$close

Filtry

Zobacz wyniki

Marketing cyfrowy Lille - programów Marketing cyfrowy Lille Marketing cyfrowy, Lille

MBA oznacza Magister Zarządzania i składa się z programu nauczania, który stanowi podstawę w podstawowych pojęć działalności gospodarczej, w tym zarządzanie, ekonomia, finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw. marketing cyfrowy to metoda promowania firm, produktów i usług na elektronicznych platformach medialnych. To często wi… Czytaj więcej

MBA oznacza Magister Zarządzania i składa się z programu nauczania, który stanowi podstawę w podstawowych pojęć działalności gospodarczej, w tym zarządzanie, ekonomia, finanse, sprzedaż, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz zarządzania łańcuchem dostaw.

marketing cyfrowy to metoda promowania firm, produktów i usług na elektronicznych platformach medialnych. To często wiąże się z mediów społecznych, ale także aplikacje mobilne, billboardy elektroniczne cyfrowe radio i telewizję, wiadomości tekstowych i innych kanałów.

Francja, oficjalnie Republika Francuska jest unitarnym semi-republiką prezydencką się głównie w Europie Zachodniej, z kilku regionów zamorskich i terytoriów.

Odpoczynku wzdłuż rzeki Deule jest Lille, głównym mieście Lille we francuskiej Flandrii. Miasto ma ponad 200.000 mieszkańców. Lille Miasto ma 6 uniwersytetów i kilka szkół.

Marketing cyfrowy Lille - Weź MBA Lille. Wszystkie programu MBA i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu we Francji
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
  • Popularne Najnowsze Tytuł
  • Popularne
  • Najnowsze
  • Tytuł
ISEG Business And Finance School - school of management
Paryż, Francja +6 Więcej

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumie ... +

MBA Digital Marketing / Communication and Social Media pozwalają wykorzystać możliwości zawodów oferowanych przez internet, media społecznościowe i, bardziej ogólnie, zrozumieć ewolucje świata cyfrowego, które wpływają na strategie marki, ich tożsamość i komunikację z opinią publiczną. -
MBA
Studia dzienne
Francuski
Ośrodek kształcenia