$close

Filtry

Zobacz wyniki

Marketing międzynarodowy Bliski Wschód - Marketing międzynarodowy programów Marketing międzynarodowy w Bliski Wschód

Kapitan Business Administration (MBA) jest profesjonalnym stopień udzielił tym, którzy studiować zarządzanie biznesem w szkole biznesu. Różne formy analizy i strategii są objęte tym operacji, marketingu, finansów i rachunkowości. W międzynarodowych kursów i programów marketingowych, ludzie uczą się na temat sposobów, w których zasady marketingowe stosowane są w wielu krajach. T… Czytaj więcej

Kapitan Business Administration (MBA) jest profesjonalnym stopień udzielił tym, którzy studiować zarządzanie biznesem w szkole biznesu. Różne formy analizy i strategii są objęte tym operacji, marketingu, finansów i rachunkowości.

W międzynarodowych kursów i programów marketingowych, ludzie uczą się na temat sposobów, w których zasady marketingowe stosowane są w wielu krajach. Tematy mogą obejmować strategii rozwoju, identyfikacji rynku, dobre i usług promocji i różnych środowisk marketingowych.

Bliski Wschód może poszczycić się wyjątkowo zróżnicowaną populację wypełniony mnóstwem tożsamości politycznych, kulturowych i religijnych. W tym ustawieniu, studenci mają okazję dowiedzieć się z pierwszej ręki o historycznych kultur i imperiów siedzibę w regionie.

Marketing międzynarodowy Bliski Wschód - Weź Marketing międzynarodowy Bliski Wschód. Wszystkie Marketing międzynarodowy i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
  • Popularne Najnowsze Tytuł
  • Popularne
  • Najnowsze
  • Tytuł
International Study Experts
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie

Stężenie Marketing zapewni Państwu umiejętności na poziomie zaawansowanym wymaganych do efektywnego planowania, opracowywania i wdrażania strategicznych technik marketingowych ... +

Stężenie Marketing zapewni Państwu umiejętności na poziomie zaawansowanym wymaganych do efektywnego planowania, opracowywania i wdrażania strategicznych technik marketingowych. Program analizuje, jak firmy wejść na rynek i stosowania procesów marketingowych i praktyk w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Uważa, kwestie takie jak zachowania konsumentów, segmentacji rynku i lojalności konsumentów, i uczy teorii i ... -
MBA
Studia dzienne
Język angielski
Ośrodek kształcenia