$close

Filtry

Zobacz wyniki

Media społecznościowe Europa - Media społecznościowe programów Media społecznościowe w Europa

Mistrz administracji biznesowej, znany jako MBA, to absolwent stopień przyznawany tym, którzy zakończyć program koncentruje się na zarządzaniu przedsiębiorstwem. Finanse, księgowość, zasoby ludzkie i inne tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej koncentruje się na.Dokładnie skupia się na rozwiązywaniu rosnące wszechobecność mediów społecznościowych w całej… Czytaj więcej

Mistrz administracji biznesowej, znany jako MBA, to absolwent stopień przyznawany tym, którzy zakończyć program koncentruje się na zarządzaniu przedsiębiorstwem. Finanse, księgowość, zasoby ludzkie i inne tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej koncentruje się na.

Dokładnie skupia się na rozwiązywaniu rosnące wszechobecność mediów społecznościowych w całej naszej globalnej społeczności, jest zaawansowanym stopniu, że koncentrują się na wpływie mediów społecznościowych i zrozumieć, jak można go wykorzystać mające wpływ na przyszłość wiadomości, marketing, dziennikarstwo , polityka, rozrywka, połączeniom i więcej.

Europe, jeden z world 's siedmiu kontynentach, jest zazwyczaj znany jako wysuniętym półwyspie Eurazji. Drugi najmniejszy kontynent, z 10.180.000 (km2), że zebrano obszar 50 krajów.

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
ISEG Business And Finance School - school of management
Paryż, Francja +6 Więcej

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumie ... +

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumieć ewolucje świata cyfrowego, które wpływają na strategie marki, ich tożsamość i komunikację z opinią publiczną. -
MBA
Studia dzienne
Francuski
Ośrodek kształcenia
 
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Lucerna, Szwajcaria

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą ... +

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie. Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe. -
MBA
Niemiecki
Ośrodek kształcenia