Zarządzanie strategiczne Turystyki MBA
Turiba University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Riga, Łotwa
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 3550 / per year *
Termin składania wniosków
31 Jul 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
29 Sep 2024
* dla obywateli UE/EOG, Szwajcarii, krajów WNP, Gruzji i Ukrainy; 3330 EUR/rok dla obywateli innych krajów
Wstęp
- Uzyskany stopień: Professional Master's Degree in Business Administration (MBA)
- Uzyskane kwalifikacje: Menedżer przedsiębiorstw i instytucji
- Praktyki: łotewskie lub zagraniczne firmy turystyczne i hotelarskie, atrakcje turystyczne i organizacje zarządzające destynacjami
- Czas trwania studiów: 2 lata akademickie
- Język studiów: w języku angielskim
W ramach studiów na kierunku „Strategiczne zarządzanie w turystyce” nauczysz się racjonalnie omawiać złożone aspekty zarządzania turystyką, opracowywać strategie korporacyjne i instytucjonalne w zmieniającym się dzisiejszym otoczeniu, znajdować rozwiązania dla złożonych i nieprzewidywalnych warunków funkcjonowania firm branży turystycznej, prowadzić badania , analizować i porównywać destynacje turystyczne na Łotwie oraz rozumieć interakcje między turystyką a innymi dziedzinami.
Profesjonalny program studiów magisterskich „Zarządzanie strategiczne w turystyce” zapewnia szeroką bazę wiedzy na temat zarządzania turystyką i hotelarstwem oraz zapewnia strategiczną perspektywę rozwoju globalnej turystyki. Program studiów jest dumny ze swoich lecalt="turers - wybitnych praktyków branżowych reprezentujących turystykę i dziedziny pokrewne - zarządzanie hotelami, planowanie polityki turystycznej na poziomie krajowym oraz biznes restauracyjny. W trakcie studiów studenci opracowują realne strategie rozwoju nowych destynacje turystyczne dające możliwość poznania strategicznego planowania turystyki w praktyce.Studenci uzyskują nieoceniony wgląd w rozwój i trendy światowego przemysłu turystycznego poprzez udział w największej na świecie wystawie IT ITB Berlin, która jest również cenną platformą do kontaktów międzynarodowych .
Przydatny
- 50% uczniów pochodzi z krajów, które do tej pory wprowadziłeś tylko na mapie. Teraz masz okazję poznać ludzi, poznać i zrozumieć te kraje!
- W roku 2014 odbyło się około 1 miliarda podróży międzynarodowych
Profesjonalny program studiów magisterskich Zarządzanie strategiczne w turystyce uzyskał prestiżową akredytację UNWTO – Światowej Organizacji Turystyki ONZ TedQual na maksymalny możliwy okres – cztery lata, do roku 2022.
Akredytacja
Programy turystyczne otrzymały prestiżową akredytację UNWTO – Światowej Organizacji Turystyki Organizacji Narodów Zjednoczonych TedQual. Turiba University jest jedyną uczelnią w krajach bałtyckich i Europie Północnej, która posiada tę prestiżową akredytację.
Rekrutacja
Program
I rok akademicki | II rok akademicki |
Fakultatywne kierunki studiów
|
|
Galeria
Wynik programu
W I roku akademickim studenci poznają metody i prawidłowości zarządzania strategicznego, planowania i projektowania turystyki. Zapoznasz się z międzynarodowym środowiskiem turystycznym i jego aktualnymi trendami. Jednym z celów kursu będzie wykonanie prac badawczych z zakresu planowania i marketingu turystycznego. Podczas wyjazdów studyjnych odwiedzisz miejsca turystyczne; poznasz udane doświadczenia w branży turystycznej na poziomie międzynarodowym i poznasz profesjonalistów w tej dziedzinie.
W II roku akademickim wiedza teoretyczna zostanie wzmocniona w praktyce w firmach z branży turystycznej i hotelarskiej. Przeprowadzisz twórczych i niezależnych badaczy integrujących wiedzę z różnych dziedzin i rozwiązujących aktualne problemy branży i firm. Wykorzystując wiedzę zdobytą na poprzednich kursach oraz doświadczenie zdobyte podczas praktyk przedmagisterskich opracujesz pracę magisterską.
Możliwości związane z karierą
- Kierownik firm turystycznych i hotelarskich na Łotwie lub za granicą
- Kierownik ds. rozwoju turystyki i projektów badawczych
- Specjalista ds. turystyki w gminach, centra informacji turystycznej
- Starszy menedżer w instytucjach państwowych lub miejskich