$close

Filtry

Zobacz wyniki

Media Nowy Jork - programów Media Nowy Jork Media, Nowy Jork

MBA oznacza Magister Zarządzania i składa się z programu nauczania, który stanowi podstawę w podstawowych pojęć działalności gospodarczej, w tym zarządzanie, ekonomia, finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw. Badania mediów są bardzo zróżnicowane i mogą obejmować różne obszary, takie jak produkcja mediów i analizy medió… Czytaj więcej

MBA oznacza Magister Zarządzania i składa się z programu nauczania, który stanowi podstawę w podstawowych pojęć działalności gospodarczej, w tym zarządzanie, ekonomia, finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw.

Badania mediów są bardzo zróżnicowane i mogą obejmować różne obszary, takie jak produkcja mediów i analizy mediów i biznesu. Tematy mogą obejmować projektowanie, strategie marketingowe, cyfrowej produkcji wideo, badań i historii mediów.

Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w USA
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Metropolitan College of New York
Nowy Jork, Stany Zjednoczone

MBA MCNY w zarządzaniu mediami ma na celu zapewnienie umiejętności biznesowych, możliwości dostosowania narzędzi do zarządzania, przedsiębiorczego nastawienia i doświadczenia, ... +

MBA MCNY w zarządzaniu mediami ma na celu zapewnienie umiejętności biznesowych, możliwości dostosowania narzędzi do zarządzania, przedsiębiorczego nastawienia i doświadczenia, aby być w czołówce pojawiających się trendów w mediach, poruszać się po wyzwaniach branżowych i skutecznie tworzyć nowe przedsięwzięcia i prowadzić firmy medialne w przyszłość i poza nią— z zaangażowaniem płynnego wchodzenia w nieustannie zmieniający się krajobraz mediów. -
MBA
Język angielski