
MBA in
MAS / MBA Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą Master of Advanced Studies / Master of Business Administration Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą IKF Institut für Kommunikation & Führung - Institute for Communication & Leadership

Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie.
Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Master of Business Administration (MBA)
- St. Cloud, Stany Zjednoczone
- Plymouth, Stany Zjednoczone
Magister zarządzania przedsiębiorstwem ze specjalizacją zarządzanie zasobami ludzkimi
- San Juan, Portoryko
Master of Business Administration ze specjalizacją w Leadership in Project Management
- San Juan, Portoryko