$close

Filtry

Zobacz wyniki

Media społecznościowe w Szwajcaria. Poszukaj programów Media społecznościowe w Szwajcaria.

Biorąc pod uwagę moc MBA i drzwi to otwiera, sieć oferuje i umiejętności rozwiązywania problemów uczy, studenci firmy muszą być bardziej zaangażowani w ich edukacji i dokonać świadomego wysiłku, aby zrozumieć, co chcą się wydostać z ich stopień MBA. Badania akademickie social media coraz częściej na które powołuje się firm, które chcą lepiej łączyć i komunikować się z… Czytaj więcej

Biorąc pod uwagę moc MBA i drzwi to otwiera, sieć oferuje i umiejętności rozwiązywania problemów uczy, studenci firmy muszą być bardziej zaangażowani w ich edukacji i dokonać świadomego wysiłku, aby zrozumieć, co chcą się wydostać z ich stopień MBA.

Badania akademickie social media coraz częściej na które powołuje się firm, które chcą lepiej łączyć i komunikować się z konsumentami. Termin parasol odnosi się do rosnącej liczby platform internetowych wykorzystywanych przez producentów, którzy chcą dzielić się informacjami oraz w inny sposób interakcji z fanów i naśladowców.

Szwajcaria (niemiecki: Schweiz, francuski: Suisse, włoski: Svizzera, retoromański:. Svizra Szwajcaria ma jedne z uniwersytety renomowanych światowych takich jak ETH w Zurychu, EPFL Lozanna, IHEID w Genewie, University of Lausanne lub University of St Gallen. Należy pamiętać, że 's znacznie lepiej mówić w lokalnym języku, więc jeśli można ' t mówić albo francuski, niemiecki, włoski, lepiej iść na kurs języka pierwszego.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Szwajcarii
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Lucerna, Szwajcaria

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą ... +

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie. Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe. -
MBA
Niemiecki
Ośrodek kształcenia