MBASTUDIES.PL

Zaoczne Marketing międzynarodowy Europie - Marketing międzynarodowy programów Marketing międzynarodowy w Europie

Kapitan Business Administration (MBA) jest profesjonalnym stopień udzielił tym, którzy studiować zarządzanie biznesem w szkole biznesu. Różne formy analizy i strategii są objęte tym operacji, marketingu, finansów i rachunkowości.

Europa jest szóstym co do wielkości kontynent i obejmuje 47 krajów i różnorodnych zależności, wyspy i terytoria. Graniczy z Morza Śródziemnego na południu Azji na wschód, i na Oceanie Atlantyckim na Zachód.

Zaoczne Marketing międzynarodowy Europie - Weź Marketing międzynarodowy Europie. Wszystkie Zaoczne Marketing międzynarodowy program i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

3 Wyniki z Marketing międzynarodowy, Europie Filter

Mistrza w międzynarodowym handlu i marketingu

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Online W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 16 - 20 miesiące Otwarta rekrutacja Szwajcaria Zürich + 1 więcej

Pod koniec magistra (MBA) w sprzedaży międzynarodowej i marketingu programu studiów absolwenci będą łączyć teorię z ich doświadczeniem pracy i wyświetlić solidną wiedzę o branży sprzedaży i marketingu.

MBA z marketingu międzynarodowego (Uniwersytet w Chester)

Global College Malta
Ośrodek kształcenia W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 1 - 2 lat(a) Skontaktuj się ze szkołą Malta Xagħra + 1 więcej

University of Chester MBA ze specjalizacją w marketingu międzynarodowym

MBA w marketingu międzynarodowym

EU Business School
Ośrodek kształcenia Online Ośrodek kształcenia i studia online W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 1 - 2 lat(a) Styczeń 2020 Hiszpania Barcelona Szwajcaria Geneva Montreux Niemcy Munich Switzerland Online + 9 więcej

Marketing produktów i usług jest ważnym aspektem każdej firmy. Zrozumienie potrzeb konsumentów i skuteczne dostarczanie oferty firmy jest kluczem do jej sukcesu. Program ten zapewnia ramy dla zrozumienia rynków, konkurentów, portfeli produktów i zachowań konsumenckich z perspektywy międzynarodowej. Dowiesz się o najnowszych osiągnięciach w strategiach e-marketingu, reklamie i mediach, aby przygotować Cię do kariery w międzynarodowym marketingu.