MBA w zarządzaniu marką luksusową
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 16 800 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* pełny etat
Wstęp
Ten innowacyjny program MBA jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na wykwalifikowanych menedżerów z dogłębną znajomością strategii i narzędzi zarządzania marką luksusową.
Program opiera się na sukcesie marketingu luksusowych marek MBA i nadal stanowi wyjątkową platformę do badania ewolucji globalnego rynku luksusu.
Program MBA Luxury Brand Management ma na celu wyposażenie kandydatów, którzy mają odpowiednie doświadczenie menedżerskie, w specjalistyczną zaawansowaną wiedzę i umiejętności, aby przejść na wyższy poziom kariery.
Projekt programu pomoże studentom w dogłębnym zrozumieniu złożoności zarządzania w kontekście organizacji luksusowych, zwłaszcza że rynki dóbr luksusowych stają się coraz bardziej konkurencyjne i wielowymiarowe, a konsumenci dóbr luksusowych stają się bardziej spolaryzowani.
W całym programie kładzie się silny nacisk na zbieranie i analizę danych w celu wspierania złożonych procesów decyzyjnych. Studenci rozwiną umiejętności analityczne niezbędne do badania szerokiego zakresu zagadnień wpływających na sektor luksusowy oraz umiejętność konstruowania kreatywnych rozwiązań. Aktywne uczenie się przez doświadczenie umożliwi uczniom rozwijanie myślenia strategicznego, przywództwa, umiejętności interpersonalnych i grupowych oraz głębsze spojrzenie na przedsiębiorczość. Umiejętności rozwiązywania problemów będą również rozwijane poprzez studia przypadków, gry biznesowe i projekty na żywo, tworzone we współpracy z wiodącymi luksusowymi organizacjami.
Marki luksusowe będą nadal odnosić sukcesy dzięki kluczowym elementom autentyczności, ekskluzywności i kunsztu, ale dziś muszą one być zrównoważone całodobowym dostępem i natychmiastowością oraz odzwierciedlać postęp w technologiach cyfrowych i rosnącą siłę konsumenta. MBA Luxury Brand Management bada, w jaki sposób luksusowe marki muszą znaleźć innowacyjne sposoby rozwiązania klasycznego kompromisu między rzadkością a globalną ekspansją.
Rekrutacja
Program
Moduły podstawowe
Perspektywy i praktyka luksusu
Zaprojektowany, aby krytycznie ocenić złożoność koncepcji luksusu i ewolucję globalnego sektora luksusowego. Studenci będą analizować, w jaki sposób postrzeganie wartości luksusu ewoluuje w różnych kontekstach produktowych/rynkowych i będą badać, w jaki sposób cechy poszczególnych konsumentów, dynamika społeczna i czynniki związane z marką wpływają na decyzje o zakupie produktów i usług luksusowych.
Finanse i zarządzanie majątkiem
Rozwija krytyczną świadomość nowoczesnego zarządzania bogactwem i opiera się na wcześniejszej ekspozycji studentów na zasady i techniki zarządzania finansami. Moduł skupi się na wszystkich trzech głównych aspektach zarządzania bogactwem, które byłyby: tworzenie bogactwa, zachowanie bogactwa i transfer bogactwa.
Dystrybucja i sprzedaż detaliczna towarów luksusowych
Zapewnia krytyczną analizę trendów i rozwoju zarządzania w odniesieniu do sprzedaży detalicznej i dystrybucji luksusowych towarów i usług. Rozważane są wymiary doświadczenia luksusowego handlu detalicznego - ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia przewagi różnicowej poprzez kreowanie wizerunku sklepu i obsługę klienta.
Strategia Przywództwo i odpowiedzialność społeczna
Umożliwia studentom krytyczną analizę ról, które menedżerowie odgrywają w formułowaniu, wdrażaniu i ocenie strategii w organizacjach w sektorze luksusowym. Studenci są zachęcani do refleksji nad znaczeniem przywództwa w rozwoju, ochronie i wykorzystaniu zdolności strategicznych w organizacjach. Moduł ma na celu pomóc uczniom w przyjęciu znaczącej roli przywódczej w ich przyszłej karierze w sektorze luksusowym.
Strategiczne zarządzanie marką
Zbadanie natury i roli produktu z perspektywy dostarczania marki i doświadczenia w wielu sektorach luksusowych. Podkreśla znaczenie skutecznego zarządzania marką w sektorze dóbr i usług luksusowych poprzez szczegółowe rozpatrzenie literatury relatywnej, poparte kontekstowymi przykładami.
Aspekty prawne zarządzania marką
Skupia się na i kontekstualizuje niszowe aspekty prawa tak, aby były dostępne dla osób bez wcześniejszego studium prawnego w zakresie prawa własności intelektualnej lub regulacji. Zapewnia podstawy krytycznego, analitycznego i prawnie kreatywnego myślenia podczas badania zagadnień prawnych związanych ze znakami towarowymi, nazwami domen, passing off, prawami projektowymi, prawami patentowymi, prawami autorskimi i kwestiami związanymi ze standardami reklamowymi.
Projekt badawczy: Projekt i Metody
Wprowadza studentów do podejść badawczych i umiejętności zarządzania czasem, niezbędnych dla ich projektu badawczego. Moduł zapewnia podstawową wiedzę na temat projektowania badań w kluczowych obszarach i przyjmuje krytyczną perspektywę w porównywaniu i kontrastowaniu alternatywnych modeli badawczych.
Dysertacja
Ostatnim elementem programu jest rozprawa, która daje ci możliwość zaprojektowania i podjęcia kawałka oryginalnych badań w wybranym obszarze Luxury Brand Marketing. W ramach badań studenci mają możliwość zastosowania teorii, koncepcji, teorii i ram wprowadzonych w modułach, które były wcześniej nauczane. Praca dyplomowa może przyjąć jedną z 3 form: Projekt Badań Stosowanych, Projekt Badawczy lub Projekt Doradztwa Biznesowego.
Nauczanie i uczenie się
Studenci studiujący MBA Luxury Brand Management będą częścią małej i skupionej klasy, mieszanki lokalnych i międzynarodowych studentów dzielących się wiedzą z zakresu zarządzania i korzystających z nauczania przez światowej klasy profesorów, z doświadczeniem badawczym i zawodowym, a także bliskimi powiązaniami z przemysłem.
Różnorodność i doświadczenie wnoszone do klasy przez każdą osobę jest jedną z podstawowych zalet MBA w GCU London. Program ma na celu promowanie nieformalnego wsparcia rówieśniczego i sieci wymiany wiedzy, pomagając im stać się skutecznymi, niezależnymi, uczącymi się przez całe życie. Międzynarodowi naukowcy z Francji, Hiszpanii, Włoch, Tajwanu, Chin i USA odwiedzili GCU London, aby uzyskać wgląd w nasze nauczanie.
Możliwości związane z karierą
Możliwości dla absolwentów
Poprzedni absolwenci MBA przeszli do budowania silnych karier w globalnie uznanych organizacjach. Nasi międzynarodowi absolwenci poszli na zdobycie zatrudnienia w swoich krajach ojczystych w Europie, Indiach, Pakistanie, Nigerii, Kanadzie, Meksyku, Indonezji i Chinach.