MagisterskiePhDLawlicencjatHealthcareCoursesOnline
Keystone logo
IKF Institut für Kommunikation & Führung - Institute for Communication & Leadership MAS / MBA Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą Master of Advanced Studies / Master of Business Administration Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą
IKF Institut für Kommunikation & Führung - Institute for Communication & Leadership

MAS / MBA Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą Master of Advanced Studies / Master of Business Administration Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą

Lucerne, Szwajcaria

Czas trwania żądania

Niemiecki

Żądanie tempa

Termin składania wniosków

Feb 2024

W kampusie

Stypendia

Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Czytaj więcej

Wstęp

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie.

Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe.

O szkole

pytania

Podobne kursy

  • Manchester MBA w niepełnym wymiarze godzin
    • Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
  • Masters of Business Administration
    • Suva, Fidżi
  • Master of Business Administration (M.B.A.)
    • Chicago, Stany Zjednoczone