
MBA in
MBA - zintegrowana komunikacja marketingowa (IMC)
Dhurakij Pundit University

Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Thailand Post Office Road, Tajlandia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Master of Business Administration - zintegrowanej komunikacji marketingowej (IMC) (1,5 roku)
Jesteśmy w trakcie przyjmowania wniosków na semestr 1/2013. Stypendia są dostępne.
Cele programu: Program został zaprojektowany dla tych, którzy chcą zdobyć zarówno wiedzę i umiejętności niezbędne do udanej kariery jako IMC wykonawczej na poziomie średnim lub profesjonalnych. Program jest tylko międzynarodowy program, który łączy w Tajlandii biznesu i administracji zintegrowane dyscypliny komunikacji marketingowej. Wiedza i umiejętności uzyskane podczas udział tego programu są niezbędne dla jednego excel w dzisiejszym rynku. Specjalistyczne kursy w programie IMC obejmuje: strategiczne zintegrowanego zarządzania komunikacją marketingową, IMC narzędzi programistycznych i wysyłki, Insights zachowań konsumentów, bazy danych klientów i marketingu interaktywnego oraz firm Kreatywności i Innowacji.
Uczniowie w tym programie będzie:
- Dowiedz się ściśle z zagranicy profesorów wizytujących i znanych praktyków w dziedzinie IMC.
- Zdobyć unikalne połączenie umiejętności w administracji biznesu i IMC dyscyplin.
- Zwiększenie umiejętności zawodowych na stanowiska kierownicze średniego szczebla w sektorze prywatnym i publicznym.
Semestry:
Semestr 1: sierpień - grudzień
Semestr 2: styczeń - maj
Lato: czerwiec - sierpień
Harmonogram programu:
W soboty i niedziele od 9:00 do 16:00
Podyplomowe przyjętych wnioskach:
DPUIC akceptuje Admission Applications w ciągu roku; jednak przychodzące doktoranci mogą rozpocząć naukę w tylko 1 lub semestru semestr 2.