Programów Marketing. Szukaj najlepszych programów Marketing tutaj!

Programów Marketing. Szukać najlepszych programów Marketing!

Master of Business Administration to dyplom przyznawany studentom, którzy ukończyli studia podyplomowe z zarządzania przedsiębiorstwem. MBA to tradycyjna oferta dla tych, którzy chcą rozpocząć karierę w świecie biznesu.

Czym jest MBA w marketingu? Osoby, które realizują MBA z koncentracją w marketingu, mogą się nauczyć, jak planować, rozwijać i wdrażać innowacyjne strategiczne strategie marketingowe. Dodatkowo uczniowie mogą odejść wyposażeni w wiedzę niezbędną do analizy ich wysiłków i do wprowadzania zmian w razie potrzeby. Marketing jest o zwinności, co jest czymś, co kursy w programie mogą skupić się na rozwoju uczniów. Instruktorzy mogą przygotować swoje kursy w celu nauczania osób o stosowaniu sprawdzonych procesów i praktyk marketingowych, zachowań konsumenckich i lojalności klientów oraz segmentacji rynku. Kursy mogą również szczegółowo zagłębiać się w cykl życia marketingu, od fazy badań i rozwoju po etap sprzedaży.

Ci, którzy ukończyli studia z wyższym stopniem marketingu, mają silną zdolność twórczego i strategicznego myślenia, wyjątkowe umiejętności komunikacyjne i doskonałą analityczną mentalność. Każda z tych cech jest pożądana w niemal każdej pozycji w dowolnej dziedzinie.

Koszt MBA jest bardzo różny. Czynniki takie jak czas trwania programu i miejsce, w którym uczeń zdecyduje się uczęszczać do szkoły, mogą mieć wpływ na ogólny koszt jego edukacji.

Stopień marketingu może otworzyć drzwi do wielu ekscytujących karier. Większość firm potrzebuje marketingu, aby pozostać konkurencyjnym, więc absolwenci mogą znaleźć ich możliwości zawodowe są obfite. Tytuły stanowisk mogą się różnić i mogą obejmować menedżera marketingu, menedżera marketingu cyfrowego, copywritera, menedżera sprzedaży, dyrektora ds. Sprzedaży, dyrektora marketingu, specjalisty ds. Zasobów ludzkich, dyrektora sklepu i specjalistę ds. Public relations.

Wiele instytucji oferuje stopnie marketingowe, a niektóre oferują również zajęcia online. Aby dowiedzieć się więcej, wyszukaj swój program poniżej i skontaktuj się bezpośrednio z biurem rekrutacyjnym wybranej szkoły, wypełniając formularz zgłoszeniowy.

Czytaj więcej

Master Of Business Administration

American Tech and Management University
Online Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 12 - 18 miesięcy September 2018 Stany Zjednoczone Pleasanton + 2 więcej

Program przyspieszonego MBA firmy ATMU ma na celu wypełnienie luki między wiedzą teoretyczną a aplikacją strategiczną, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnego uczenia się i wdrażania na miejscu. Absolwenci tego programu będą narażeni na wszystkie niezbędne operacje funkcjonalnej organizacji, w tym między innymi: marketing, finanse, księgowość, operacje i zasoby ludzkie. Pod okiem globalnej, wyselekcjonowanej kadry o znacznym doświadczeniu w świecie rzeczywistym zarówno ze środowisk akademickich, jak i przemysłowych, studenci ATMU będą narażeni na ekspertyzę, która jest hartowana przez prawdziwe umiejętności. [+]

Program przyspieszonego MBA firmy ATMU ma na celu wypełnienie luki między wiedzą teoretyczną a aplikacją strategiczną, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnego uczenia się i wdrażania na miejscu. Absolwenci tego programu będą narażeni na wszystkie niezbędne operacje funkcjonalnej organizacji, w tym między innymi: marketing, finanse, księgowość, operacje i zasoby ludzkie. Pod okiem globalnej, wyselekcjonowanej kadry o znacznym doświadczeniu w świecie rzeczywistym zarówno ze środowisk akademickich, jak i przemysłowych, studenci ATMU będą narażeni na ekspertyzę, która jest hartowana przez prawdziwe umiejętności.

Master of Business Administration (MBA) ATMU ma za zadanie zajmować się kompetencjami uczniów w zakresie doskonałości na poziomie lokalnym i międzynarodowym, w celu zapewnienia szeroko pojętego studenta, poprzez dostarczanie wiedzy, umiejętności badawcze i kompetencje w oparciu o proces naukowy i ustalenia.... [-]


MBA W Marketingu Cyfrowym

Geneva Business School Barcelona Campus
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 18 miesięcy September 2018 Hiszpania Barcelona

Master of Business Administration (MBA) z Major in Digital Marketing ma na celu wyposażenie cię w umiejętności potrzebne do angażowania odbiorców za pośrednictwem mediów cyfrowych i skutecznie promować swój biznes za pośrednictwem tych sieci. [+]

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób.

W trakcie programu studenci będą:

Być w stanie skutecznie publikować i zarządzać treściami w celu rozwoju firmy.

Zdobądź doświadczenie w korzystaniu z Google Analytics i oprogramowania do analizy danych.

Zdobądź wiedzę na temat legalności online i zarządzania prawami.

... [-]

MBA W Marketingu Cyfrowym

Geneva Business School (GBS)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 18 miesięcy September 2018 Szwajcaria Geneva Hiszpania Barcelona + 2 więcej

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób. [+]

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób.

W trakcie programu studenci będą:

Być w stanie skutecznie publikować i zarządzać treściami w celu rozwoju firmy.

Zdobądź doświadczenie w korzystaniu z Google Analytics i oprogramowania do analizy danych.

Zdobądź wiedzę na temat legalności online i zarządzania prawami.

... [-]

Master Of Business Administration (MBA) W Międzynarodowym Biznesie - Marketing Specjalność

New European College
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 semestry October 2018 Niemcy Munich

Master of Business Administration (MBA), stała się kariera akademicka impuls zarówno dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw. Globalizacja wymaga absolwentów MBA z prawdziwie międzynarodową edukacji biznesowej. [+]

Master of Business Administration (MBA), stała się kariera akademicka impuls zarówno dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw. Globalizacja wymaga absolwentów MBA z prawdziwie międzynarodową edukacji biznesowej.

Z naszej MBA w International Business zdobędziesz niezbędne umiejętności i narzędzia, aby być w stanie podjąć się trudnych pozycjach z odpowiedzialności menedżerskiej. Dla studentów bez wcześniejszej edukacji w biznesie MBA to doskonały program, aby zakwalifikować się do stanowisk kierowniczych.

Nasze MBA w International Business łączy teorię i praktykę i jest prowadzone przez instruktorów z dużym doświadczeniem w swoim zawodzie. Małe grupy pozwalają na bardzo interaktywnej edukacji. Jak nasi studenci MBA trzeba mieć doświadczenia zawodowego, aby móc się zapisać, indywidualne doświadczenia i tła z każdym i każdego ucznia, aby zajęcia jeszcze bardziej przyjemna. Nasi wykładowcy wykorzystać elementy aktywujące, takie jak studia przypadków, symulacje, projektów i prezentacji, aby dać każdemu uczniowi możliwość łatwego podłączenia zdobytą wiedzę z ich osobistych doświadczeń.... [-]


Magister International Business And Marketing

ISC Paris Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 12 - 16 miesięcy October 2018 Francja Paris

ISC Paris zdecydowało się wzmocnić swoje zaangażowanie w zarządzanie marketingowe, otwierając ten tytuł magistra. Program ten ma na celu międzynarodowe rynki i produkty, jako mgr technik marketingowych w środowisku międzynarodowym. Zachowania konsumentów zmieniają się szybko, ponieważ informacje są łatwo dostępne, a dostawy produktów na całym świecie już wkroczyły do ​​naszych domów. Międzynarodowy wpływ kształtuje nasze środowisko i musimy lepiej zrozumieć zmiany oczekiwań konsumentów. ISC Paris zdecydowało się wzmocnić swoje zaangażowanie w zarządzanie marketingowe, otwierając ten tytuł magistra. Program ten ma na celu międzynarodowe rynki i produkty, jako mgr technik marketingowych w środowisku międzynarodowym. [+]

Kluczowe punkty MSc ISC Paris :

16-miesięczny lub 12-miesięczny program w pełnym wymiarze godzin (6-miesięczny praktyczny projekt)Akredytacja AACSBSieć oficjalnych partnerów (RALPH LAURENT, LAFAYETTE GALERIE, WYDARZENIA HAVAS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE itp.)Dział Relacji z Firmami i 60 000 ofert pracy rocznieSieć absolwentów (ponad 16 000 członków)Wymiar międzynarodowy: wysoka różnorodność kulturowa i profile, międzynarodowy wydział wysokiego szczeblaPełny angielskiKampus: Paryż

WYMAGANIA WSTĘPNE

minimum 3 lata nauki wyższej

KARIERA

Export Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader... [-]


Penn State Smeal Mba - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2018 Stany Zjednoczone State College

Kampania marketingowa firmy Penn State Smeal obejmuje zestaw kursów mających na celu poszerzenie wiedzy na temat zachowań konsumenckich, rozwoju marki i sprawiedliwości, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii podnoszących funkcje i procesy marketingowe. [+]

Penn state mała - marketing

Kampania marketingowa firmy Penn State Smeal obejmuje zestaw kursów mających na celu poszerzenie wiedzy na temat zachowań konsumenckich, rozwoju marki i sprawiedliwości, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii podnoszących funkcje i procesy marketingowe.

Najciekawsze tematy dotyczące kursu handlowego Nowe opracowanie i zarządzanie produktem: identyfikacja możliwości biznesowych, zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie nowego produktu od koncepcji do wirtualnego prototypu. Zachowanie konsumentów: zdobądź wiedzę na temat teorii i pojęć z psychologii, socjologii, ekonomiki i innych dyscyplin, które są przydatne w zrozumieniu i wprowadzaniu do obrotu konsumentom. Zarządzanie marką: zbadanie i zrozumienie procesu tworzenia, projektowania, pomiaru i utrzymania wartości marki. Wybrane Wydziału Marketingu ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat August 2018 Stany Zjednoczone Maryville + 1 więcej

[+]

[-]

MBA W Marketingu

Ajman University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin August 2018 Zjednoczone Emiraty Arabskie Ajman

Program MBA AU stara się spełniać standardy zapewniania jakości określone przez światowej klasy organizacje akredytacji programów biznesowych, takich jak AACSB i Stowarzyszenie MBA. [+]

Cechy wyróżniające

Program MBA AU stara się spełniać standardy zapewniania jakości określone przez światowej klasy organizacje akredytacji programów biznesowych, takich jak AACSB i Stowarzyszenie MBA.

Marketing

Kursy na tym torze / koncentracji oferują wiedzę z zakresu marketingu i pomagają studentom rozwijać szeroki zakres praktycznych umiejętności z zakresu zarządzania marketingowego.

Celem programu jest:

Aby pomóc uczniom zdobyć wiedzę w zakresie podstawowych funkcji biznesowych, w tym księgowości, marketingu, finansów oraz systemów informatycznych i zarządzania operacjami.Aby zapewnić studentom dogłębną znajomość jednego z wybranych utworów, takich jak finanse, marketing i zarządzanie zasobami ludzkimi.Aby pomóc uczniom zdobyć umiejętności przywódcze, budowanie zespołu, komunikację i rozwiązywanie problemów. Ponadto przygotowujemy je, aby móc zarządzać kwestiami etycznymi i wielokulturową różnorodnością potrzebną na stanowiskach kierowniczych.Aby przygotować studentów do biegłości w znajdowaniu rozwiązań naukowych dla problemów związanych z biznesem i być w stanie oceniać otoczenie biznesu i wykorzystywać techniki decyzyjne odpowiednie dla danej sytuacji.Wyniki naukiAbsolwenci MBA będą mogli wykazać się wiedzą z zakresu rachunkowości, marketingu, finansów, systemów informatycznych i zarządzania operacjami. Absolwenci przygotują raporty techniczne i przeprowadzą prezentacje na temat aktualnych zagadnień dotyczących rachunkowości, marketingu, finansów, systemów informatycznych i zarządzania operacjami, które zostaną ocenione.Absolwenci MBA będą mogli wykazać się dogłębną wiedzą teoretyczną i stosowaną w jednym z tematów takich jak Marketing, Zarządzanie Finansami i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Do oceny tego wyniku zostaną wykorzystane różne instrumenty, takie jak zadania, analizy przypadków, quizy, egzaminy, raporty i prezentacje.Absolwenci MBA będą w stanie wykazać umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej, zdolności przywódcze i umiejętności budowania zespołu. Absolwenci przygotują raporty z projektów i notatki. Będą także prezentować swoje raporty, aby wykazać się... [-]

Master Of Science Business Administration (Major Finance, Marketing I CD)

University of Cologne Faculty of Management, Economics and Social Sciences
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 4 semestry October 2018 Niemcy Cologne

Program Master Business Administration składa się z 120 punktów ECTS- (European Credit Transfer System) i jest zaprojektowany jako 4-semestralny pełny program. Jest to kolejny stopień magistra na podstawie stopnia licencjata z zakresu administracji biznesowej. [+]

Program Master Business Administration składa się z 120 punktów ECTS (European Credit Transfer System) i jest zaprojektowany jako 4-semestralny pełny program. Jest to kolejny stopień magistra na podstawie stopnia licencjata z zakresu administracji biznesowej.

Będąc w stanie wybrać spośród sześciu różnych pól specjalnych, wybierzesz jeden główny i zaczniesz skupiać się na tym polu od samego początku. Nacisk można położyć na następujące dziedziny administracji biznesowej:

Rachunkowość i podatki (program nauczania w języku angielskim i niemieckim)Rozwój korporacyjny (program całkowicie nauczany w języku angielskim)Finanse (program całkowicie nauczany w języku angielskim)Marketing (program całkowicie nauczany w języku angielskim)Zarządzanie łańcuchem dostaw (program nauczania w języku angielskim i niemieckim)... [-]

Marketing MBA

University of New York in Prague (UNYP)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 19 miesięcy October 2018 Czechy Prague

Marketing MBA przygotowuje studentów do złożonych wyzwań stojących przed firmami w wysoce konkurencyjnym środowisku. Komunikacja marketingowa i marketingowa stały się kluczowymi czynnikami w przyciąganiu i utrzymywaniu udziału w rynku oraz strategii marketingowej. Ta opcja jest idealna do przygotowania studentów na wyższe stanowiska w marketingu. Specjalistyczne przedmioty opierają się na podstawowych przedmiotach i zapewniają wszechstronną wiedzę marketingową. [+]

UNYP MBA UNYP Marketing pomoże Ci skoncentrować swoją karierę na właściwych odbiorców

Marketing MBA przygotowuje studentów do złożonych wyzwań stojących przed firmami w wysoce konkurencyjnym środowisku. Komunikacja marketingowa i marketingowa stały się kluczowymi czynnikami w przyciąganiu i utrzymywaniu udziału w rynku oraz strategii marketingowej. Ta opcja jest idealna do przygotowania studentów na wyższe stanowiska w marketingu. Specjalistyczne przedmioty opierają się na podstawowych przedmiotach i zapewniają wszechstronną wiedzę marketingową.

Specjalistyczne kursy marketingowe:

Badania marketingoweZachowania konsumenckie i neuromarketingStrategiczne zarządzanie marketingoweZarządzanie marką... [-]

MBA Ze Specjalizacją Digital Marketing

Concordia University Chicago
Online W pełnym wymiarze godzin August 2018 Stany Zjednoczone River Forest

Przyszłość marketingu jest niezaprzeczalnie cyfrowa. Dzisiejsze szybko rozwijające się technologie zmieniają krajobraz biznesu w sposób, który wymaga zmiany paradygmatu marketingowego. Budżety marketingowe coraz częściej przechodzą z tradycyjnego marketingu i reklamy na cyfrowy, ponieważ mobilne, media społecznościowe i wydatki wideo nadal rosną i zmieniają oblicze rynku mediów. [+]

Przyszłość marketingu jest niezaprzeczalnie cyfrowa. Dzisiejsze szybko rozwijające się technologie zmieniają krajobraz biznesu w sposób, który wymaga zmiany paradygmatu marketingowego. Budżety marketingowe coraz częściej przechodzą z tradycyjnego marketingu i reklamy na cyfrowy, ponieważ mobilne, media społecznościowe i wydatki wideo nadal rosną i zmieniają oblicze rynku mediów.

Cele kształcenia

Concordia University Chicago specjalizacja MBA w marketingu cyfrowym zapewnia strategiczne i analityczne umiejętności do kierowania organizacjami w cyfrowym świecie, który przepełnia się danymi o klientach, produktach i interakcjach. Cztery kursy w ramach tej specjalizacji mają na celu pomóc w zrozumieniu strategii marketingu cyfrowego i planowania, marketingu mobilnego i strategii mediów społecznościowych, a także w analityce marketingu cyfrowego. Twoje organizacje domagają się, abyś zrozumiał ważne i właściwe wskaźniki cyfrowe i jak z nich korzystać, aby analizować i ulepszać cyfrowe inicjatywy marketingowe i marketingowy zwrot z inwestycji. Absolwenci z powodzeniem będą promowali cyfrowe kampanie marketingowe, jednocześnie realizując inicjatywy rozwojowe organizacji.... [-]


MBA W Marketingu

Zagreb School of Economics and Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 semestry September 2018 Chorwacja Croatia Online Zagreb + 1 więcej

MBA ZSEM w Marketing przygotowuje studentów do wyższych stanowiskach marketingowych w różnych organizacjach, jednocześnie przenosząc etyczne wartości biznesowe. Program, w pełni nauczany w języku angielskim przez wydziałów lokalnych i wielu międzynarodowych wykładowców z dobrze znanych uniwersytetów na całym świecie, łączy optymalną liczbę kursów z teorii marketingu (tj. Zachowania konsumenckie, zarządzanie produktem i projektowaniem, marketing usługowy, marketing międzynarodowy) oraz kursy jakościowe (tj. Badania marketingowe, wskaźniki marketingowe i zarządzanie cenami.) [+]

Marketing jest centralną funkcją we wszystkich odnoszących sukcesy nowoczesnych organizacjach, niezależnie od tego, czy są to korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, organizacje charytatywne, a nawet niektóre instytucje rządowe. Znaczenie marketingu w dzisiejszym społeczeństwie nie można przecenić; ponieważ postęp technologiczny ułatwił firmom znalezienie klientów i rynków w różnych częściach świata, marketing stał się złożoną działalnością wykraczającą poza 4P; udany marketing jest kluczem do przetrwania wielu organizacji.

Możliwości kariery w marketingu mogą być bardzo różnorodne. Jeśli zdecydujesz się wykonać skok i wyspecjalizować swoje umiejętności w tej dziedzinie, możesz pracować dla firm, które angażują się w działania marketingowe, takie jak zarządzanie marką, zarządzanie strategiczne lub opracowywanie nowych produktów. Możesz również pracować dla organizacji, które świadczą usługi marketingowe, takie jak badania marketingowe, reklama, public relations lub konsulting.... [-]


Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 semestry September 2018 Zjednoczone Emiraty Arabskie Dubai

[+]

Bierze pod uwagę takie kwestie, jak zachowanie konsumentów, segmentacja rynku i lojalność konsumentów, a także uczy teorii i praktyki cyklu życia marketingu, od badań i rozwoju produktu, aż po komunikację, łańcuchy dostaw i zarządzanie strategiczne.

[-]

MBA W Marketingu

University Of Professional Studies Accra
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 24 miesięcy September 2018 Ghana Accra

Program ma na celu wyposażyć studentów w podstawową wiedzę i umiejętności związane z praktyką marketingu w organizacjach międzynarodowych i lokalnych oraz zagwarantować, że studenci są odpowiednio wyposażeni, aby utworzyć organizację prowadzącą działania marketingowe i produkować marketingowców, którzy byliby odpowiedzialni za kontynuowanie samooceny, Rozwój w marketingu. [+]

MBA w marketingu

Cele Programu:

Program ma na celu wyposażyć studentów w podstawową wiedzę i umiejętności związane z praktyką marketingu w organizacjach międzynarodowych i lokalnych oraz zagwarantować, że studenci są odpowiednio wyposażeni, aby utworzyć organizację prowadzącą działania marketingowe i produkować marketingowców, którzy byliby odpowiedzialni za kontynuowanie samooceny, Rozwój w marketingu.

Kandydaci docelowi:

Dyrektorzy ds. Marketingu korporacyjnego, menedżerowie organizacji pozarządowych, menedżerowie korporacji, naukowcy i menedżerowie instytucji akademickich, konsultanci, badacze, farmaceuci i liderzy we wszystkich sektorach, jak i aspirujący absolwenci, którzy chcą być bardziej efektywni w dzisiejszym wymagającym otoczeniu biznesowym Poprzez uzyskanie zaawansowanych kwalifikacji w marketingu zachęca się do stosowania.... [-]


Marketing MBA

Lynn University
Online Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 - 4 lat September 2018 Stany Zjednoczone Boca Raton + 1 więcej

Prowadząc marketing MBA, poznasz najnowsze trendy w międzynarodowych technikach marketingowych i strategiach. Jednocześnie zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych i najskuteczniejszych zintegrowanych metod marketingowych, aby zaprezentować nowe produkty i marki na czele każdej branży. Dowiesz się także, jak uczestniczyć w globalnej gospodarce, badając, jak najlepiej tworzyć linie produktów za granicą i zarządzać ekspansjami na nowe rynki. [+]

W ciągle zmieniającym się wieku mediów cyfrowych umiejętność właściwego zarządzania kampaniami marketingowymi firmy, identyfikacją marki i dostosowywaniem się do nowych wyzwań rynkowych w skali globalnej jest cennym, bardzo pożądanym zestawem umiejętności.

Prowadząc marketing MBA, poznasz najnowsze trendy w międzynarodowych technikach marketingowych i strategiach. Jednocześnie zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych i najskuteczniejszych zintegrowanych metod marketingowych, aby zaprezentować nowe produkty i marki na czele każdej branży. Dowiesz się także, jak uczestniczyć w globalnej gospodarce, badając, jak najlepiej tworzyć linie produktów za granicą i zarządzać ekspansjami na nowe rynki.... [-]