MBA International Marketing, Coventry University, Wielka Brytania
INTI International University & Colleges, Malaysia
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Batu Pahat, Malezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Miejscowych studentów RM 35226 / międzynarodowa Studenci $ 12360
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Pasemka
- Identyczna nagroda Coventry University (CU), Wielkiej Brytanii
- Materiały dydaktyczne stosowane są z Coventry University w Wielkiej Brytanii
- Zajęć są moderowane przez pracowników naukowych z Wielkiej Brytanii w celu zapewnienia jakości outcome absolwent
- Koncentruje się na rozwoju umiejętności na zatrudnienie
- Moduły dedykowane koncentruje się na budowaniu podstawowych umiejętności miękkich lepszych perspektyw zawodowych
- Zdobyć prawdziwe doświadczenie zawodowe poprzez projekt Inti pracodawcy
- Profesjonalna seria warsztatów
- angaże poprzez projekty branżowe pracodawców
- Gwarantowana placement sta *
- Elastyczna struktura programu
- 100% zajęć
- Opcje, aby zakończyć z rozpraw, stażu lub projektu konsultingowej
- Globalna ekspozycja poprzez opcję przeniesienia na Coventry University London kampusie ukończenia studiów
Przegląd
Test MBA in International Marketing został zaprojektowany dla studentów podejmujących modułów akademickich wraz z każdym indywidualnym projektem w oparciu o staż, doradztwa lub dysertacji naukowej. Mamy wyposaża absolwentów z głęboką wiedzę w zakresie strategii, marketingu, przywództwa, finansów, globalnego biznesu i kreatywności.
Kładziemy nacisk na zastosowanie wiedzy poprzez pracę zespołową, studia przypadków, symulacje i projektów życiowych.
Struktura programu
TERM 1
- Umiejętności akademickie i profesjonalne
- Strategia Zrównoważonego od planowania do implementacja
- Rynek w dobie globalizacji
- Wiodąca w zmieniającym się świecie
- Finanse, Fundusze i ram prawnych dla sukcesu
TERM 2
- Zatrudnienie i Umiejętności Consulting
- Handel detaliczny i usługi marketingowe
- Działalności gospodarczej i zarządzania Metody badawcze
- Marketing cyfrowy
- Analiza Kupujący Zachowanie - Psychologia kupowania
TERM 3
- TWÓRCZOŚĆ
- Organizacja Staż lub projekt doradczy lub dysertacji
O szkole
pytania
Podobne kursy
MBA w marketingu międzynarodowym
- Barcelona, Hiszpania
- Geneva, Szwajcaria + 1 jeszcze
MBA w marketingu międzynarodowym
- Berlin, Niemcy
MBA w marketingu międzynarodowym
- Geneva, Szwajcaria