Marketing cyfrowy w Stany Zjednoczone. Poszukaj programów Marketing cyfrowy w Stany Zjednoczone.
Mistrz administracji biznesowej, znany jako MBA, to absolwent stopień przyznawany tym, którzy zakończyć program koncentruje się na zarządzaniu przedsiębiorstwem. Finanse, księgowość, zasoby ludzkie i inne tematy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej koncentruje się na.
Specjalistów od marketingu cyfrowego są ekspertami w promowaniu marki i produkty na social media, aplikacje mobilne, wiadomości tekstowe, radiofonii i telewizji cyfrowej, oraz pojawiające się formy platform cyfrowych. Pracują również stworzenie skutecznych kampanii i wiadomości przeznaczonych specjalnie dla każdego rodzaju kanału.
Stany Zjednoczone to duży kraj w Ameryce Północnej, często określany jako "USA ", "US ", "United States ", "Ameryka ", lub po prostu " Państwa ". Amerykańskie uczelnie są finansowane przez "naukę " opłata dla studenta, który jest często bardzo drogie, bardzo często sięga do dziesiątek tysięcy dolarów rocznie.
Marketing cyfrowy w Stany Zjednoczone. Wszystkie informacje program Marketing cyfrowy, zaoszczędzić czas i skontaktować się ze szkołą w Stany Zjednoczone tutaj!
4 Wyniki z Marketing cyfrowy, Stany Zjednoczone Filter
Master of Business Administration (MBA)
North Dakota State University
Nasz program MBA łączy jakość, wygodę i elastyczność w niedrogim pakiecie dostosowanym do Ciebie. Wszystkie kursy MBA są oferowane jeden wieczór w tygodniu w 8-tygodniowych se ...
Master of Business Administration (Online)
Arkansas Tech University
Głównym celem programu MBA na Arkansas Tech University jest przygotowanie Cię do kariery biznesowej z analizą informacji i umiejętnościami podejmowania decyzji wykonawczych po ...
Master of Business Administration (MBA): Nacisk na e-marketing
National American University
Absolwenci e-marketingu koncentrują się na karierze e-commerce, marketingu online i marketingu w mediach społecznościowych. Według ONET Online, stanowiska w dziedzinie e-marke ...
MBA w marketingu cyfrowego
Montclair State University
W 2015 roku ponad 67 mld $ wydano na reklamę cyfrową w samych tylko Stanach Zjednoczonych i PricewaterhouseCoopers przewiduje, że liczba ta wzrośnie do $ 240 miliardów w roku ...