
MAS / MBA Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą Master of Advanced Studies / Master of Business Administration Media społecznościowe i zarządzanie wiedzą
Lucerne, Szwajcaria
CZAS TRWANIA
JĘZYKI
Niemiecki
TEMPO
Żądanie tempa
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Feb 2024
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie.
Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Manchester MBA w niepełnym wymiarze godzin
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Masters of Business Administration
- Suva, Fidżi
Master of Business Administration (M.B.A.)
- Chicago, Stany Zjednoczone