
MBA in
MBA Marketing luksusowych marek i zarządzanie międzynarodowe Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Wstęp
Zajmujący pierwsze miejsce od 30 lat i uznawany za najlepsze szkolenie dla i przez sektor, MBA Luxury Brand Marketing and International Management to szkolenie w całości zaprojektowane przez profesjonalistów i specjalistów w danej dziedzinie. Misje i sprawy powierzone przez firmy pozwalają studentom na praktyczne wykorzystanie wiedzy zdobytej na kursach.
Pierwszy rok pozwala opanować narzędzia niezbędne do zrozumienia marketingu i biznesu w sektorze luksusowych marek i domów. Trwa od września do lipca, trwa jeden semestr i jeden semestr na stażu.
Plan zajęć na drugi rok, na zajęciach wieczorowych, daje przyszłym laureatom możliwość kontynuowania działalności zawodowej lub odbycia jednego lub kilku staży w firmach, aby ugruntować swoją wiedzę z tego sektora.
Program ten nadaje tytuł Kierownika ds.marketingu i sprzedaży produktów luksusowych, zarejestrowany w RNCP dekretem z dnia 27.12.2018 opublikowanym w Dz.U. z dnia 04.01.2019 r. NSF kod 312m poziom certyfikacji zawodowej I.

Rekrutacja
Program
Pierwszy rok
- Ogólna i sektorowa kultura luksusu
- Podstawy marketingu luksusowego
- Komunikacja marek luksusowych
- Podstawy biznesu
- Zarządzanie operacyjne
- Zarządzanie zespołem
- Rozwój osobisty
- Języki obce
- Projekt roczny
- 6-miesięczny staż
Drugi rok
- Strategia
- Geopolityka / geostrategia
- Strategie konkurencyjne w branży luksusowej
- Tożsamość i komunikacja
- Analiza trendów i zarządzanie kreatywnością
- Komunikacja marketingowa
- marketing
- Specyfika komunikacji w luksusie
- cyfrowy
- Zarządzanie i administracja
- Dystrybucja i logistyka
- Handel międzynarodowy
- obroty
- Zarządzanie / Finanse
- prawo
- Etyka i zarządzanie
- Kultura ogólna
- Historia luksusu
- Coaching
- Życie zawodowe i rozwój osobisty
Niektóre kursy mogą być w języku angielskim.