
EMBA in
Executive MBA Coniche Business School

Stypendia
Wstęp
Każda organizacja, która chce się rozwijać i skutecznie reagować na zmiany zewnętrzne, powinna wyznaczyć dyrektora ds. obsługi klienta. Według agencji badawczej Forrester. Chief Customer Officer to strateg ds. klientów, który zajmuje się optymalizacją obsługi klienta z perspektywy zarządzania klientami. W ten sposób tradycyjne podziały między działami, takimi jak marketing, sprzedaż i obsługa klienta, zostają usunięte i zagwarantowane jest jednoznaczne doświadczenie klienta. Szkoła Zarządzania Klientem szkoli strategów klientów, aby zrealizować tę ambicję w każdej organizacji.
Po ukończeniu studiów będziesz posiadał wiedzę, rozeznanie i kompetencje w zakresie marketingu i CRM, innowacji i technologii, zasobów ludzkich, zarządzania jakością i zarządzania finansami. Masz również zdecydowanie, skuteczność osobistą i cechy przywódcze. Krótko mówiąc, wszystko po to, aby wdrożyć skuteczną politykę zarządzania klientami, prowadzącą do wszystkich procesów klientów i procesów biznesowych.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Executive MBA
- Barcelona, Hiszpania
Executive MBA w Moskwie Dyplomy rosyjskie i europejskie ─ Pełny etat lub online
- Moscow, Rosja
- Online Russia + 4 jeszcze
Sustainable Business EMBA
- Valbonne, Francja
- Belo Horizonte, Brazylia + 6 jeszcze