
MBA in Global Management
Bremen, Niemcy
CZAS TRWANIA
3 Semesters
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2025
CZESNE
EUR 15 900 *
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
* for the program plus an additional semester fee of approx. 360€ per semester, including free usage of public transportation in and around Bremen and Lower Saxony
Wstęp
Program MBA przygotowuje Cię do objęcia stanowisk kierowniczych w gospodarce światowej. W oparciu o naukę opartą na badaniach doświadczeni trenerzy z sektora prywatnego zapewniają niezbędną orientację praktyczną. Treści kursu przygotowują Cię do objęcia stanowisk kierowniczych w obszarach marketingu lub sprzedaży, zasobów ludzkich, bankowości inwestycyjnej, księgowości, logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, konsultingu lub administracji.
Umiejętności zawodowe i miękkie zdobywasz systematycznie poprzez pracę w grupach i dyskusje na seminariach i warsztatach. Ponieważ wielu studentów pochodzi z różnych krajów, a większość wykładowców w IGC ma międzynarodowe doświadczenie, Twoje umiejętności międzykulturowe są intensywnie ćwiczone. Aby wzmocnić swoje perspektywy zawodowe, możesz rozważyć opcjonalny staż.
Jako absolwent zagraniczny możesz skorzystać z niemieckiej wizy do poszukiwania pracy, aby przygotować się do kolejnego etapu kariery.
Your benefits
- MBA program in English
- Inspiring diverse student body
- Small study groups
- Joint research combined with academic excellence
- Internship option
- German language course (optional)
- Międzynarodowa pomoc dla studentów na terenie kampusu
Rekrutacja
Galeria
Wynik programu
ECTS: 90
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery
MBA w Global Management przygotowuje Cię do stanowisk kierowniczych we wszystkich obszarach biznesu. Szczególnym przedmiotem zainteresowania IGC jest międzynarodowość i międzykulturowość programu nauczania, studentów i wydziału. Zdobędziesz kompetencje międzykulturowe, które są coraz bardziej pożądane w firmach i organizacjach. Dotyczy to zarówno korporacji międzynarodowych, jak i średnich przedsiębiorstw, administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych (NGO).