MBA w zakresie protokołu, tworzenia, projektowania i zarządzania wydarzeniami
CZAS TRWANIA
1 Years
JĘZYKI
Hiszpański
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Studia MBA w zakresie PROTOKOŁU, TWORZENIA, PROJEKTOWANIA I ZARZĄDZANIA WYDARZENIAMI , prowadzone przez Escuela Internacional de Protocolo to wysoce konkurencyjny program, który przygotowuje i profesjonalnie umożliwia studentowi rozwój w zakresie tworzenia, projektowania i zarządzania wydarzeniami oraz relacjami instytucjonalnymi.
Se desarrolla este programa, en base al crecimiento del sector que todas las previsiones indican con el consiguiente aumento del presupuesto que las organizaciones destinarán a la creación de eventos corporativos.
Obecnie zdecydowana większość firm potrzebuje osoby eksperta w zakresie relacji instytucjonalnych i organizacji wydarzeń, nastawionego na zarządzanie przedsiębiorstwem i przygotowanego do pełnienia funkcji członków zarządów i komitetów sterujących.
Program ten jest odpowiedzią na bardzo ważne zapotrzebowanie ze strony specjalistów eventowych, o które zabiegają nie tylko duże firmy, ale także średnie i małe.
Jest on opracowany w oparciu o 60 punktów ECTS i jest zorientowany na treści praktyczne, mające na celu rozwój ducha przedsiębiorczości i zdecydowania.
Jest skierowany do osób, które szukają szkoleń w zakresie tworzenia, projektowania i zarządzania wszelkiego rodzaju wydarzeniami, rozwijając się jako liderzy ze strategiczną wizją i inicjatywą przedsiębiorczą, na różnych poziomach organizacji.
Program rozwija, jako element odróżniający od innych studiów tego typu, nie tylko tradycyjne techniki tworzenia, projektowania i zarządzania wydarzeniami, ale także wiedzę o parametrach, które będą konfigurować działania związane z organizacją wydarzeń, identyfikując ww. wszystkie trzy Jasne trendy, które powinny zostać uwzględnione w programach:
- WARTOŚCI BIZNESOWE
Po pierwsze, znaczenie, jakie traktowanie rozwoju zawodowego nabierze nie tylko w prawie, ale także w obrębie etyki, wartości i odpowiedzialności społecznej, którą rozwija instytucja, włączając profesjonalistę w rozwój tych wartości. - NOWE ODBIORCY I NOWE PRZEKAZY
Badania ukierunkowane są na adaptację do nowego pokolenia konsumentów o nowych cechach, potrzebach i wymaganiach, które mają doskonały wpływ na przemiany przedsiębiorstw. - WYKORZYSTANIE APLIKACJI MOBILNYCH PODCZAS WYDARZEŃ
Znajomość tego typu technologii będzie rozwijana jako sposób na rozszerzenie globalnej komunikacji i połączenie uczestników ze sobą w celu optymalizacji zaangażowania uczestników.
Aspekty różnicowe
- Jest to pierwszy tytuł magistra oferujący kompleksowe szkolenie z zakresu protokołu marketingowego, reklamy, public relations i komunikacji oraz organizacji wydarzeń.
- Wydział składa się w równym stopniu z nauczycieli specjalistów i aktywnych specjalistów, którzy zapewniają podwójną wizję treści, akademicką i praktyczną.
- Profesjonalny i międzynarodowy profil studentów tego programu oznacza, że możliwości nawiązywania kontaktów rosną wykładniczo.
- Platforma, na której tworzony jest Master, zapewnia najnowsze innowacje w nauczaniu online, posiadając wiele zasobów ułatwiających doświadczenie edukacyjne i zapewniając stały monitoring ucznia.
- Organizowane są różne sesje klas mistrzowskich, podczas których prestiżowi profesjonaliści wyjaśniają program nauczania i dzielą się swoim bogatym doświadczeniem.
Umiejętności i kompetencje
Student nabywa niezbędne narzędzia, umiejętności i zdolności, aby móc podejmować niezbędne decyzje w całym procesie organizacji wydarzenia od jego rozpoczęcia i realizacji po zarządzanie wydarzeniem po wydarzeniu, poprzez naukę konkretnych przedmiotów kreacji, projektowania i zarządzania wydarzeń i tematów przekrojowych, które pozwolą Ci opracować niezbędne funkcje, które muszą zostać zastosowane w wydarzeniu w kwestiach marketingu strategicznego, zarządzania, komunikacji korporacyjnej, protokołu i wszystkich powiązanych dyscyplin w dziedzinie komunikacji.
Chodzi o wyposażenie studentów w przekrojową broń wiedzy wykraczającą poza ich własną specjalizację w zakresie konieczności współpracy z resztą wydziałów w zakresie komunikacji instytucjonalnej poprzez rozwój wydarzeń korporacyjnych.
Ich głównym celem jest rozwinięcie szeregu kompetencji, umiejętności i postaw uczniów w celu pełnienia przez nich funkcji koordynacji i zarządzania zespołami w rozwoju zarządzania wydarzeniami, zawsze z globalnej wizji ogólnych celów firmy pomoc kadrze zarządzającej w optymalizacji wyników biznesowych.
Poprzez rozwój zdobytej wiedzy zostanie udoskonalony szereg umiejętności i kompetencji, które pozwalają łączyć te odpowiadające wewnętrznej wiedzy biznesowej z tymi, które odpowiadają kontaktom z ludźmi w zakresie negocjacji, komunikacji i samego przywództwa oraz wszystkich tych, które są im potrzebne. są niezbędne do tworzenia, projektowania i zarządzania wydarzeniami korporacyjnymi.
-Widoczność i strategia:
Uzyskaj jasną wizję tego, co jest obecnie, a także miej jasny globalny plan biznesowy i komunikacyjny, aby działać zgodnie ze wspólnymi celami
-Przegląd informacji:
Opanuj działanie wszystkich wewnętrznych systemów informatycznych, technik badań rynku oraz wszystkich dostępnych źródeł wewnętrznych i zewnętrznych, aby wiedzieć, gdzie szukać informacji. Kontakty na wysokim szczeblu, sieci zawodowe, życie rodzinne, przyjaźnie, publikacje itp. powinny być Twoim źródłem ciągłej wiedzy, która potwierdza lub kształtuje wizję.
-Zrozumienie biznesu i globalnej wizji:
Poznaj doskonale wszystkie cechy charakterystyczne firmy oraz techniki i metodologie umożliwiające opracowanie strategicznej mapy wydarzenia w jego projekcie oraz części, na które będzie to miało wpływ. Musisz mieć myślenie globalne, które pozwala zobaczyć organizację w odniesieniu do wszystkich części, które ją tworzą wewnętrznie i z którymi jest powiązana zewnętrznie.
-Leczenie ludzi:
Kieruj i zarządzaj zespołami tak, aby ich członkowie osiągali swoje cele, mieli niezbędną motywację i mogli rozwijać się jako ludzie i profesjonaliści.
-Komunikacja:
Opanuj techniki komunikacji i skuteczne techniki prezentacji. Umiejętności komunikacyjne są podstawą.
-Techniki negocjacji
Osiągnij wysoką zdolność negocjacyjną za pomocą niezbędnych technik, aby osiągnąć najlepsze wyniki w relacjach między różnymi odbiorcami, na które wydarzenie ma wpływ.
-Rozwój projektu:
Potrafić wdrażać i realizować zdefiniowane strategie
-Ocena i kontrola:
Ustanawianie systemów kontroli zarządczej w rozwoju funkcji i ocenie wyników.
-Umiejętności osobiste:
Rozwijanie umiejętności związanych z inteligencją emocjonalną (samowiedza, samokontrola i motywacja) oraz inteligencją społeczną (zaufanie do grupy, wkład doświadczeń, aktywne słuchanie itp.)
-Ewolucja i zmiana:
Wiedzieć, jak właściwie zarządzać zmianami w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym oraz możliwymi kryzysami wywołanymi tymi zmianami.
-Własny styl gry:
Stwórz swój własny styl przywództwa, który pozwoli Ci motywować ludzi i jednoczyć ich w dążeniu do tego samego celu.
Programa
Moduł 1: Projektowanie, tworzenie i planowanie wydarzeń - 6 ECTS-
- Odprawa
- Creatividad e innovación para eventos
- Planificación estratégica
- Gestión de Proyectos
- Gestión del tiempo
- Business plan
Moduł 2: Reżyseria i zarządzanie wydarzeniami korporacyjnymi – 8 ECTS
- Fundamentos de Economía
- Habilidades directivas
- Liderazgo y Gestión de equipos
- Zarządzanie przez cele
- Coaching
- RSC y Sostenibilidad
- Formación de portavoces
Moduł 3: Globalne zarządzanie komunikacją w przypadku wydarzeń - 4 ECTS-
- Ogólna teoria komunikacji
- Biuro prasowe na wydarzeniach
- Media na wydarzeniach
Moduł 4: Marketing na imprezach - 3 ECTS
- Marketing para eventos
- Traktowanie rynków
- Wizerunek firmy na imprezach
Moduł 5: Reklama i public relations na imprezach - 3 ECTS
- Public Relations na imprezach
- Reklama i wydarzenia
- Traktowanie społeczeństwa
- Społeczna odpowiedzialność biznesu
Moduł 6: Techniki protokołu organizacyjnego – 6 ECTS
- Concepto de Protocolo
- Tratamiento del anfitrión
- Las presidencias
- Sistemas de ordenación
- Tipos de mesas
- El Programa y sus técnicas
Moduł 7: Protokół i wydarzenia -8 ECTS
- Legislación protocolaria
- Protocolo Oficial
- Protocolo de empresa
- Protocolo social e imagen personal
- Restauración y Catering
- Protocolo Internacional
- Protocolo Militar
Moduł 8: Organizacja zwyczajowych wydarzeń – 5 ECTS
- Inauguraciones
- Recibimientos y recepciones
- Conferencias
- Presentaciones de productos
- Organización de Cumbres
- Las primeras piedras
- Los presupuestos
- Organización de Congresos
Moduł 9: Zarządzanie i praktyczna realizacja wydarzeń – 10 ECTS
- Escenografía y Puesta en escena
- Produkcja wydarzeń
- Catering na imprezach
- Taller de Eventos oficiales
- Taller de Eventos corporativos
- Taller de Eventos culturales
- Taller de Eventos deportivos
Moduł 10: Zewnętrzne staże zawodowe -5 ECTS
Treść:
Staże są obowiązkowe i będą realizowane w firmach zajmujących się organizacją wydarzeń, protokołami i komunikacją, a także w odpowiednich działach zarówno instytucji publicznych, jak i firm prywatnych. Opiekę nad stażami sprawować będzie opiekun zawodowy w firmie docelowej oraz opiekun akademicki w Szkole.
Moduł 11: Projekt dyplomowy magisterski - 6 ECTS
Modalidades de estudio
Los programas se desarrollan de manera modular con el fin de hacerlos más legibles y manejables en la evolución lógica del proceso de aprendizaje y la metodología de estudio se basa en tres cuestiones fundamentales:.
B-LEARNING
Se establece un sistema combinando la enseñanza presencial en las aulas con el trabajo en línea en donde el alumno adapta el estudio a sus circunstancias particulares de tiempo, lugar y espacio de trabajo.
Jest to uczenie się hybrydowe, w którym podczas pracy twarzą w twarz nauczyciel wyjaśnia treści, organizuje pracę, prosi o opracowanie zadań, proponuje aksjomaty, rozwiewa wątpliwości itp. Wszystko to łączy się z pracą online, podczas której zachęca się badaczy do wykonywania zadań indywidualnie lub w ramach pracy zespołowej, rozwijając w ten sposób swoje możliwości, przeprowadzając ciągłą kontrolę samooceny.
METODA PRZYPADKU
Zapoczątkowana na Uniwersytecie Harvarda metoda przypadku pojawia się jako potrzeba, aby studenci zmierzyli się z rzeczywistymi sytuacjami i musieli podejmować decyzje, oceniać działania, dokonywać świadomych osądów itp.
Jest to aktywna technika uczenia się, skupiająca się na badaniu przez ucznia rzeczywistego i konkretnego problemu, która pomaga mu zdobyć podstawy do nauki indukcyjnej.
Rozpoczyna się od zdefiniowania konkretnego przypadku, tak aby uczeń był w stanie zrozumieć, poznać i przeanalizować cały kontekst oraz zmienne, które w danym przypadku występują.
Cele tej techniki są następujące:
- Szkoluj przyszłych specjalistów, którzy będą w stanie znaleźć dla każdego konkretnego problemu specjalistyczne, osobiste rozwiązanie dostosowane do danego kontekstu społecznego, ludzkiego i prawnego.
- Pracuj z profesjonalnym podejściem do problemów konkretnego środowiska.
Profesjonalne podejście opiera się na rzeczywistym problemie, z jego elementami niejasności, czasem sprzecznymi, tak jak one występują w rzeczywistości i wymagany jest profesjonalny opis, uzasadniony teoretycznie, porównujący konkretną przedstawioną sytuację z modelem teoretycznym, identyfikując specyfiki przypadku, proponować strategie rozwiązania przypadku, stosować i oceniać wyniki. - Twórz konteksty uczenia się, które ułatwiają konstruowanie wiedzy i sprzyjają werbalizacji, wyjaśnianiu, kontrastowaniu i przepracowywaniu pomysłów i wiedzy.
Prácticas y bolsa de trabajo
La Escuela Internacional de Protocolo tiene a disposición de los alumnos un servicio de orientación laboral desde el que se gestionan las prácticas educativas y se canalizan las ofertas de empleo que las empresas hacen llegar a la EIP.
Prácticas educativas
Staże mają na celu kompleksowe kształcenie studenta poprzez równoległy program kształcenia na uczelni i w firmie, łączący teorię z praktyką. Studia MBA w zakresie protokołu, tworzenia, projektowania i zarządzania wydarzeniami uwzględniają w planie studiów 5 punktów ECTS za staże
La Escuela cuenta actualmente con numerosos convenios firmados con empresas e instituciones públicas , lo que posibilita que cada año todos los alumnos que lo deseen o acrediten tener los conocimientos mínimos requeridos puedan hacer sus prácticas reales en organización de actos y en otras responsabilidades afines a los gabinetes de organización de eventos, marketing, publicidad, comunicación corporativa y relaciones institucionales.
Podobnie EIP promuje własne wydarzenia, które pod kierunkiem wykwalifikowanych ekspertów są prowadzone przez samych studentów, dzięki czemu mają kolejną szansę na zbliżenie się do prawdziwego rynku. Wreszcie Szkoła poprzez swoją firmę organizującą wydarzenia NHV zachęca uczniów do udziału w wydarzeniach, które organizuje, w roli asystentów, juniorów, seniorów i koordynatorów, co stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie ich szkolenia, ale także początek ich rozwoju i dojrzałość zawodową.
Requisitos de ingreso
Estar en posesión de cualquier licenciatura o diplomatura universitaria, o bien, tener una experiencia profesional mínima de tres años en el área de protocolo, producción y la gestión de eventos en la empresa (plazas limitadas).