$close

Filtry

Zobacz wyniki

Media Nowy Jork - programów Media Nowy Jork Media, Nowy Jork

Biorąc pod uwagę moc MBA i drzwi to otwiera, sieć oferuje i umiejętności rozwiązywania problemów uczy, studenci firmy muszą być bardziej zaangażowani w ich edukacji i dokonać świadomego wysiłku, aby zrozumieć, co chcą się wydostać z ich stopień MBA. programy multimedialne mogą nauczyć się, jak media są analizowane i wyprodukowane. Wielodyscyplinarny dziedzinie mediów mogą o… Czytaj więcej

Biorąc pod uwagę moc MBA i drzwi to otwiera, sieć oferuje i umiejętności rozwiązywania problemów uczy, studenci firmy muszą być bardziej zaangażowani w ich edukacji i dokonać świadomego wysiłku, aby zrozumieć, co chcą się wydostać z ich stopień MBA.

programy multimedialne mogą nauczyć się, jak media są analizowane i wyprodukowane. Wielodyscyplinarny dziedzinie mediów mogą obejmować szeroki zakres tematów, od mediów społecznościowych i technologii do reklamy i mediów.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Nowy Jork jest miastem o dużym znaczeniu globalnym i ma doniosłego wpływu na handel, finanse, media, grafika, moda, badań, edukacji i technologii na świecie. Istnieje wiele wyższe i instytuty badawcze w mieście, zwłaszcza nauka medycyna i życie.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Metropolitan College of New York
Nowy Jork, Stany Zjednoczone

MBA MCNY w zarządzaniu mediami ma na celu zapewnienie umiejętności biznesowych, możliwości dostosowania narzędzi do zarządzania, przedsiębiorczego nastawienia i doświadczenia, ... +

MBA MCNY w zarządzaniu mediami ma na celu zapewnienie umiejętności biznesowych, możliwości dostosowania narzędzi do zarządzania, przedsiębiorczego nastawienia i doświadczenia, aby być w czołówce pojawiających się trendów w mediach, poruszać się po wyzwaniach branżowych i skutecznie tworzyć nowe przedsięwzięcia i prowadzić firmy medialne w przyszłość i poza nią— z zaangażowaniem płynnego wchodzenia w nieustannie zmieniający się krajobraz mediów. -
MBA
Język angielski