$close

Filtry

Zobacz wyniki

Programów Media społecznościowe. Szukać najlepszych programów Media społecznościowe!

Mistrz administracji biznesowej, znany jako MBA, to absolwent stopień przyznawany tym, którzy zakończyć program koncentruje się na zarządzaniu przedsiębiorstwem. Finanse, księgowość, zasoby ludzkie i inne tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej koncentruje się na. Określenie "social media" odnosi się do rosnącej liczby platform internetowych, które pozwalają u… Czytaj więcej

Mistrz administracji biznesowej, znany jako MBA, to absolwent stopień przyznawany tym, którzy zakończyć program koncentruje się na zarządzaniu przedsiębiorstwem. Finanse, księgowość, zasoby ludzkie i inne tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej koncentruje się na.

Określenie "social media" odnosi się do rosnącej liczby platform internetowych, które pozwalają użytkownikom na interakcje i komunikują się ze sobą praktycznie. Wiele firm coraz częściej polegają na mediach społecznych i socjalnych naukowców mediów, aby pomóc im zrozumieć narzędzi reklamowych i marketingowych współczesnymi.

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
ISEG Business And Finance School - school of management
Paryż, Francja +6 Więcej

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumie ... +

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumieć ewolucje świata cyfrowego, które wpływają na strategie marki, ich tożsamość i komunikację z opinią publiczną. -
MBA
Studia dzienne
Francuski
Ośrodek kształcenia
 
IKF Institut für Kommunikation & Führung
Lucerna, Szwajcaria

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą ... +

Jak widać, tradycyjne zarządzanie wiedzą - napędzane przez Web 2.0 i media społecznościowe - przesuwa się w kierunku tak zwanego zarządzania siecią wiedzy. Zarządzanie wiedzą w sieciach, także tych, które powstają w kontekście mediów społecznościowych, wymaga integracji tradycyjnego zarządzania wiedzą w obszarach zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi, rozwoju organizacyjnego, zarządzania innowacjami, przywództwa strategicznego, IT i marketingu. Wymaga całościowego spojrzenia, w równym stopniu uwzględniającego czynniki organizacyjne, technologiczne i ludzkie. Na naszym poziomie magisterskim dowiedz się, jak strategicznie włączać, łączyć i wykorzystywać zarządzanie wiedzą i media społecznościowe. -
MBA
Niemiecki
Ośrodek kształcenia