![ESB Business School MBA Zarządzanie Międzynarodowe - Strategia Biznesowa](https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/f_auto/q_auto/g_auto/w_724/dpr_2.0/element/19/194722_Cover_Foto.jpg)
MBA Zarządzanie Międzynarodowe - Strategia Biznesowa
CZAS TRWANIA
3 Semesters
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
EUR 9600
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Wykorzystaj okazję do opanowania niezbędnych kompetencji strategicznych, które umożliwiają przemyślane i zrównoważone podejmowanie decyzji w celu tworzenia długoterminowej wartości biznesowej. W wysoce interaktywnym i międzynarodowym środowisku poznasz klasyczne i innowacyjne metody strategiczne, takie jak 5 sił Portera, opracowywanie scenariuszy i koło przyszłości. Dodatkowo przyczynisz się do stworzenia bezpieczeństwa psychicznego na kursie, ponieważ umożliwia to otwarte, pełne szacunku, kreatywne i skuteczne środowisko uczenia się. Studia MBA ESB w zakresie strategii biznesowej pomogą Ci podnieść umiejętności strategicznego myślenia i sprawić, że Twoje pomysły staną się praktyczne dzięki krytycznej i opartej na danych analizie, przekonującej komunikacji oraz doskonałej pracy zespołowej.
Galeria
Idealni studenci
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci wszystkich kierunków, jeżeli po uzyskaniu tytułu licencjata posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe. Absolwenci kierunków inżynierskich, przyrodniczych lub humanistycznych uzyskają kwalifikacje magisterskie, które zwiększą ich możliwości zawodowe.
Rekrutacja
Program
ECTS: 90
Cztery z dziesięciu specjalizacji
Moduły podstawowe: Semestr 1/semestr zimowy (od października do lutego)
- Biznes w liczbach: rachunkowość i finanse
- Zarządzanie popytem i podażą
- Strategia przyszłości
- Zarządzanie ludźmi i kulturą
- Ramy prawne zarządzania
- Niemiecki 1 / Język biznesowy 1
- Niemiecki 2 / Język biznesowy 2
- Metody badań biznesowych
- Umiejscowienie firmy i raport z projektu
- Praca magisterska
Przedmioty do wyboru: Semestr 2/semestr letni (od marca do lipca)
- Odchudzone zarządzanie przedsiębiorstwem
- Negocjacje ponad granicami
- Międzynarodowe zarządzanie sprzedażą
- Marketing oparty na danych
- Wykorzystanie różnorodności, równości i włączenia społecznego (DEI) jako czynników organizacyjnych
- Analiza danych i podejmowanie decyzji
- Dynamika zrównoważonego rozwoju
- Transformacja organizacyjna i biznesowa
- Modele biznesowe dla gospodarki o obiegu zamkniętym
- Tworzenie i realizacja strategii
Projekt IN-Company: przerwa wakacyjna/semestr 3/semestr zimowy (sierpień-listopad)
Moduł obowiązkowy
- Strategia i przedsiębiorczość
- Zarządzanie popytem i podażą
- Zarządzanie gospodarcze i prawne
- Księgowość i finanse
- Zachowań organizacyjnych
Obieralny
- Międzynarodowe zarządzanie technologią
- Międzynarodowy marketing i sprzedaż
- Międzynarodowa strategia i rozwój korporacyjny
- Cztery z dziesięciu specjalizacji
Praca magisterska: Semestr 3/semestr zimowy (od listopada do lutego)