MBA Fashion Management - Luxury Major
IFA Paris
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
24 - 24 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 14 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłata za zgłoszenie 150 EUR - Opłata za naukę: 9500 EUR za program online
Wstęp
IFA Paris Certyfikat MBA wydany przez FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Czas trwania: 24-miesięczny program w języku angielskim
- Kampusy: Paryż, Stambuł
- Format*: Paryż lub Stambuł/Paryż
- Punkty ECTS: 120
- Opłata za zgłoszenie: 150 €
- Czesne: 14 800 €
- Ograniczone do: 25 uczniów w klasie
* dostępność formatów może się różnić z roku na rok
Wstęp
Bardziej niż kiedykolwiek, specjaliści od mody muszą wykazywać się elastycznością i zdolnością do dostosowania się do trudniejszego otoczenia gospodarczego, ale także do zmieniających się trendów konsumenckich i zmian w systemie mody, wraz ze wzrostem zapotrzebowania na bardziej zrównoważone i etyczne praktyki biznesowe. Firmy poszukują menedżerów, którzy mogą rozwijać bardziej angażujące i społeczne doświadczenia, aby zachęcić konsumentów do nawiązywania kontaktów i mogą z pewnością poruszać się w innowacyjnych strategiach w środowisku cyfrowym.
Oferowane od 2008 roku nasze zarządzanie modą MBA zostało całkowicie zmodernizowane, aby w pełni wykorzystać IFA Paris ' oraz naszą wiedzę ekspercką w zakresie najnowocześniejszych technologii i adaptacji bardziej zrównoważonych praktyk w branży mody.
Naszym priorytetem jest zapewnienie naszym absolwentom doskonałych umiejętności marketingowych i zarządczych wymaganych do poruszania się w tym zmieniającym się krajobrazie. Ponieważ branża dąży do tworzenia większej liczby nisz, aby utrzymać długoterminową rentowność swoich produktów lub usług, opracowaliśmy TRZY główne kierunki, które łączą tradycyjny francuski savoir-faire z dogłębnym zrozumieniem przyszłych potrzeb mody odzież, media modowe i przemysł luksusowy:
- Luksus (ten program)
- Strój
- Głoska bezdźwięczna
Produkty luksusowe były tradycyjnie definiowane przez pryzmat rzadkości. Ekskluzywne surowce w połączeniu z wyrafinowanym i rodowym rzemiosłem to wzmacniacze wartości, które pomagają uzyskać wysoką cenę. Ta definicja, choć wciąż akceptowalna, ewoluowała dramatycznie, ponieważ pojęcia takie jak czas, przestrzeń i doświadczenie są obecnie kojarzone z pojęciem luksusu.
Głównym problemem branży jest przedefiniowanie jej istoty. Istnieją dwie potencjalne hipotezy:
- Zmiany strukturalne zmuszają przemysł luksusowy do przekształcania się i eksplodowania w różne, czasem paradoksalne, ideologie.
lub, - Zmiany strukturalne zmuszają przemysł luksusowy do zainicjowania wycofywania się z jego tradycyjnych i świeckich wartości, z powrotem do pierwotnego rdzenia.
MBA w Fashion Management - Luxury Major został zrestrukturyzowany, aby zapewnić kandydatom optymalny poziom sprawności, który pozwoli im poradzić sobie z egzystencjalnym kryzysem, przez który przechodzi przemysł luksusowy.
Nasze kursy MBA są skonstruowane zgodnie z ramami ECTS określonymi w Konwencji Bolońskiej. Po ukończeniu studiów uczestnicy uzbierają łącznie 120 punktów ECTS, które będą mogli przenieść, jeśli będą chcieli kontynuować studia. Program ten jest również certyfikowany przez FEDE (Fédération Européenne Des Écoles).
Chcesz uzyskać więcej informacji na temat tego programu MBA przez e-mail? Kliknij tutaj → Wyślij mi więcej informacji!
Ten program MBA jest również dostępny do nauki online w naszej witrynie internetowej poświęconej nauczaniu na odległość IFA Paris – Ucz się online. Aby uzyskać wszystkie informacje na temat pełnej wersji tego kursu online, odwiedź: MBA Fashion Management - Luxury Major (Online).
Rekrutacja
Program
Struktura kursu
1 rok:
Pierwszy rok poświęcony jest nabywaniu podstawowych umiejętności i kompetencji w środowisku klasowym.
To intensywne i praktyczne szkolenie odbywa się w ramach nauczanych modułów zorganizowanych w cztery grupy modułów.
Dwie z grup tych modułów stanowią podstawowe elementy MBA Fashion Management. Jest to wspólne dla wszystkich trzech kierunków (luksus, odzież, media):
Zarządzanie marketingowe
To pogrupowanie obejmuje szereg modułów, które będą kolejno planowane w oparciu o strukturę planu marketingowego. Ogólna wiedza zdobyta przez studentów przygotuje ich do:
Analizuj złożone wyzwania marketingowe na podstawie praktycznych studiów przypadku
Strategicznie przydzielaj zasoby, aby osiągnąć wcześniej ustalone cele
DNA marki rzemieślniczej pozwalające na osiągnięcie trwałej przewagi konkurencyjnej.
Problemy biznesowe
Umiejętność słuchania i interpretowania sygnałów rynkowych jest kluczowym elementem dzisiejszych menedżerów. Musi być stale pielęgnowany. W ramach tego grupowania modułów uczniowie odkryją specyfikę branży modowej z ekonomicznego i finansowego punktu widzenia.
Oprócz modułu podstawowego, ten kierunek Luxury koncentruje się wokół dwóch grup modułów, stanowiących prawie połowę programu nauczania:
Procesy luksusowe
Studenci dokładnie rozumieją procesy związane z produkcją, merchandisingiem i dystrybucją dóbr luksusowych.
Luksusowy styl życia
Grupowanie modułów Luxury Lifestyle pozwoli naszym studentom poznać różne branże i dać im bardziej szczegółowy wgląd w każdą z nich. Tematy takie jak Haute Couture, Luxury Jewelry, Beauty industry czy Hospitality zostaną omówione przez specjalistów z sektorów, którzy poprowadzą studentów przez proces ich odkrywania.
Rok 2:
Drugi rok poświęcony jest wdrażaniu i eksperymentowaniu tych umiejętności poprzez ukończenie obowiązkowego stażu i opracowanie pracy dyplomowej Capstone, unikalnego i indywidualnego projektu, który wiele zawdzięcza IFA Paris nauce poprzez pedagogikę.
W projekcie Capstone oczekuje się, że studenci utworzą powiązanie między wiedzą z kursu a ich praktycznym zrozumieniem aktualnych najlepszych praktyk w branży, aby przygotować pełnoprawny plan przedsięwzięcia biznesowego.
Wreszcie, od początku do ukończenia studiów, niezależnie od lokalizacji, studenci studiów podyplomowych IFA Paris będą korzystać ze wsparcia unikalnego działu o nazwie „Centrum Kariery i Absolwentów”.
Bazując na silnej współpracy z grupami takimi jak LVMH, Richemont czy Kering, Centrum Kariery i Absolwentów zapewni dostęp do ekskluzywnych wydarzeń związanych z wprowadzeniem marki, pokazów mody, wystaw sztuki lub profesjonalnych targów w celu zbudowania własnej profesjonalnej sieci studentów.
Kredyty:
Rok 1: 60 ECTS
Marketing i zarządzanie - 18 punktów ECTS
Zagadnienia biznesowe - 13 ECTS
Procesy luksusowe - 9 ECTS
Luksusowy styl życia - 20 ECTS
Rok 2: 60 punktów ECTS
Staż - 20 ECTS
Projekt Capstone - 40 ECTS