Przeczytaj oficjalny opis

Zawartość programu

Podyplomowego MBA Program jest zorientowany na realizację interdyscyplinarnego podejścia do zarządzania budynkami.

Pola profesjonalne

Obszar roboczy Menedżerów zakład jest wszechstronny. Gdzie można pracować kierownik placówki?

  • Przedsiębiorstwa przemysłowe i dużych przedsiębiorstw
  • Administracja publiczna i społeczności lokalne
  • Banki i firmy ubezpieczeniowe
  • Instytucje badawcze i uniwersytety
  • Firmy Health Care
  • Centra handlowe
  • Budynki biurowe
  • Centra Wystawa
  • Hotele
  • kompleksy mieszkaniowe
  • Firmy infrastrukturalne, takie jak w zakresie infrastruktury transportowej dostaw energii lub
  • Wyposażenie Usługi firm

Wszystkie firmy, które chcą istnieć wśród zawodników z planowanych i sprawnie zarządzanych zasobów potrzebują zarządzania centrum oparte. Menedżerowie urządzenie może również pracować w architekturze i inżynieryjnych firm, w obudowie i Construction Company, albo w rozwoju projektu nieruchomości.

Cele programu

Absolwenci studiów podyplomowych Facility Management Profesjonalne MBA będzie w stanie rozwiązać problemy Facility management niezależnie, na przykładach, całościowe zarządzanie nieruchomością oraz materialnych i niematerialnych infrastruktury firmy lub organizacji.

Opierając się na interdyscyplinarnym podejściu do Facility Management absolwenci uczą się następującym:

  • Zastosowanie strategicznych, taktycznych i operacyjnych składników Facility Management dla efektywnego i skutecznego wsparcia dla procesu podstawowej działalności oraz dla satysfakcji klienta;
  • Badać i odpowiednio zarządzać nieruchomości wzdłuż całego jego cyklu życia gospodarczego (w fazie koncepcji, planowania fazy, Construct fazy, marketingu, zakupów Phase, nabywanie i fazy operacyjnej, fazę Przebudowa / modernizacja / Modernizacja, fazy pustostanów, fazy likwidacji);
  • Aby ustawić, zakupu, oceny i zarządzania usług budowlanych związanych (Facility Services);
  • Zastosowanie Fundamentals of Business Administration, takich jak logistyka (zamówień, sprzedaży i innych), marketingu, rachunkowości i controllingu, ekonomii i zarządzania technik decyzyjnych dla roztworów nieruchomości i zarządzania obiektem zadań i problemów;
  • Aby zrozumieć organizacyjne, operacyjne i procesów podejmowania decyzji w spółkach i organizacjach oraz prowadzić współpracowników;
  • Opanowanie podstaw i narzędzi zarządzania projektami;
  • zrozumienie warunków prawnych, a tym samym spełnić oczekiwania klientów, aby spełnić wszystkie wymogi prawne;
  • Aplikacja docelowa zorientowanych systemów informatycznych w ośrodku projektów gospodarki.

Program

Podstawy Facility Management (FM) (5 ECTS)

Podstawy i standardy - FM jako funkcję wspierania działalności podstawowej - Wprowadzenie do Facility Management - Life-Cycle Management - FM-wymagania Budynki i ich obiektów - gospodarka FM

Ekonomia i Zarządzanie ogólne (14 ECTS)

Gospodarka i Ekonomia menedżerska - Wprowadzenie do Business Administration - Zamówienia - insourcingu - Outsourcing) - (księgowe International) Financial & Management - Inwestycje i Finansowanie - Marketing - Zarządzanie ryzykiem i ilościowe analizy biznesowe - Polityka i strategia

Organizational Behaviour & Human Resource Management (7 ECTS)

Organizational Behaviour i Zarządzania Zasobami Ludzkimi w FM - Zalety i Wady różnych podejść - Ludzie w Organizacji - optymalne zarządzanie w FM - Przywództwo i osobowość - samoorganizacja - organizacji uczącej się - Case Studies - Process & Change Management

Zgodność z prawem (7 ECTS)

Prawne, techniczne i organizacyjne aspekty - Odpowiednie standardy publiczne i prawo prywatne (ogólna prawa administracyjnego, budowy i zagospodarowania Legislacji oraz ustawy o ochronie zabytków, prawa własności przemysłowej, prawa zamówień publicznych i procedury, podstawy prawa cywilnego, prawa umów i odpowiedzialność itp)

Project Management (4 ECTS)

Rodzaje Project - Projekt Kontrakt & brzegowe - Planowanie struktury projektu - Time-& Resource Planning - analiza środowisko projektu - Case Studies

Aspekty Architecture & Construction Technology (8 ECTS)

Podstaw Budownictwa i typologię strategii w miejscu pracy - Podstawy Fizyki Budowli - Technologia budowlana (HVAC / elektro-techniki) - Proces planowania & Building Performance Evaluation - Workplace Design - Case Studies

Facility Management: strategiczne - Tactical - Operative (8 ECTS)

Strategie FM - FM-Kluczowe dane - External Service Management - zarządzanie aktywami i nieruchomościami - Energy & kadr -Real nieruchomości i zarządzania nieruchomościami - Portfolio - analiza due diligence testowe

Usługi Wyposażenie i zarządzanie Facility Services (7 ECTS)

koncepcje operacyjne - Zarządzanie podejść do wybranej kwaterze Usługi - Wymagania jakościowe i poziomu usług - odpowiednie podstawy prawnej, Standard & Inspection regulacje Dyrektywy - Układy zbiorowe - analiza wymagań, metody obliczeniowe - Porównanie kluczowych danych i liczb - studia przypadków

Systemy informacyjne w Facility Management (7 ECTS)

IT-Support FM - CAD jako dostawca danych - Computer Aided Facility Management (CAFM) - systemu ERP i jego funkcji w FM - Struktura danych w FM - Narzędzia strategiczne w FM

Interdyscyplinarny projekt (8 ECTS)

Integracyjny stosowanie poszczególnych zawartości modułów praktycznego przydziału zadań zarządzania obiektu

Magister 'Thesis (15 ECTS)

Mistrza Thesis praktyki zorientowane na podstawie kryteriów naukowych, ma na celu zwiększenie umiejętności i wiedzy uczestników w zakresie poszczególnych przedmiotów objętych programem MBA. Zaleca się, aby wybrać konkretne i praktyczne problemy z ich aktywności zawodowej i rozwiązać go z nabytych umiejętności i wiedzy z programu MBA. Nadzorca będzie wspierać studentów z jego / jej opinie i rady, składających się na rozprawę.

Suma punktów ECTS: 90 ECTS

Dodatkowo wycieczki odbędzie się w ramach programu Facility Management Profesjonalne MBA.

Grupa docelowa

Program Facility Management Profesjonalne MBA jest częściowo skierowany do osób posiadających co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego, którzy chcą kontynuować edukację ekonomiczną dla przyszłej funkcji zarządzania i przywództwa w obrębie nieruchomości lub Facility Management.

Ale studia podyplomowe uczelnia jest nie tylko skierowany do osób zarządzających obiektami i usługodawców, ale także ludzi, którzy chcą zrobić rozwoju kariery w drodze dalszego szkolenia i osób zainteresowanych ogólnych zagadnień zarządzania.

Cele

Kompetencje uzyskane z Programu MBA-

Konkretnie uczestnicy otrzymają profesjonalne, metodyczne, jak również kompetencje społeczne w trakcie programu MBA.

(1) kompetencji zawodowych:

Uczestnicy zyskują przede wszystkim następujące kompetencje zawodowe:

  • Zastosowanie Fundamentals of Business Administration, takich jak logistyka (zamówień, sprzedaży i innych), marketingu, rachunkowości i controllingu, ekonomii i zarządzania technik decyzyjnych dla rozwiązania nieruchomości i zadań zarządzania obiektem i problemami.
  • Zastosowanie strategicznych, taktycznych i operacyjnych składników Facility Management dla efektywnego i skutecznego wsparcia dla procesu podstawowej działalności oraz dla satysfakcji klienta.
  • rozpatrywanie i odpowiednie zarządzający nieruchomością ciągu swojego całego cyklu życia gospodarczego (faza pojęcie, fazy planowania, budowy fazy, marketing, zakupy Phase, nabywanie i fazy operacyjnej, fazę Przebudowa / modernizacja / Modernizacja, fazy pustostanów, fazy likwidacji)
  • określić zadania architektonicznych i konstrukcyjnych oraz wymagań technicznych dla usług budowlanych we współpracy z ekspertami. Ocenić rozwiązania i śledzić ich realizację.
  • Zestaw, zakup, oceny i zarządzania usług budowlanych związanych (Facility Services)
  • zrozumieć organizacyjne i operacyjne, jak również procesy podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach i organizacjach i prowadzić współpracowników
  • zrozumieć warunki prawne i spełniają zgodności prawnej klientów, na przykład spełnienie wszystkich wymogów prawnych
  • Aplikacja docelowa zorientowanych systemów informatycznych i ich struktura danych w projektach Facility Management

(2) Kompetencje metodyczne:

Uczestnicy nabywają następujące kompetencje

  • Opanowanie podstaw i narzędzi zarządzania projektami i jej zastosowanie w projektach Facility Management
  • Podstawy i narzędzia zarządzania projektami (na przykład, łańcuchy dostaw)
  • Opanowanie złożoności, dynamiczny i obiektywnych niepewności
  • Twórcze rozwiązywanie problemów i zdolność generowania pomysłów wynalazczych i możliwy do realizacji
  • Zdolność do podejmowania rozsądnych decyzji, nawet jeśli niepewne lub niekompletnych danych
  • Możliwość przygotowania złożonych danych oraz podstawowe informacje oraz wynikające z tego wnioski dla laików i komunikacji celowych i przekonujące (na przykład w pracach ramy prezentacji)
  • do samoorganizowania i rozwijania własnego zarządzanie czasem
  • "Meta-Umiejętność", aby rozwinąć własnej wiedzy niezależny i autonomiczny w przyszłości ze względu na zdolność do łączenia się z czołowych naukowców i międzynarodowej literaturze naukowej.

3) Kompetencje społeczne:

Uczestnicy intensyfikacji zdolności społecznych w kategoriach

  • Praca zespołowa i przywództwo grup heterogenicznych w wielu pracach grupowych i ćwiczeń
  • Umiejętność pracy z ludźmi z różnych środowisk (na przykład, różne edukacyjnych, różne biznesu, inna języka ojczystego, inna kultura i inne)
  • Umiejętności komunikacyjne, konfliktom i zarządzania kryzysowego i umiar
  • Kompleksowe i interdyscyplinarne myślenie

Pola profesjonalne

Obszar roboczy Menedżerów zakład jest wszechstronny. Gdzie można pracować kierownik placówki?

  • Przedsiębiorstwa przemysłowe i dużych przedsiębiorstw
  • Administracja publiczna i społeczności lokalne
  • Banki i firmy ubezpieczeniowe
  • Instytucje badawcze i uniwersytety
  • Firmy Health Care
  • Centra handlowe
  • Budynki biurowe
  • Centra Wystawa
  • Hotele
  • kompleksy mieszkaniowe
  • Firmy infrastrukturalne, takie jak w zakresie infrastruktury transportowej dostaw energii lub
  • Wyposażenie Usługi firm

Wszystkie firmy, które chcą istnieć wśród zawodników z planowanych i sprawnie zarządzanych zasobów potrzebują zarządzania centrum oparte. Menedżerowie urządzenie może również pracować w architekturze i inżynieryjnych firm, w obudowie i Construction Company, albo w rozwoju projektu nieruchomości.

Cele programu

Absolwenci studiów podyplomowych Facility Management Profesjonalne MBA będzie w stanie rozwiązać problemy Facility management niezależnie, na przykładach, całościowe zarządzanie nieruchomością oraz materialnych i niematerialnych infrastruktury firmy lub organizacji.

Opierając się na interdyscyplinarnym podejściu do Facility Management absolwenci uczą się następującym:

  • Zastosowanie strategicznych, taktycznych i operacyjnych składników Facility Management dla efektywnego i skutecznego wsparcia dla procesu podstawowej działalności oraz dla satysfakcji klienta;
  • Badać i odpowiednio zarządzać nieruchomości wzdłuż całego jego cyklu życia gospodarczego (w fazie koncepcji, planowania fazy, Construct fazy, marketingu, zakupów Phase, nabywanie i fazy operacyjnej, fazę Przebudowa / modernizacja / Modernizacja, fazy pustostanów, fazy likwidacji);
  • Aby ustawić, zakupu, oceny i zarządzania usług budowlanych związanych (Facility Services);
  • Zastosowanie Fundamentals of Business Administration, takich jak logistyka (zamówień, sprzedaży i innych), marketingu, rachunkowości i controllingu, ekonomii i zarządzania technik decyzyjnych dla roztworów nieruchomości i zarządzania obiektem zadań i problemów;
  • Aby zrozumieć organizacyjne, operacyjne i procesów podejmowania decyzji w spółkach i organizacjach oraz prowadzić współpracowników;
  • Opanowanie podstaw i narzędzi zarządzania projektami;
  • zrozumienie warunków prawnych, a tym samym spełnić oczekiwania klientów, aby spełnić wszystkie wymogi prawne;
  • Aplikacja docelowa zorientowanych systemów informatycznych w ośrodku projektów gospodarki.

Nauczanie i uczenie się struktura

Harmonogram

W celu optymalnego połączenia nauki i pracy to studia podyplomowe organizowane będą w niepełnym wymiarze godzin. Zajęcia odbywać się będą w blokach modułowe co 3 do 6 tygodni - od czwartku rana do niedzieli wieczorem. Zajęcia będą trwać od 9.00 rano do 7.00 po południu każdego dnia. Link do rzeczywistego harmonogramem: Harmonogram.

Udział szkolna

Oczekuje się, że uczestnicy uczestniczyć we wszystkich sesjach klas, a także do udziału w omawianiu tematów w wykładach i przyczyniając się do zadań w klasie. Wydajność jest również ocenić poprzez ocenę udziału w klasie.

Badanie, Praca magisterska

Na lub pod koniec każdego modułu nastąpi przypisanie bądź ustnego lub pisemnego egzaminu albo indywidualne lub grupowe zadanie domowe. Takie zadania mogą obejmować realizację projektów / przypadkach i dostarczanie esejów / raporty dotyczące określonych tematów poruszanych w trakcie modułu.

Instrument Management Professional MBA jest zawarta w pracy magisterskiej zorientowanych na praktykę.

Szczegółowe informacje na temat prac magisterskich oraz pełny tekst tych wersjach nie ogranicza od użytku publicznego dostępne są tutaj >>

Biblioteka Uniwersytecka i CEC-Library

Biblioteka TU Wien posiada ponad 1.000.000 przedmiotów i materiałów źródłowych, 2.800 czasopism naukowych i periodyków oraz szeroki wybór płyt CD-ROM i baz danych on-line. Większość książek i czasopism Biblioteki Głównej są na półkach otwartym dostępem z parteru na 5 piętrze. Wszystkie te elementy są ułożone tematycznie.

Uczestnicy mają dostęp do biblioteki TU Wien i Bibliotece Centrum Edukacji Ustawicznej.

Program prowadzony przez:
Język angielski

Zobacz 1 więcej kursów w TU Wien - Continuing Education Center »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Mar. 2019
Duration
2 lat
Zaoczne
Cena
19,500 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Mar. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Mar. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa