International MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 7400 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Prezentacja
Podejście MBA z różnych przedmiotów związanych z biznesem, jak rozwijać swoje umiejętności kierownicze i przywódcze, oprócz możliwości zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego dzięki naszym programie stażu, aby odnieść sukces na poziomie wykonawczym. Koncentruje się na praktycznych aspektach rynków światowych na celu nauczenie studentów umiejętności mające zastosowanie w marketingu międzynarodowego i globalnego zarządzania w przedsiębiorstwach.
Cele
- Naucz zasad etycznych mających zastosowanie do rzeczywistości gospodarczej.
- Zapewnienie student zrozumieć funkcjonowanie świata przedsiębiorczości i mechanizmów regulujących rynki globalne.
- Dowiedz się najlepsze narzędzia, wiedzę i umiejętności, aby odnieść sukces na poziomie wykonawczym.
Cel
a) Absolwenci i profesjonalistów, którzy chcą poszerzyć swoje horyzonty zatrudnienia.
b) doświadczonych specjalistów, którzy chcą podjąć się nowych zadań i obowiązków.
c) Firmy poszukują szkoleń pracowników.
d) Absolwenci w kształceniu zawodowym i Szkolnictwa Wyższego w Business Area poszukujących praktycznego przygotowania do wejścia na rynek pracy.
Możliwości zawodowe
- Dyrektor Marketingu Międzynarodowego
- Kierownik działu
INSA oferują możliwość staż w przedsiębiorstwach w trakcie.
Konspekt
Moduł 1 - Polityka Company i General strategii zarządzania.
Moduł 2 - strategii i polityk w Marketing Management.
Moduł 3 - kontroli gospodarczej i optymalizacja wyników.
Moduł 4 - Commercial Organizacja zarządzania sieciami.
Moduł 5 - Zarządzanie Umiejętności: coaching, empowerment, przywództwa i organizacji.
Moduł 6 - Analiza ekonomiczna Menedżerskich decyzji.
Moduł 7 - Zarządzanie finansowe: zarządzania, strategii i tworzenie wartości.
Moduł 8 - Spółka Ocena: fuzje, zakupy, wspólne przedsięwzięcia.
Moduł 9 - Globalizacja i internacjonalizacja rynkach. Analiza.
Moduł 10 - Etyka zarządzania i społeczna odpowiedzialność korporacyjna.
Moduł 11 - Znakowanie, zarządzanie wartości marki (know-how).
Moduł 12 - Product Manager. Projektowanie i implementacja polityki i planu marketingowego.
Moduł 13 - prognozy sprzedaży. Prognoza - Forenet (systemy eksperckie w prognozach gospodarczych).
Moduł 14 - Produkty i marki Strategia pozycjonowania. Globalizacja, otwarcie nowych rynków.
Moduł 15 - zarządzanie produkcją, jakością, logistyką i dystrybucją produktu.
Moduł 16 - Targi, zjazdy, kongresy.
Moduł 17 - Marketing klienta. Programy lojalnościowe. Kontrola nowych kanałów.
Moduł 18 - Marketing w firmach przemysłowych i usług.
Moduł 19 - Zastosowanie marketingu 2.0 w firmie.
Moduł 20 - Optymalizacja marż produktów.
Moduł 21 - Kwestie społeczne. Współpraca i rozwiązywanie konfliktów pracy.
Moduł 22 - sądowa i fiskalna Leczenie Menedżerskich działań.
Moduł 23 - Innowacja technologiczna w spółkach. Zarządzanie globalne know-how.
Moduł 24 - zrównoważona karta wyników. Projektowanie strategii zarządzania.
Moduł 25 - Finał Projektu. Strategiczny plan biznesowy.
System oceny
System oceny opiera się na ciągłej ocenie każdego bloku studiów, poprzez obecność na zajęciach i / lub badania. Student musi zdać każdy przedmiot osobno. Ponadto, student musi zyskały minimalny stopień przewidziane w biznesplanie.
Które pomyślnie przeszły ocenę i przy minimalnej wymaganej frekwencji, student uzyskać dyplom MBA Międzynarodowej INSA Biznes, Marketing & Communication School.