Master of Business Administration w marketingu
Caucasus International University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tbilisi, Gruzja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Aug 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
"Jeśli nie myślisz jak klient, w ogóle nie myślisz" - te słowa znanego biznesmena Jeck Welch wywierają wrażenie na typie międzynarodowego marketingu, który musimy dziś przedstawić. W świetle wymagań marketingowych i czasowych lider marketingu powinien myśleć jak klient.
Marketer, któremu zostały postawione zasady odpowiedzialności i sceptycyzmu, poświęca się tworzeniu sieci wartości, która może łączyć rynek krajowy z rynkami międzynarodowymi i wspierać wzajemnie korzystną wymianę.
W związku z tym głównym celem programu jest wychowanie marketera wyróżniającego się wiedzą i doświadczeniem na rynku międzynarodowym oraz wyposażonym w praktyczne umiejętności umożliwiające mu wspieranie i ułatwianie szybkiego rozwoju różnych obszarów Gruzji i całego regionu kaukaskiego posiadającego potencjał eksportowy. Profesjonalizm marketingu międzynarodowego w XXI wieku to gromadzenie największego potencjału intelektualnego u jednej osoby, która może mieć wpływ na korzystne powiązania między rynkami krajowymi i międzynarodowymi a całą gospodarką, pozytywny rozwój stosunków międzynarodowych.
Metody osiągania wyników badań
Połączenie skorygowanych i nowoczesnych metod nauczania przewidzianych w programie kursów studiów gwarantuje osiągnięcie sukcesu.
Metodyka nauczania opiera się głównie na metodach nauczania zorientowanych na studenta i zawiera techniki podnoszenia motywacji i poczucia odpowiedzialności uczniów. Strategia nauczania zorientowana na ucznia jest dość skuteczną i sprawdzoną metodą mającą na celu rozwój ucznia. Zgodnie z tą metodą uczeń jest centralną postacią będącą jednocześnie odbiorcą wiedzy i jej menedżerem. Profesor powinien kierować się zasadą:
"Oparte na wiedzy i wolne, indywidualne myślenie połączone z zasadą pracy zespołowej zapewniające szkolenie nowych liderów". Wspomniana strategia motywuje studenta. Początkowo zdaje sobie sprawę, że będzie on w stanie ujawnić swoje najlepsze cechy w ramach tego programu. Uczniowie są pod wrażeniem opartego na wiedzy medium dyskusyjnego, w którym zachęca się do swobodnego myślenia. Jest to bardzo medium społecznościowe, na którego stworzenie mają służyć realizatorzy i studenci Programu Master of International Marketing. Uczeń powinien stać się ważnym członkiem zespołu, ponieważ jedyne zharmonizowane połączenie zespołu i indywidualnej pracy może zapewnić duży sukces w świecie nowoczesnego marketingu.
Dyscypliny przewidziane w programie odnoszą się do zagadnień za pomocą 2 metod: dostarczania wiedzy i dyskusji. Wymienione metody zwiększą zaangażowanie studenta w proces realizacji i postrzegania samej dyscypliny, co z kolei zwiększy odpowiedzialność studentów za zarządzanie, rozwój i stosowanie własnej wiedzy. Student powinien zdawać sobie sprawę, że bez działań dynamicznych żadna teoria, nawet bardzo skuteczna, zwłaszcza w marketingu, może być jedynie gwarancją stagnacji i nieefektywności.
Gdy postrzega się tę mądrość, uczeń uczy się nie tylko słuchać i pasywnie zdobywać wiedzę, ale także ją ożywić i rozumie znaczenie osiągnięcia sukcesu poprzez realizację swojej wiedzy. Student powinien zrozumieć, że w świecie marketingu międzynarodowego każda teoria to dopiero początek praktyki i próba analizy praktyki.
W trakcie realizacji programu będą stosowane następujące metody nauczania:
- Metoda Bookwork;
- Werbalna - metoda mówiona;
- Prezentacja i metoda demonstracji;
- Pisemna metoda pracy;
- Metoda przeprowadzania dyskusji / debat;
- Metoda pracy indywidualnej i grupowej;
- Nauczanie oparte na współpracy;
- Scenki;
- Nauczanie oparte na problemach;
- Metoda objaśniająca;
- Case study;
- Elektroniczna metoda uczenia;
- Burza mózgów;
- Badanie metod badań empirycznych metodą nauczania zorientowanego na działanie;
- Metoda nauczania oparta na doświadczeniu;
- Metoda nauczania współpartnerstwa.
Metody nauczania dobierane są z uwzględnieniem treści i specyfiki danej dyscypliny, co znajduje odzwierciedlenie w sylabusie odpowiedniej dyscypliny.
Możliwość kontynuowania badań
Absolwent programu studiów magisterskich jest uprawniony do kontynuowania studiów w instytucjach szkolnictwa wyższego w Gruzji lub innych krajach w ramach Doktoranckiego Programu Administracji Biznesowej ukierunkowanego na szkolenie naukowców na wyższym poziomie.
Kontynuacja badań naukowych w dziedzinach międzynarodowego marketingu, międzynarodowego brandingu, zaopatrzenia i międzynarodowej zintegrowanej komunikacji marketingowej zapewni poważne perspektywy dla absolwenta.
Światowa edukacja uniwersytecka w zakresie marketingu międzynarodowego, duża liczba uniwersytetów realizujących szkolenia naukowe i różnorodność znanych profesorów, zespół realizujący rozważany program ma kontakty, daje podstawy do stwierdzenia, że w przypadku kontynuacji studiów w dziedzinie międzynarodowej marketing, osiągnięcie sukcesu jest w dużym stopniu gwarantowane.
Warunek wstępu do programu
Licencjat lub osoba posiadająca równoważny stopień naukowy w dowolnym kierunku / specjalności jest uprawniona do zapisania się na studia
Master Program Edukacyjny Marketingu Międzynarodowego na podstawie wyników Egzaminu Master Master's oraz egzaminów i testów przeprowadzonych na Uniwersytecie.
Podstawą do uzyskania statusu studenta programu edukacyjnego studiów magisterskich są wyniki ogólne
Egzaminy magisterskie prowadzone przez National Centre of Examinations, egzaminy wewnętrzne w specjalności i test z języka angielskiego, wykonane na Uniwersytecie. Osoba składająca zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie B2 jest zwolniona z egzaminu z języka angielskiego.
Na podstawie decyzji Uniwersytetu student może zostać przesłuchany zamiast zdawania egzaminu ze specjalności.
Po uzyskaniu statusu studenta Caucasus International University , dana osoba jest zobowiązana do przedłożenia uniwersytetowi dokumentu poświadczającego stopień licencjata lub równoważny, podczas gdy dana osoba jest w aktach wojskowych zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem, przedkłada dokument potwierdzający że dana osoba jest akta do służby wojskowej.
Zapisy do programu edukacyjnego Master Marketing International poprzez mobilność akademicką są dozwolone dwa razy w roku w terminie ustalonym przez Ministerstwo Edukacji i Nauki Gruzji z obowiązującymi procedurami i zasadami określonymi przez Uniwersytet.
Zapisy do programu edukacyjnego magisterskiego lub rekrutacja w drodze transferu z uznanej szkoły wyższej obcego kraju odbywa się na podstawie decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki Gruzji.
O szkole
pytania
Podobne kursy
MBA ze specjalizacją w marketingu cyfrowym
- Davie, Stany Zjednoczone
MBA in Marketing Management in Madrid
- Madrid, Hiszpania
MBA w zarządzaniu marketingowym