
MBA w marketingu - Woolf, Malta
CZAS TRWANIA
14 Months
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
AED 35 000 / per course
FORMACIE STUDIÓW
Nauka na odległość
Wstęp
Program MBA w marketingu zapewnia studentom wszechstronne zrozumienie zasad i praktyk marketingowych zarówno w kontekście krajowym, jak i międzynarodowym. Program składa się z modułów podstawowych i modułów specjalizacyjnych, obejmujących szeroki zakres tematów.
Podstawowe moduły koncentrują się na rozwijaniu umiejętności przywódczych, myśleniu strategicznym, skutecznej komunikacji zarządczej, zarządzaniu technologią i operacjami, podejmowaniu decyzji w oparciu o dowody, zarządzaniu łańcuchem dostaw, ekonomii strategicznej, myśleniu integracyjnym i strategicznym, pracy z innymi oraz kwestiach etycznych dla menedżerów. Moduły specjalizacji zagłębiają się w takie tematy, jak marketing globalny, analiza zachowań konsumentów, rozwój strategii marketingowej, zarządzanie marką, segmentacja rynku, organizacja sił sprzedaży i strategie zarządzania sprzedażą.
Pod koniec programu studenci zostaną wyposażeni w wiedzę i umiejętności praktyczne potrzebne do osiągnięcia doskonałości w rolach marketingowych i przyczynienia się do sukcesu organizacji w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.
Rekrutacja
Program
Moduły podstawowe
Kierowanie ludźmi, zespołami i organizacjami: teoria organizacji
Moduł ten ma na celu informowanie i pomaganie studentom w zdobyciu odpowiedniej świadomości na temat różnych aspektów pracy zespołowej, koordynacji i przewodzenia w organizacji. Jednym z najważniejszych wymagań w każdej organizacji jest umiejętność wykonywania pracy przez ludzi i bycie inspiracją, która motywuje ludzi do działania. Kurs obejmuje różne aspekty przywództwa, omówione zostaną przyczyny braku motywacji w zespole, a także wskazówki dotyczące komunikacji i przewodzenia w taki sposób, aby pracownicy nie tylko czerpali inspirację, ale także pozostawali zaangażowani w organizację. Uczniowie zdobędą również dogłębną wiedzę na temat współpracy i różnych orientacji na wartości kulturowe.
Przywództwo i strategia biznesowa
Podstawowe pojęcia omówione w tym module odnoszą się do strategicznych aspektów firmy. Uczestnicy kursu będą mogli zrozumieć zarządzanie strategiczne i różne umiejętności wymagane od lidera lub kierownictwa najwyższego szczebla, aby osiągnąć wizję i misję firmy. Moduł ten koncentruje się na przekazaniu uczniom wystarczającej wiedzy na temat procesu formułowania i wdrażania strategii. Ponadto koncentruje się również na różnych zmianach, które organizacja może wprowadzić w oparciu o aktualną sytuację rynkową. Zmiany te są nieuniknione, dlatego moduł przygotuje ucznia do wyboru właściwych typów liderów w celu wdrożenia właściwych strategii w czasach zmian.
Skuteczna komunikacja menedżerska
Moduł został tak skonstruowany, aby uświadomić uczniom pojęcie komunikacji w miejscu pracy. Jedyną rzeczą, która łączy jedną osobę z drugą, jest komunikacja. Werbalna lub niewerbalna, to komunikacja, która pomaga ludziom zrozumieć cel lub program rozmowy. Choć koncepcja wydaje się prosta, kiedy komunikacja staje się częścią profesjonalnego podejścia, należy ją bardzo jasno zrozumieć.
Dlatego głównym celem tego modułu będzie odkrycie szczegółów komunikacji w miejscu pracy, jej sposobów i barier. Po zrozumieniu podstaw tej koncepcji, uczniowie zostaną uświadomieni o strukturach organizacyjnych i różnych stylach zarządzania oraz ich powiązaniu z komunikacją organizacyjną. Na koniec moduł zostanie uzupełniony o wyjaśnienie uczniom technologii i jej wpływu na skuteczne zarządzanie komunikacją w miejscu pracy.
Zarządzanie technologią i operacjami
Zarządzanie technologią i operacjami zapewnia kompleksowy przegląd wykorzystania technologii w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej w działalności firmy. Uczniowie poznają różne rozwiązania technologiczne do automatyzacji procesów biznesowych, w tym analizę propozycji wartości w różnych funkcjach organizacji.
Przeanalizujesz także, w jaki sposób można wykorzystać technologię do ulepszenia rozwoju produktu na czterech etapach cyklu życia. Kurs zapewnia szczegółowy przegląd wpływu technologii na różne modele operacyjne, takie jak produkcja, zarządzanie łańcuchem dostaw, kontakt z klientem, rozwój produktu i funkcje wsparcia (np. HR i finanse).
Podejmowanie decyzji w oparciu o dowody
Ten kurs oferuje podstawowe wprowadzenie do badań podyplomowych, aby zrozumieć, w jaki sposób dowody są wykorzystywane do podejmowania decyzji. Eksplorując literaturę naukową, zapoznasz się z celami i znaczeniem badań jakościowych oraz metodami gromadzenia danych za pomocą statystyki opisowej i procesami związanymi z ich przeprowadzaniem. Zrozumienie badań i procesów związanych z prowadzeniem, projektowaniem, raportowaniem, interpretacją i oceną badań ma ogromne znaczenie dla powodzenia studiów podyplomowych.
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Moduł ten wspiera decydentów strategicznych i menedżerów operacyjnych na rynkach międzynarodowych i krajowych w skutecznym zarządzaniu logistyką w ich firmach. Szczegółowo demonstruje koncepcje łańcucha dostaw i pomaga w badaniu ich związku z celami biznesowymi. Logistyka i zaopatrzenie, które są kluczowym obszarem każdej firmy biznesowej, są również rozumiane poprzez naukę tego modułu. Kurs ten umożliwi uczestnikom zdobycia szczegółowego spojrzenia na różne czynniki logistyczne oraz sposoby, dzięki którym firmy mogą uczynić swój łańcuch dostaw czynnikiem przewagi konkurencyjnej.
Ekonomia strategiczna
Kurs ekonomii bada podstawowe zasady ekonomiczne (teorie i zastosowania), które są istotne dla rdzenia biznesowego programu MBA. Celem tego kursu jest nauczenie się myślenia jak ekonomista i zgromadzenie niezbędnych do tego narzędzi, w tym studiowania mikroekonomii i makroekonomii.
Cele kursu to poznanie determinantów popytu i podaży rynkowej oraz sposobu, w jaki ekonomiści modelują rynki; zbadać analizę produkcji i kosztów; dowiedzieć się, jak firmy radzą sobie w środowiskach konkurencyjnych i monopolistycznych; badanie strategicznych zachowań firm, w tym podstawowej teorii gier, wejścia i odstraszania, zmowy i współpracy oraz negocjacji; rozwinąć wiedzę na temat informacji, aukcji i zachęt; analizować produkt krajowy brutto i jego składniki, a także politykę pieniężną oraz podaż i popyt na pieniądz; oraz zapewnienie solidnych podstaw do zrozumienia cyklu koniunkturalnego
Myślenie integracyjne i strategiczne
Ten zbiór tematów, które można układać w stosy, wprowadza podstawowe zasady współczesnego myślenia strategicznego i podstawowe narzędzia analizy strategicznej, budując Twoją zdolność do nakreślenia znaczącego przyszłego kierunku dla organizacji. Uznając naturę organizacji jako złożonych systemów otwartych, kurs ten oferuje zintegrowane, praktyczne spojrzenie na myślenie strategiczne i przedstawia pogląd na zarządzanie strategiczne jako wyłanianie się kierowane.
Praca z innymi
Moduł ten jest modułem krytycznym umożliwiającym uczniom zgłębianie koncepcji zasobów ludzkich w firmie. Każda organizacja może działać skutecznie i wydajnie, jeśli ludzie w niej pracują w harmonii i wykorzystują swoje umiejętności zarządzania zespołem. Od czasu globalizacji świat stał się mniejszym miejscem, w którym ludzie mogą z łatwością przekraczać granice krajowe i przenosić się na granice międzynarodowe, aby zdobyć więcej doświadczenia i bardziej się rozwijać.
Treść tego modułu będzie zatem podkreślać międzynarodową koncepcję zarządzania zasobami ludzkimi. Część tej treści koncentruje się na podstawowej roli działu zarządzania zasobami ludzkimi, który polega na monitorowaniu i wspieraniu siły roboczej. Kurs ten zostanie uznany za w pełni ukończony, gdy osoba ucząca się zrozumie znaczenie motywacji poprzez poznanie różnych rodzajów motywacji i czasu na ich wykorzystanie do rozwiązywania problemów w organizacji, szczególnie w organizacjach międzynarodowych.
Zagadnienia etyczne dla menedżerów
Dzisiejsi menedżerowie muszą koniecznie zajmować się kwestiami etycznymi, ponieważ nieetyczne zachowanie stwarza ryzyko prawne i szkody dla przedsiębiorstw, a także pracowników i konsumentów. Etyka biznesu stała się integralną częścią edukacji biznesowej w ogóle. Student lub menedżer, który jest dobrze zaznajomiony z etyką postępowania, nie tylko na rynku krajowym, ale także na arenie międzynarodowej, okaże się lepiej przygotowany do radzenia sobie z problemami lub sytuacjami, które mogą się pojawić, a które nie zawsze wymagają łatwych odpowiedzi i decyzji . Kurs przybliża znaczenie etyki w biznesie. Studenci skupiają się na znaczeniu etyki dla interesariuszy; zbadać, kto ponosi odpowiedzialność za monitorowanie etyki; i badać sytuacje etyczne powszechne w organizacjach.
Pathway specjalizacji
Międzynarodowe zarządzanie marketingowe
Moduł ten ma na celu ukazanie i pomoc studentom w zdobyciu świadomości na temat różnych aspektów marketingu w kontekście globalnym. Zrozumienie współczesnych teorii i ich zastosowań w dziedzinie badań międzynarodowego marketingu i zarządzania zapewnia studentom możliwość zrozumienia globalnego środowiska marketingowego i jego zastosowania dla oryginalności w opracowywaniu, stosowaniu i wdrażaniu pomysłów w obszarach zarządzania międzynarodowego i marketingu międzynarodowego. Pomaga także uczniom ocenić i zidentyfikować czynniki, które pomagają opracować odpowiednie strategie wejścia na rynek w połączeniu z rozwojem produktu i promocją na arenie międzynarodowej.
Zachowania konsumentów i kanały marketingowe
Moduł ten ma pomóc studentom zrozumieć wpływ zachowań konsumentów na działania marketingowe. Studenci stosują koncepcje psychologiczne, społeczne i kulturowe przy podejmowaniu decyzji marketingowych. Tematy obejmują znaczenie zachowań konsumentów i badań; czynniki wewnętrzne, takie jak motywacja i zaangażowanie, osobowość, obraz siebie, styl życia, percepcja, uczenie się, kształtowanie i zmiana postaw oraz komunikacja; wpływy zewnętrzne, takie jak kultura, subkultura, klasa społeczna, grupy odniesienia i rodzina, oraz dyfuzja innowacji; i podejmowanie decyzji konsumenckich.
Zarządzanie sprzedażą
Ten moduł specjalizacji pomaga uczniom rozwijać karierę w sprzedaży i marketingu. Odpowiada na takie pytania, jak: w jaki sposób projektuje się skuteczne strategie sprzedaży i marketingu, stosuje zaawansowane narzędzia sprzedaży i marketingu oraz skutecznie planuje działania sprzedażowe, obsadza je personelem, kieruje nimi i kontroluje.
Wynik programu
Co otrzymasz jako student studiów magisterskich w Exeed College
- Dogłębna wiedza w Twojej dziedzinie
- Większe możliwości
- Wyższy potencjał zarobkowy
- Reputacja i wiarygodność
- Lepsze umiejętności sieciowe
- Utrzymuje konkurencyjność