prowadzić humanitarne organizacje.
IPADE w skrócie
Historia
IPADE Business School została założona w 1967 roku.
Wydział
Nasze 11 wydziałów akademickich zajmuje się edukacją uczestników z różnych Programów IPADE.
Absolwenci
Ponad 37 000 studentów ukończyło studia IPADE Jest to wyselekcjonowana grupa przedsiębiorców z różnych sektorów, o różnych zainteresowaniach, którzy dzielą IPADE jako punkt węzłowy; dla IPADE absolwenci stanowią najważniejszą wartość.
AkredytacjeJakość i spójność IPADE pozwoliły jej uzyskać trzy międzynarodowe akredytacje przyznawane najważniejszym szkołom biznesu na świecie.Komitet doradczyIPADE Business School promuje międzynarodowy dialog, angażując dwie najbardziej prestiżowe szkoły biznesu na świecie: Harvard Business School i IESE Business School.
Metodologia
Korzystając z metody Case, uczestnicy doskonalą swoje umiejętności menedżerskie, wykonując wykrywanie, analizę i diagnozę prawdziwych problemów biznesowych.
Metoda Case wykorzystuje materiały naukowe (przypadki biznesowe) oparte na rzeczywistych wyzwaniach organizacyjnych analizowane są z różnych perspektyw. Proces ten dzieli się na trzy etapy: osobiste studia, praca zespołowa i sesja plenarna prowadzona przez eksperta.
Opierając się na przypadkach i towarzyszących notach technicznych, uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę na temat podstaw zarządzania przedsiębiorstwem. Zaproszeni goście i profesorowie wizytujący zapewniają dodatkowe praktyczne informacje, wiedzę i doświadczenie życiowe.
1. Osobiste studium
Uczestnicy wykorzystują swoje osobiste doświadczenia w sytuacji opisanej w celu oceny problemów i sporządzenia planu działania.
2. Praca zespołowa
Zespół uczestników łączy swoją analizę osobistą i plenarną, aby podejmować decyzje tak, jakby były one zarządem firmy.
3. Sesja plenarna
Sprawa jest analizowana przy użyciu danych z całej klasy pod kierunkiem eksperta.
Praca społeczna
Fundacja El Peñón i Colegio Montefalco to dwie instytucje edukacyjne dla rodzin w trudnej sytuacji, które mieszkają we wschodnim stanie Morelos. Obie szkoły są częścią inicjatyw dotyczących odpowiedzialności społecznej IPADE. Departament Rozwoju Instytucjonalnego łączy zarówno uczestników, jak i absolwentów ze specjalnymi inicjatywami promowanymi przez szkoły, aby wesprzeć edukację dzieci, młodzieży i ich rodzin.