
MBA w Digital Business
Geneva, Szwajcaria
CZAS TRWANIA
1 up to 2 Years
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat, Niepełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Oct 2025
CZESNE
CHF 39 750 / per year
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Dzień otwarty dla programów magisterskich i MBA
Przyjdź i spotkaj się z nami na EU Genewa | 7 marca
Wstęp
Sukces współczesnego biznesu zależy od jego obecności w Internecie. W związku z tym biznes cyfrowy jest jedną z najszybciej rozwijających się i najbardziej poszukiwanych nowoczesnych gałęzi przemysłu. Cyfrowy program biznesowy przygotowuje Cię do prosperowania w kontekście biznesowym online, badając szeroki zakres tematów, od architektury online po użyteczność, obejmując jednocześnie wiele istotnych problemów, z którymi borykają się menedżerowie w środowiskach internetowych. Studenci będą dobrze przygotowani do założenia własnego biznesu internetowego, dołączenia do istniejącej firmy lub wymyślenia nowych sposobów prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie.
Uczenie się od liderów
Wydarzenia, podczas których studenci z UE zapoznają się z liderami odnoszącymi sukcesy na całym świecie, stanowią podstawowy aspekt naszego podejścia do zapewniania edukacji biznesowej, która przyspieszy Twoją karierę.
Kris Naudts, dyrektor generalny Culture Trip i Stijn Christiaens, współzałożyciel Collibra, rozmawiali ze studentami z UE o ich podróżach związanych z budowaniem cyfrowych przedsiębiorstw odnoszących globalny sukces, elastycznością i przesuwaniem granic istniejących modeli biznesowych.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Dostępnych jest kilka opcji stypendialnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej instytutu.
Program
- Czas trwania: trzy semestry / jeden rok (pełny etat) lub sześć semestrów / dwa lata (niestacjonarne)
- Liczba punktów: 90 ECTS
- Daty rozpoczęcia: październik, styczeń i marzec
- Język angielski
- Opłata semestralna: 12 600 CHF
- Wstęp: przez cały rok
Stopień przyznany
- Uznany przez państwo dyplom MBA uniwersytetu akredytowany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Hiszpania (título propio) .
- Dyplom MBA z EU Business School Switzerland który jest akredytowany na całym świecie przez ACBSP, IACBE, IQA i certyfikowany przez eduQua.
Rankingi
Miejsce 1 w kategorii różnorodności klas i wydziałów według QS Top MBA 2023
Najlepsza szkoła biznesu w Katalonii (Barcelona) według La Razón
Program MBA na 3 miejscu w Hiszpanii według magazynu Forbes
Nagrodzony czterema gwiazdkami za doskonałość w edukacji biznesowej przez QS Stars
Europejski tytuł MBA jest uznawany przez América Economía za numer 20 na świecie
EU Online MBA zajmuje 24. miejsce na świecie według QS Top MBA
Unijny tytuł MBA zajął 25. miejsce na świecie w rankingach QS International Trade Rankings 2023
Miejsce w pierwszej 50-tce w rankingach QS European MBA 2023
Piąte miejsce w QS MBA Guide Return on Investment Report dla podwyżki wynagrodzeń w Europie
Zajęła szóste miejsce w kategorii najlepszej szkoły biznesu dla kobiet według magazynu Capital
Znajduje się w pierwszej setce na świecie pod względem specjalizacji zawodowej (MBA w zakresie przedsiębiorczości)
W rankingu 100 najlepszych na świecie pod względem specjalizacji zawodowej (MBA w marketingu)
Miejsce wśród 150 najlepszych w światowych rankingach MBA QS 2023
Program MBA online UE na szczycie rankingu Online Global Rankings magazynu CEO przez dziewięć lat z rzędu
Rankingowy program Premier DBA według magazynu CEO
Na liście 30 najlepszych europejskich instytucji szkolnictwa wyższego pod względem przedsiębiorczości przez EU-Startups
Wynik programu
Napisy: 90 ECTS
Stopień przyznany
- Uniwersytecki dyplom MBA nadawany przez Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), uznany przez państwo uniwersytet w Hiszpanii.
- Tytuł MBA uzyskany w EU Business School Switzerland , posiadający międzynarodową akredytację ACBSP, IACBE, IQA i certyfikat eduQua.
Wyniki nauki
Umiejętności menedżerskie nauczane w biznesie cyfrowym mają zastosowanie zarówno dla tych, którzy chcą założyć własne firmy cyfrowe, jak i dla tych, którzy kontynuują pracę w już istniejącej firmie. Studenci będą również:
- Skoncentruj się na istotnych elementach marketingu i budowania marki, takich jak optymalizacja banerów i wyszukiwarek.
- Dowiedz się, jak skutecznie budować i utrzymywać korporacyjny biznes cyfrowy.
- Stwórz praktyczne podejście do studiów przypadków i przykładów z prawdziwego świata.
- Ucz się z punktu widzenia konsumenta.