MBASTUDIES

Zarządzanie marketingowe Ameryka Północna - Zarządzanie marketingowe programów Zarządzanie marketingowe w Ameryka Północna

MBA oznacza Magister Zarządzania i składa się z programu nauczania, który stanowi podstawę w podstawowych pojęć działalności gospodarczej, w tym zarządzanie, ekonomia, finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw.

programy zarządzania marketingowego może pozwolić uczniom badać dogłębnie zarządzanie zespołami marketingu, zasobów i działań. Studenci mogą uczyć się cenne komunikacji i umiejętności przywódczych studiując takie tematy jak strategie marketingowe, analizy rynku i podejmowania decyzji konsumenckich.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często znany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu "Państwa ". Ponadto gromadzi ponad 310 milionów ludzi, co jest świat 's trzeci co do wielkości populacji. Obejmuje ona gęsto zaludnionych miast na rozległym przedmieściach i rozległych, obszarów niezamieszkałych i naturalnie piękne w tym samym czasie.

Zarządzanie marketingowe Ameryka Północna - Weź Zarządzanie marketingowe Ameryka Północna. Wszystkie Zarządzanie marketingowe i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

2 Wyniki z Zarządzanie marketingowe, Ameryka Północna Filter

MBA w zakresie zarządzania marketingowego

Exeed College
MBA
Sie 2021
<
Studia dzienne
<
studia niestacjonarne
Język angielski
Ośrodek kształcenia i studia online
Ośrodek kształcenia
Online

Roczny program MBA (Master of Business Administration) w Marketing Management to kompleksowy program przeznaczony dla specjalistów od marketingu, którzy nie mogą się doczekać ...

Czytaj więcej

Master of Business Administration

American Tech and Management University
MBA
Sie 2021
<
Studia dzienne
<
studia niestacjonarne
<
12&nbsp;-&nbsp;18 miesiące
Język angielski
Ośrodek kształcenia i studia online
Ośrodek kształcenia
Online

Program przyspieszonego MBA firmy ATMU ma na celu wypełnienie luki między wiedzą teoretyczną a aplikacją strategiczną, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnego uczenia się i w ...

Czytaj więcej