
MBA in
Master of Business Administration (MBA) AUM American University of Malta

Wstęp

Master of Business Administration (MBA) spełnia najwyższe międzynarodowe standardy i zapewnia absolwentom umiejętności i informacje cenne dla ich sukcesu zawodowego. Podczas kursu dajemy Ci odpowiednie narzędzia i pomagamy w rozwijaniu analitycznego i krytycznego sposobu myślenia niezbędnego do pełnego zrozumienia wewnętrznego funkcjonowania biznesu i kultury korporacyjnej. Studenci studiów MBA potrafią projektować i wdrażać wygodne rozwiązania, które radzą sobie z ogromnymi niedogodnościami napotykanymi w każdym przedsiębiorstwie. Program MBA umożliwia studentom bezpośrednie doświadczenie wszelkich problemów i sytuacji, obserwując je w kontekście międzynarodowej kultury korporacyjnej Malty.
Zbudowaliśmy multidyscyplinarny program nauczania, który nadąża za ewoluującymi tendencjami współczesnego rynku, na który silnie wpływa postęp w technologiach i kanałach komunikacji, które łączą świat w jedną wielką, globalną, wspólną przestrzeń.
To właśnie ten duch wspólnoty znajduje się w sercu naszego programu MBA. Pracując z zespołem rówieśników, z których każdy wnosi do stołu inne doświadczenia i perspektywy, a także z wykładowcami, którzy mają wybitne portfolio zarówno w środowisku akademickim, jak i poza nim, staniesz się jeszcze bardziej kompetentnym i zorientowanym rynkowo liderem .
Minimalne wymagania przyjęć do tego programu
Wszyscy kandydaci na dowolny program studiów magisterskich (MQF 7) na American University of Malta muszą spełnić następujące wymagania wstępne:
- Kandydaci muszą posiadać trzyletnie wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego
- Transkrypcje dyplomów uniwersyteckich, które wykazują minimum 180 punktów ECTS lub równoważne.
- Średnia ocen (GPA): Uczniowie powinni mieć co najmniej 2,2 CGPA, aby zostać przyjętym. Studenci z CGPA mniejszym niż 2,2 na poziomie licencjackim nie mogą zostać przyjęci na studia MBA na American University of Malta
- IELTS = 6,5 lub TOEFL = 79 lub PTE = 55 Wymóg znajomości języka angielskiego może zostać uchylony tylko wtedy, gdy jesteś native speakerem języka angielskiego i ukończyłeś szkołę średnią w kraju, w którym angielski jest językiem urzędowym, a angielski był językiem instrukcja, gdzie ukończyłeś szkołę
AUM zastrzega sobie prawo do zażądania wyników testu z języka angielskiego od każdego kandydata.
Wyniki nauczania w programie
Ogólnym celem MBA na American University of Malta jest przekazanie niezbędnej wiedzy, umiejętności i kompetencji wymaganych do skutecznego prowadzenia biznesu w gospodarce światowej. Skuteczni menedżerowie przejmują odpowiedzialność za projektowanie i wdrażanie strategii spójnej z długoterminowymi celami firmy, zarządzanie kosztami i rentownością oraz nadzór nad pracownikami. Są odpowiedzialni za rozwiązywanie złożonych problemów, które obejmują kwestie finansowe, strategię biznesową, strukturę organizacyjną, wyniki badań, wytyczne prawne i zarządzanie pracownikami. Środowisko, w którym odnoszą sukcesy menedżerowie, jest często niepewne i podlega trudnym ograniczeniom. Absolwenci American University of Malta będą mieli umiejętność krytycznego myślenia i ramy analityczne, aby podejmować trudne decyzje biznesowe, które mają wpływ na wiele okręgów wyborczych. Kurs przeznaczony jest dla osób z wykształceniem licencjackim (poziom 6 MQF) i co najmniej 3-letnim stażem pracy.
Kurs zapewnia rygorystyczną edukację biznesową opartą na solidnych podstawach w funkcjonalnych obszarach biznesu, wzbogaconą o umiejętności analizy i krytycznego myślenia. Program nauczania opiera się na podstawowej wiedzy z wynikami bieżących badań, prowadząc do wielodyscyplinarnej perspektywy potrzebnej do prowadzenia udanego biznesu w globalnej gospodarce.
Wiedza, umiejętności
Absolwenci zdobędą wiedzę z następujących dziedzin potrzebnych do zarządzania firmą lub organizacją non-profit:
- Rachunkowość
- Prawo biznesowe
- Ekonomia
- Finanse
- Zarządzanie
- Marketing
- Zarządzanie operacyjne
- Metody badawcze
- Statystyka
Umiejętności
Absolwenci rozwiną następujące umiejętności wykorzystywane w zarządzaniu firmą:
- Oceniaj strategie i taktyki
- Wybierz strategie i taktyki
- Identyfikuj zagrożenia konkurencyjne.
- Zidentyfikuj zewnętrzne wpływy na firmę.
- Zidentyfikuj odpowiednie informacje do budżetowania i podejmowania decyzji
- Zastosuj odpowiednie techniki statystyczne do danych biznesowych w celu podejmowania decyzji.
- Wykazać zrozumienie podstawowych pojęć makroekonomii, w tym między innymi systemów finansowych, cykli koniunkturalnych, rynków pracy, polityki pieniężnej i fiskalnej
- Wykazać zrozumienie podstawowych pojęć mikroekonomii, takich jak podaż i popyt, elastyczność, użyteczność, formy konkurencji i efektywność rynku
- Wykaż zrozumienie przepływów pieniężnych, bieżącej wartości netto i rynków kapitałowych.
- Wykaż zrozumienie kwestii prawnych istotnych dla biznesu, w tym umów, odpowiedzialności, oszustw i rozstrzygania sporów.
- Wykazać zrozumienie zalet, wad i wykonalności różnych podejść do badań.
- Wykazać zrozumienie różnych podejść do księgowania kosztów i zarządzania kosztami.
- Wykorzystaj wyniki badań do opracowania nowych strategii i taktyk.
- Projektować, wdrażać i oceniać badania naukowe.
- Zaprojektuj odpowiednie strategie operacyjne i podejścia do zarządzania łańcuchem dostaw
- Interpretuj narzędzia rachunkowości finansowej, takie jak bilanse i rachunki zysków i strat, aby ocenić kondycję finansową firmy.
- Oblicz przepływy pieniężne.
- Oszacuj popyt.
- Oszacuj wielkość rynku.
- Oblicz zwrot z inwestycji.
- Oblicz wartość bieżącą netto.
- Zidentyfikuj przeszkody w łańcuchu dostaw.
- Zidentyfikuj najcenniejszych klientów firmy.
- Przeanalizuj otoczenie konkurencyjne firmy, aby określić strategie rozwoju
- Opracuj plany strategiczne i sposoby ich realizacji.
- Oceń wydajność pracowników.
Kompetencje
Absolwenci rozwiną następujące kompetencje:
- Twórz innowacyjne rozwiązania złożonych problemów biznesowych.
- Ponosić odpowiedzialność za działania, które wpływają na wyniki biznesowe, w tym między innymi za zarządzanie finansami i sprawozdawczość, opracowywanie i wdrażanie strategii, operacje, marketing i zarządzanie pracownikami.
- Podejmuj bezstronne decyzje, które są poparte danymi, a nie przeczuciami.
- Przestrzegaj standardów i przepisów zawodowych oraz wykazuj się najwyższą etyką biznesową i zawodową.
- Twórz plany biznesowe, które stworzą wartość dla firmy i jej interesariuszy.
Sposób dostawy i oceny
Metody i zasady oceny różnią się w zależności od modułu. Zasadniczo moduły podstawowe i podstawowe są oceniane na podstawie egzaminów pisemnych i zadań domowych. Zaawansowane moduły są oceniane na podstawie egzaminów pisemnych, zadań domowych i studiów przypadku.
MBA składa się z 3 semestrów zajęć w pełnym wymiarze godzin oraz czwartego semestru, w którym kończy się ważny niezależny projekt badawczy.

Możliwości zawodowe
- Dyrektor Marketingu w światowej sieci detalicznej.
- Główny Strateg Biznesu w międzynarodowej korporacji.
- Analityk rentowności dla rozwijających się firm.
Zarys 2-letniego planu studiów
1 rok
Semestr I
- FIN 510 Rachunkowość finansowa
- FIN 520 Ekonomia dla menedżerów
- Teoria organizacji MGT 550
- Zarządzanie marketingowe MGT 560
Semestr II
- FIN 530 Rachunkowość zarządcza
- MGT 610 Metody badawcze dla biznesu
- Zarządzanie strategiczne MGT 520
- Statystyki biznesowe MGT 501
Rok 2
Semestr I
- MGT 510 Prawo gospodarcze
- Zarządzanie finansami MGT 530
- Zarządzanie operacjami MGT 540
- FIN 540 Pieniądze i bankowość
Semestr II
- Projekt badawczy MGT 620
