Keystone logo

1 Mieszany EMBA Programy w Zarządzanie marketingowe w Ałmaty, Kazachstan dla 2024

Filtry

Filtry

  • EMBA
  • Marketing
  • Marketing
  • Zarządzanie marketingowe
  • Mieszany
Kierunki studiów
  • Marketing (1)
  • Powrót do głównej kategorii
Lokalizacje
Znajdź więcej lokalizacji
Typ stopnia naukowego
Czas trwania
Tempo nauki
Język
Język
Forma badania

    Mieszany EMBA Programy w Zarządzanie marketingowe

    Największe miasto Kazachstanu, Ałma-Ata jest znany z dobrych uczelniach międzynarodowych i ich powiązań z amerykańskich uniwersytetów, takich jak Kazach-American University. Wszyscy, którzy nie mogą sobie pozwolić, aby przejść do drogich międzynarodowych uniwersytetów mogą studiować w Ałmaty.

    Program zarządzania marketingowego jest idealne dla tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak działania marketingowe i zasoby są zarządzane. Studenci mogą dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne strategie dostosowane do konkretnych firm i jak technik przywódcze mogą być stosowane do kierowania zespołem specjalistów od marketingu.

    Republika Kazachstanu jest kraj jest Azja Środkowa. Jest największym krajem śródlądowym. System edukacji jest powszechny i ​​obowiązkowy. Jest on podzielony na 3 etapy, a mianowicie: pierwotnych (formularze 1-4), podstawowe ogólne (formularze 5-9), a poziomem wykształcenia wyższego (formularze 10 - 11 lub 12).

    Po uzyskaniu stopnia absolwent w biznesie i mają znaczne praktyczne doświadczenie, następnym krokiem jest Executive MBA (EMBA). Programy takie jak łączenie podstaw rachunkowości i finansów, marketingu z badań przywódczych, aby dostać się do stanowiska kierownicze i zarządzania na wysokim szczeblu.

    Blended learning łączy media cyfrowe i internetowe z tradycyjnym uczeniem się twarzą w twarz. Umożliwia nauczycielom korzystanie z różnych metod nauczania i technologii w celu dostosowania nauki do każdego ucznia. Blended learning może być stosowany w różnych formach, od kursów całkowicie online po kursy hybrydowe, w których uczniowie uczą się zarówno w klasie fizycznej, jak i online.