
MBA w public relations i reklamie - UCAM, Hiszpania
Sharjah, Zjednoczone Emiraty Arabskie
CZAS TRWANIA
12 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
AED 32 000 / per course
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Kompleksowa demonstracja podstawowych zasad i praktyk reklamy i public relations, która kładzie nacisk na procesy decyzyjne w zakresie strategii kreatywnej/medialnej oraz wpływy historyczne, społeczne i gospodarcze. Ten moduł ma na celu dać szeroki przegląd i zrozumienie głównych pojęć związanych z public relations/reklamą i przygotuje uczniów do przyszłej pracy w planowaniu kampanii i zarządzaniu reputacją marki. Ten kurs zapewni solidne podstawy dla osób pracujących w okolicy.
Roczny internetowy program MBA w dziedzinie public relations i reklamy to kompleksowy program przeznaczony dla profesjonalistów, którzy oczekują stanowiska kierowniczego lub wyższego szczebla administracyjnego. Po ukończeniu programu uczniowie otrzymają dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu Business Administration z Cambridge International Qualifications w Wielkiej Brytanii oraz tytuł Master of Business Administration z Universidad Católica de Murcia, UCAM.
Studenci zapisujący się na studia MBA w zakresie public relations i reklamy podejmą podstawowe moduły dotyczące międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, strategicznego zarządzania zmianą, zarządzania strategicznego i przywództwa, zarządzania operacyjnego, zasad reklamy i zarządzania public relations oraz public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej w pierwszej części natomiast w drugiej części studenci wezmą udział w module Społeczno – Ekonomiczno – Prawnym oraz pracę dyplomową.
O UCAM
Universidad Católica de Murcia, UCAM, założony w 1996 roku, jest jednym z w pełni akredytowanych, najszybciej rozwijających się uniwersytetów w regionie europejskim. Z siedzibą w Murcji w Hiszpanii, z centrami edukacyjnymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Indonezji i Singapurze, UCAM oferuje ponad 163 kursy, w tym administrację biznesową, opiekę zdrowotną, informatykę, zarządzanie sportem i inżynierię. Uczelnia ma strategiczne partnerstwo z ponad 360 międzynarodowymi uniwersytetami, w tym Stanford University, National University of Singapore i National Technological University. UCAM jest również członkiem Erasmus Mundus i Universia. Program UCAM E-MBA plasuje się w pierwszej dziesiątce w regionie, a uczelnia ma obecnie ponad 21000 aktywnych uczniów. Akredytacje i nagrody UCAM Program MBA w General Management, MBA w Business Analytics, MBA w Operations and Project Management, MBA w Health and Safety Leadership, MBA w Global Banking and Finance, MBA w Agile Supply Chain Management, MBA w Global Healthcare Management, MBA w Energy and Sustainability, MBA w rachunkowości i finansach oraz MBA w zarządzaniu marketingowym.
Rekrutacja
Program
Część A składa się z sześciu modułów, z których cztery stanowią moduły podstawowe, a dwa to moduły specjalistyczne. Sześć modułów zostanie dostarczonych w ciągu sześciu miesięcy. Wszyscy uczniowie, którzy ukończą część A, uzyskają 40 punktów Europejskiego Systemu Transferu Punktów (ECTS), co odpowiada 120 punktom brytyjskim.
Część B składa się z modułu obowiązkowego i pracy dyplomowej. Część B trwa sześć miesięcy, a wszyscy uczniowie, którzy ukończą część A i część B, otrzymają dyplom MBA w zakresie public relations i reklamy na UCAM Spain oraz uzyskają 60 punktów ECTS, co odpowiada 180 punktom brytyjskim.
Zarys programu – część A
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi
- Strategiczne zarządzanie zmianami
- Zarządzanie strategiczne i przywództwo
- Zarządzanie operacyjne
- Zasady zarządzania reklamą i public relations
- Public Relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Zarys programu – część B
- Otoczenie społeczno-gospodarczo-prawne
- Praca magisterska
Pathway specjalizacji
MBA Public Relations i reklama: Ta Pathway jest przeznaczona dla uczniów, którzy zamierzają specjalizować się w public relations i reklamie.
Moduły
- Zasady zarządzania reklamą i public relations
- Public Relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej
Zasoby edukacyjne
- Wykłady na żywo i interaktywne prowadzone przez fachowców
- Nagrana sesja do przeglądania offline
- Program nauczania na światowym poziomie, prowadzony przez wybitnych wykładowców
- Regularne webinaria prowadzone przez liderów branży
- Zadania do ocen modułowych
- Łatwy w użyciu LMS dostępny w dowolnym miejscu
- Biblioteka internetowa, dzięki której możesz jeszcze bardziej poszerzyć swoją wiedzę
- Rozprawa doktorska na temat obszaru Twojej pracy badawczej
Zadanie i ocena
UCAM – Exeed College stosuje metodę oceny opartą na zadaniach, a student musi przesłać zadanie po każdym module.
Wynik programu
Co otrzymasz jako student studiów magisterskich w Exeed College
- Dogłębna wiedza w Twojej dziedzinie
- Większe możliwości
- Wyższy potencjał zarobkowy
- Reputacja i wiarygodność
- Lepsze umiejętności sieciowe
- Utrzymuje konkurencyjność