
MBA in
Magister zarządzania biznesem w zarządzaniu operacjami Free University Of Tbilisi

Stypendia
Wstęp
Kierownik operacyjny jest odpowiedzialny za cały cykl produkcji towarów i usług oraz dostarczenie produktu do klienta.
Kierownik operacyjny musi zbadać sposoby ulepszenia usług i procesów biznesowych. W tym celu menedżer codziennie monitoruje i analizuje procesy biznesowe, ustala standardy zarządzania i kontroli jakości, poszukuje nowych technologii oraz podnosi ogólną wydajność.
Celem programu Master in Business Administration in Operations Management jest stworzenie środowiska dla menedżerów średniego i wysokiego szczebla oraz analityków / konsultantów, w którym będą mogli nauczyć się zarządzania operacjami i jego komponentów, aby pogłębić wiedzę teoretyczną w podejmowaniu decyzji biznesowych -tworzenie procesu i instrumentów zarządzania biznesem, zdobycie lepszych umiejętności oceny kontekstu i sprostania wyzwaniom pojawiającym się w praktyce.
Program przeznaczony jest dla menedżerów średniego i wysokiego szczebla oraz analityków / konsultantów biznesowych, którzy mają praktyczne doświadczenie.
Opcje kariery:
Po ukończeniu absolwenci będą pracować jako kierownicy operacji i zajmować wyższe stanowiska w zarządzaniu i usługach analityków biznesowych / konsultingowych. Będą mogli prowadzić projekty i podejmować decyzje inwestycyjne. Absolwenci będą mogli tworzyć i zarządzać swoimi biznesami.
Wyniki nauki:
Po ukończeniu studiów magisterskich absolwent będzie posiadał wymienione poniżej kompetencje ogólne i szczegółowe:
Kompetencje ogólne:
znajomość cech osobistych narzędzi przywódczych i komunikacyjnych;
znajomość metod i technik analiz matematyczno-ekonomicznych;
umiejętność identyfikowania problemów i ustawiania zadań;
umiejętność priorytetyzacji problemów i zadań;
umiejętność pracy w zespołach i kierowania zespołem;
umiejętność planowania i prowadzenia komunikacji.
Specyficzne kompetencje:
posiadać merytoryczną i systematyczną wiedzę z zakresu podstawowej sfery działalności gospodarczej - zarządzania operacjami i jej elementów składowych;
umiejętność monitorowania, analizowania, interpretowania i prognozowania procesów biznesowych;
posiadać odpowiednie techniki i informacje, aby rozwiązywać złożone problemy i mieć kreatywne podejście.
Kompetencje rozwijane w programie są zgodne z sześcioma kryteriami dla drugiego poziomu szkolnictwa wyższego wyznaczonymi przez Krajowe Ramy Kwalifikacji:
Wiedza i zrozumienie:
Absolwenci programu będą posiadali dogłębną i systematyczną wiedzę z dziedziny, która umożliwi im generowanie nowych pomysłów, poznanie podejść do rozwiązywania problemów, w szczególności:
wiedza teoretyczna i praktyczna potrzebna do podejmowania decyzji biznesowych;
zrozumienie informacji finansowych, znajomość metod, zasad i podejść do sporządzania sprawozdań finansowych zgodnie z międzynarodowymi standardami;
pełna znajomość struktury kosztów w biznesie;
dogłębna znajomość procesów budżetowania w różnych typach przedsiębiorstw;
znajomość teoretycznych i praktycznych metod podejmowania decyzji, które doprowadzą do wzrostu wartości przedsiębiorstwa;
znajomość teoretycznych i praktycznych metod oceny projektów inwestycyjnych;
rozumienie roli metod koncepcji marketingowych w procesie zarządzania przedsiębiorstwem oraz znajomość planowania taktyk marketingowych;
dogłębna znajomość tematów zarządzania taktycznego i strategicznego;
zrozumienie złożoności, typologii i natury transakcji biznesowych;
podstawowa znajomość zasad zarządzania zasobami ludzkimi;
znajomość usług i operacji produkcyjnych, projektowania, planowania, kontroli i technik doskonalenia
znajomość różnych czynników wpływających na podejmowanie decyzji;
zrozumienie znaczenia modeli matematycznych w procesie podejmowania decyzji;
znajomość zasad opracowywania nowego produktu i powiązanych procesów;
znajomość technik produkcji i planowania przestrzennego;
zrozumienie znaczenia statystycznej kontroli zarządzania jakością i procesów;
znajomość podstawowych aspektów dystansu;
znajomość zasad zarządzania jakością;
znajomość różnych metod badawczych.
Zastosowanie wiedzy w praktyce:
Absolwent będzie działał w nowym, nieprzewidzianym i multidyscyplinarnym środowisku; poszukiwanie nowych i oryginalnych sposobów rozwiązywania złożonych problemów, w tym niezależnych badań z wykorzystaniem najnowszych metod i podejść. W szczególności absolwent będzie potrafił:
podejmować właściwe decyzje taktyczne lub strategiczne na podstawie zestawień kosztów;
tworzyć budżety operacyjne i finansowe;
ocenia projekty inwestycyjne;
podejmować decyzje inwestycyjne;
planować i zarządzać transakcjami biznesowymi;
zastosować w praktyce teorie i koncepcje marketingu;
podejmować decyzje zarządcze dotyczące zasobów ludzkich;
prowadzić i kierować całym cyklem zarządzania projektem;
zarządzać procesem projektowania, planowania, monitorowania i doskonalenia usług i operacji produkcyjnych;
zastosować koncepcje modelowania w praktyce;
stosować symulacje komputerowe i algorytmy w procesie podejmowania decyzji;
definiować i klasyfikować mierniki efektywności biznesowej;
zarządzać procesem opracowywania systemów jakości, projektować i wykorzystywać narzędzia i instrumenty kontroli;
przeprowadzić badania.
Umiejętność wyciągnięcia wniosków:
Absolwent będzie potrafił formułować uzasadnione wnioski na podstawie krytycznej analizy złożonych i niepełnych informacji (w tym najnowszych badań); dokonać innowacyjnej syntezy w oparciu o najnowsze dane. W szczególności absolwent będzie potrafił:
tworzyć modele statystyczne i rozwiązywać praktyczne zadania przy użyciu tych modeli;
modelowe zadanie biznesowe w Excelu;
wyjaśniać i analizować graficznie dynamikę procesów rynkowych;
monitorować, wyjaśniać i analizować ceny rynkowe i inne istotne wskaźniki;
przeprowadzać analizy matematyczne i ekonomiczne przy użyciu standardowych narzędzi programistycznych;
oceniać i wyciągać wnioski z prezentacji i komunikacji biznesowej;
analizować różne rodzaje systemów zestawień kosztów;
zastosować umiejętności ilościowe i jakościowe do określenia różnych problemów zarządczych lub operacyjnych;
analizować wyniki i wyciągać odpowiednie wnioski statystyczne;
analizować teorie mikro i makroekonomii;
identyfikować, oceniać i zarządzać ryzykiem finansowym;
dokonać krytycznej analizy;
przeprowadzić ilościową i jakościową analizę zarządzania jakością;
analizować wyniki podjętych decyzji.
Umiejętności komunikacyjne
Absolwent przekaże swoje wnioski, argumenty i metody badawcze pracownikom naukowym i zawodowym w zakresie języków gruzińskich i obcych, z uwzględnieniem akademickich norm etycznych oraz nowoczesnych technologii informacyjnych i komunikacyjnych. W szczególności absolwent będzie potrafił:
pracować w zespołach i kierować zespołem;
prowadzić komunikację dotyczącą transakcji biznesowych;
prowadzić komunikację w sprawie decyzji inwestycyjnych;
zarządzać relacjami międzyludzkimi;
komunikować się z inwestorami;
mistrzowskie umiejętności prezentacji i wystąpień publicznych.
Zdolność uczenia się
Absolwent samodzielnie poprowadzi proces uczenia się, zrozumie jego charakterystykę i przygotuje plan strategiczny. W szczególności będzie potrafił:
regularnie aktualizować wiedzę;
znaleźć odpowiednie źródła i zasoby.
Wartości
Absolwent będzie potrafił oceniać wartości i przyczyniać się do tworzenia nowych wartości. W szczególności absolwent będzie:
uznawać i dzielić się pomysłami wolnorynkowymi;
dzielić się zasadami własności prywatnej;
podzielać zasady liberalnej demokracji;
docenia różnice i różnorodność kulturową;
prowadzić działalność gospodarczą z odpowiedzialnością zawodową;
uznawać i dzielić się zasadami etyki biznesowej i korporacyjnej.
O szkole
pytania
Podobne kursy
EMBA Executive Master of Business Administration w zakresie zarządzania operacyjnego
MBA w operacjach i zarządzaniu projektami - UCAM, Hiszpania
- Sharjah, Zjednoczone Emiraty Arabskie
MBA - Zarządzanie operacyjne
- Scranton, Stany Zjednoczone