University of New York w Tiranie, we współpracy z Institut Universitaire Kurt Bosch, Szwajcarii, oferuje następujące MBA programów: MBA (ogólne); MBA w Bankowości; MBA w marketingu, MBA w zarządzaniu zasobami ludzkimi; MBA Zarządzania Informacją. Institut Universitaire Kurt Bosch (IUKB) prywatny uniwersytet stworzony przez przemysłowca Kurt Bosch i powstała w Sion, 150 km od Genewy w Rhone River Valley (Valais). Instytut jest uznawana przez rząd szwajcarski w podyplomowego poziomie. Rozwijała się ona powiązania z uniwersytetów europejskich dla różnych programów i do tej pory kilkuset studentów, którym przyznano studiów podyplomowych w wielu dyscyplinach.
Programy MBA są przeznaczone dla: Absolwenci, którzy chcą zrobić krok naprzód w ich edukację, zanim podejmie trudy pracy. MBA (Rdz) pomaga im rozwijać odpowiednie umiejętności, które będą mieć kluczowe znaczenie dla ich zajęć zawodowych. Jeśli jednak chcą skorzystać z okazji pracować, studiować MBA, a następnie są one w stanie skorzystać z naszego przepisu wykonawczego trasy.
Absolwenci, którzy są już na rynku pracy, ale są zainteresowane odkrywaniem nowych możliwości w branży, w której się znajdują, lub nawet zmienić ich profesjonalne trasy do nowej dziedziny, MBA da im paszportem do sukcesu. Nawet jeśli absolwentów przebywał poza edukacją formalną, może wychowania w rodzinie, nasz MBA oferuje nowoczesne kursy, które mają elastyczną strukturę i skupia się na umiejętności i krytycznego myślenia, opierając się na umiejętności, które już przejmowanej.
MBA w Bankowości oferuje możliwość rozwijać swoje umiejętności niezbędne do zarządzania finansami, osób i informacji i nauczyć się tych umiejętności mogą być stosowane w bankowości i gdzie indziej w sektorze finansowym. Ten stopień dadzą Ci wiedzę i umiejętności menedżerskich, aby z powodzeniem odpowiedzieć na szybkie zmiany w technologii, wymagań klienta i przepisów w celu podejmowanie trafnych decyzji dotyczących działań i strategii w organizacji międzynarodowej. Wykorzystując doświadczenie w bankowości szwajcarskiej używamy studia przypadków w celu zilustrowania zasad zarządzania, które pomogą Ci rozwinąć handlowych świadomości, przywództwa, komunikacji i umiejętności prezentacji.
Programy MBA na celu: 1. Wystawienie uczestnikom zaawansowanych studiów biznesu i zarządzania w kontekście lokalnym i międzynarodowym; 2. Pomagając im rozwijać ich kariery poprzez zwiększenie ich umiejętności zarządzania i wiedzy; 3. Włączenie ich do stosowania wiedzy na temat biznesu i zarządzaniu w celu poprawy ich zdolność do podejmowania decyzji w miejscu pracy; 4. Kierując je ku uczenie się umiejętności, które pomogą im działać w ciągły rozwój otoczenia biznesu; 5. Zapoznanie ich z różnych funkcji biznesowych, które prowadzą do skutecznego podejmowania decyzji oraz 6. Rozwój umiejętności menedżerskich poprzez ich ekspozycję na stosowane do rozwiązywania problemów, role-playing i empiryczny sytuacjach uczenia się.
&nbsp
Struktura Albo MBA są nabywane przez osiągnięcie 60 poziomu kredytów Master, które obejmują 12 kredytów z projektu doradztwa biznesowego.
Studenci studiów w trybie wykonawczym badań. W rezultacie będą mogli kontynuować swoją karierę podczas studding ich MBA.
MBA będą dostarczane przez lokalnych nauczycieli, jak i profesorów wizytujących zatwierdzony przez Wspólny Komitet naukowy New York College, University of New York w Pradze, University of New York Tirana i Institut Universitaire Kurt Bosch. Moduły nacisk Trasa ogólne • Global Business i Handlu Międzynarodowego • Przedsiębiorczości i Zarządzania MŚP • innowacje i rozwój nowych produktów • Zarządzanie wiedzą Bankowy • Strategia finansowa i polityka • Global Business i Handlu Międzynarodowego • Rynki Finansowe • Bankowość detaliczna M arketing • Badania marketingowe • Reklama i PR • Zarządzanie sprzedażą i operacjami • innowacje i rozwój nowych produktów Zarządzanie zasobami ludzkimi • Organizacja i Rozwoju Zmień • Człowieka strategii w zakresie zasobów • Stosunki przemysłowe i prawne aspekty w HR • Cross-Cultural zarządzania Zarządzanie systemami informatycznymi • IT w celu uzyskania przewagi • Handel elektroniczny • Telekomunikacja Zarządzanie • Zarządzanie wiedzą