MBASTUDIES.PL

Zaoczne Marketing Wielka Brytania - programów Marketing Wielka Brytania Marketing

Kapitan Business Administration (MBA) przyznaje się do studentów, którzy ukończą program studiów, który bada różne aspekty świata biznesu, w tym marketingu, finansów, księgowości i zasobów ludzkich. Jest to zarówno profesjonalny i terminala stopnia.

MBA w marketingu jest program akademicki, który daje studentom zaawansowanej nauki w różnych obszarach, w tym w dziedzinie takich kursów obejmujących strategie mediów społecznościowych, komunikacji marketingowej, reklamy i badania rynku. Poszczególne kursy będą się różnić w zależności od programu nauczania danej instytucji.

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

Zaoczne MBA Wielka Brytania - Weź Zaoczne MBA Wielka Brytania. Wszystkie Zaoczne MBA i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

1 Wyniki z Marketing, Wielka Brytania Filter

Master in Business Administration (MBA)

European School of Economics
Ośrodek kształcenia W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 1 rok Wrzesień 2019 Wielka Brytania London Włochy Rome Milan Florence Hiszpania Madrid + 7 więcej

ESE MBA wyróżnia się podejściem do edukacji biznesowej i przywództwa poprzez połączenie najnowszej teorii zarządzania biznesem z najlepszymi praktykami biznesowymi, ze szczególnym naciskiem na pomoc uczniom w osiągnięciu ich marzeń i aspiracji. Kluczowymi obszarami specjalizacji programu MBA są: marketing, finanse międzynarodowe, przedsiębiorczość, handel międzynarodowy.