
MBA International Management Full-Time
Reutlingen, Niemcy
CZAS TRWANIA
3 Semesters
JĘZYKI
Język angielski
TEMPO
Pełny etat
TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW
Termin składania wniosków
NAJWCZEŚNIEJSZA DATA ROZPOCZĘCIA
Zapytaj o najwcześniejszą datę rozpoczęcia
CZESNE
Zapytaj o opłaty za naukę
FORMACIE STUDIÓW
W kampusie
Wstęp
Wszechstronny zestaw narzędzi do zarządzania dla przyszłej kadry kierowniczej na płynnych i globalnych rynkach
International Management Full-Time MBA jest szczególnie skierowany do absolwentów kierunków technicznych, naukowych i akademickich, takich jak inżynieria, nauki przyrodnicze i humanistyczne do zadań związanych z zarządzaniem i przywództwem w dziedzinie międzynarodowego biznesu.
Brama do niemieckiego przemysłu jeszcze przed ukończeniem studiów
Zbuduj i udoskonalaj umiejętności biznesowe, zarządcze i przywódcze w jak najkrótszym czasie, stosując je w wybranej przez siebie firmie.
Zorientowanie na świat
Treść programu jest nastawiona na międzynarodową karierę; studiowanie całkowicie w języku angielskim przy jednoczesnej nauce języka niemieckiego.
Galeria
Idealni studenci
O przyjęcie na studia mogą ubiegać się absolwenci wszystkich kierunków, jeżeli po uzyskaniu tytułu licencjata posiadają co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe. Absolwenci kierunków inżynierskich, przyrodniczych lub humanistycznych uzyskają kwalifikacje magisterskie, które zwiększą ich możliwości zawodowe.
Rekrutacja
Program
Kurs studiów
Czas trwania: 3 semestry
ECTS: 90
Cztery z dziesięciu specjalizacji
Moduły podstawowe: Semestr 1/semestr zimowy (od października do lutego)
- Biznes w liczbach: rachunkowość i finanse
- Zarządzanie popytem i podażą
- Strategia przyszłości
- Zarządzanie ludźmi i kulturą
- Ramy prawne zarządzania
- Niemiecki 1 / Język biznesowy 1
- Niemiecki 2 / Język biznesowy 2
- Metody badań biznesowych
- Umiejscowienie firmy i raport z projektu
- Praca magisterska
Przedmioty do wyboru: Semestr 2/semestr letni (od marca do lipca)
- Odchudzone zarządzanie przedsiębiorstwem
- Negocjacje ponad granicami
- Międzynarodowe zarządzanie sprzedażą
- Marketing oparty na danych
- Wykorzystanie różnorodności, równości i włączenia społecznego (DEI) jako czynników organizacyjnych
- Analiza danych i podejmowanie decyzji
- Dynamika zrównoważonego rozwoju
- Transformacja organizacyjna i biznesowa
- Modele biznesowe dla gospodarki o obiegu zamkniętym
- Tworzenie i realizacja strategii
Projekt IN-Company: przerwa wakacyjna/semestr 3/semestr zimowy (sierpień-listopad)
Moduł obowiązkowy
- Strategia i przedsiębiorczość
- Zarządzanie popytem i podażą
- Zarządzanie gospodarcze i prawne
- Księgowość i finanse
- Zachowań organizacyjnych
Obieralny
- Międzynarodowe zarządzanie technologią
- Międzynarodowy marketing i sprzedaż
- Międzynarodowa strategia i rozwój korporacyjny
- Cztery z dziesięciu specjalizacji
Praca magisterska: Semestr 3/semestr zimowy (od listopada do lutego)