MBA w marketingu międzynarodowym
EU Business School Switzerland
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Geneva, Szwajcaria
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
CHF 39 750 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Mar 2024
Wstęp
Marketing produktów i usług jest ważnym aspektem każdej firmy. Skuteczne dostarczanie oferty firmy jest kluczem do sukcesu w dzisiejszym, stale ewoluującym i zróżnicowanym świecie biznesu. Ten program zapewnia ramy do zrozumienia rynków, konkurentów, portfolio produktów i zachowań konsumentów z perspektywy międzynarodowej. Studenci poznają najnowsze osiągnięcia w zakresie strategii marketingu cyfrowego, reklamy i mediów, przygotowując ich do kariery w marketingu międzynarodowym.
Uczenie się od liderów
Wydarzenia, podczas których studenci z UE zapoznają się z liderami odnoszącymi sukcesy na całym świecie, stanowią podstawowy aspekt naszego podejścia do zapewniania edukacji biznesowej, która przyspieszy Twoją karierę.
Wybawiciel szwajcarskiego przemysłu zegarmistrzowskiego Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith i Hublot wniósł powiew świeżości do każdej z marek, którymi kierował. Wyjaśnił studentom z UE, jak osiągnąć kreatywną perspektywę i przedsiębiorczy sposób myślenia, będący podstawą założenia i prowadzenia odnoszącego sukcesy biznesu.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej instytutu.
Program
- Czas trwania: trzy semestry/jeden rok (pełny etat) lub sześć semestrów/dwa lata (niepełny etat)
- Liczba punktów: 90 ECTS
- Daty rozpoczęcia: październik, styczeń i marzec
- Język: angielski
- Opłata semestralna: 12 600 CHF
- Wstęp: całoroczny
Stopień przyznany
- Uznany przez państwo uniwersytecki dyplom MBA akredytowany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Hiszpania, (título propio) .
- Dyplom MBA uzyskany od EU Business School Switzerland który jest akredytowany na całym świecie przez ACBSP, IACBE, IQA i certyfikowany przez eduQua.
Wynik programu
Napisy: 90 ECTS
Stopień przyznany
- Uniwersytecki dyplom MBA nadawany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), uznany przez państwo uniwersytet w Hiszpanii.
- Tytuł MBA uzyskany w EU Business School Switzerland , posiadający międzynarodową akredytację ACBSP, IACBE, IQA i certyfikat eduQua.
Wyniki nauki
Absolwenci opuszczają ten program ze wszystkimi narzędziami, których potrzebują, aby być skutecznymi graczami w dziedzinie marketingu międzynarodowego. Studenci będą również:
- Dowiedz się, w jaki sposób firmy maksymalnie wykorzystują swoje inwestycje; od zarządzania danymi po komunikację.
- Stosuj kluczowe zasady poprawiające komunikację i skuteczność.
- Przeanalizuj funkcje zarządzania zasobami ludzkimi i poznaj jego strategiczne znaczenie.
- Analizuj i twórz alternatywne projekty inwestycyjne.