Programów MBA z marketingu. Szukaj najlepszych programów MBA z marketingu tutaj!

Programów MBA z marketingu. Szukać najlepszych programów MBA z marketingu!

MBA z marketingu

Marketing odnosi się do pola określenia, jakie produkty i usługi konsumenci chcą lub nie potrzebują, a proces przekonywania konsumpcji tych produktów i usług, jednocześnie starając się zrozumieć zachowania konsumentów. Marketing jest duże zapotrzebowanie i Marketing MBA może skierować Cię na ścieżkę kariery do sukcesu.

Programów MBA Marketing często najpierw tworząc solidny fundament zasad biznesowych, takich jak kursy w zakresie księgowości, finansów, zarządzania, etyki i technologii informacyjnych. Studentów MBA Marketing następnie nauczyć się podstaw teorii marketingu i jego praktycznego zastosowania poprzez badanie takie tematy jak marketing międzynarodowy, badań marketingowych, reklamy i zarządzania sprzedażą.

Absolwenci z i Marketing MBA często pracują w zawodach takich jak marketing czy zarządzanie marką analiza badania rynku, zarządzania produktem i marką, lub public relations. Jeżeli którykolwiek z nich są interesujące dla Ciebie, spójrz poniżej na licznych programów MBA Marketing i zrobić kolejny krok!

Czytaj więcej

MBA w marketingu cyfrowym

Geneva Business School Barcelona Campus
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 18 miesięcy February 2019 Hiszpania Barcelona

Master of Business Administration (MBA) z Major in Digital Marketing ma na celu wyposażenie cię w umiejętności potrzebne do angażowania odbiorców za pośrednictwem mediów cyfrowych i skutecznie promować swój biznes za pośrednictwem tych sieci. [+]

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób.

W trakcie programu studenci będą:

Być w stanie skutecznie publikować i zarządzać treściami w celu rozwoju firmy.

Zdobądź doświadczenie w korzystaniu z Google Analytics i oprogramowania do analizy danych.

Zdobądź wiedzę na temat legalności online i zarządzania prawami.

... [-]

Master of Business Administration

American Tech and Management University
Online Łączone online i stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 12 - 18 miesięcy September 2019 Stany Zjednoczone Pleasanton + 2 więcej

Program przyspieszonego MBA firmy ATMU ma na celu wypełnienie luki między wiedzą teoretyczną a aplikacją strategiczną, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnego uczenia się i wdrażania na miejscu. Absolwenci tego programu będą narażeni na wszystkie niezbędne operacje funkcjonalnej organizacji, w tym między innymi: marketing, finanse, księgowość, operacje i zasoby ludzkie. Pod okiem globalnej, wyselekcjonowanej kadry o znacznym doświadczeniu w świecie rzeczywistym zarówno ze środowisk akademickich, jak i przemysłowych, studenci ATMU będą narażeni na ekspertyzę, która jest hartowana przez prawdziwe umiejętności. [+]

Program przyspieszonego MBA firmy ATMU ma na celu wypełnienie luki między wiedzą teoretyczną a aplikacją strategiczną, ze szczególnym uwzględnieniem wzajemnego uczenia się i wdrażania na miejscu. Absolwenci tego programu będą narażeni na wszystkie niezbędne operacje funkcjonalnej organizacji, w tym między innymi: marketing, finanse, księgowość, operacje i zasoby ludzkie. Pod okiem globalnej, wyselekcjonowanej kadry o znacznym doświadczeniu w świecie rzeczywistym zarówno ze środowisk akademickich, jak i przemysłowych, studenci ATMU będą narażeni na ekspertyzę, która jest hartowana przez prawdziwe umiejętności.

Master of Business Administration (MBA) ATMU ma za zadanie zajmować się kompetencjami uczniów w zakresie doskonałości na poziomie lokalnym i międzynarodowym, w celu zapewnienia szeroko pojętego studenta, poprzez dostarczanie wiedzy, umiejętności badawcze i kompetencje w oparciu o proces naukowy i ustalenia.... [-]


MBA w marketingu cyfrowym

Geneva Business School (GBS)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 18 miesięcy September 2019 Szwajcaria Geneva Hiszpania Barcelona + 2 więcej

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób. [+]

Nasze MBA w marketingu cyfrowym ma na celu dostarczenie uczniom umiejętności technicznych i umiejętności cyfrowych niezbędnych do zaangażowania odbiorców i skutecznego marketingu firm za pośrednictwem kanałów cyfrowych. Studenci będą również uczyć się, jak tworzyć, wdrażać i analizować cyfrowe strategie marketingowe, a także przyciągać klientów w innowacyjny sposób.

W trakcie programu studenci będą:

Być w stanie skutecznie publikować i zarządzać treściami w celu rozwoju firmy.

Zdobądź doświadczenie w korzystaniu z Google Analytics i oprogramowania do analizy danych.

Zdobądź wiedzę na temat legalności online i zarządzania prawami.

... [-]

Penn state smeal mba - marketing

Smeal College of Business, Penn State
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2019 Stany Zjednoczone State College

Kampania marketingowa firmy Penn State Smeal obejmuje zestaw kursów mających na celu poszerzenie wiedzy na temat zachowań konsumenckich, rozwoju marki i sprawiedliwości, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii podnoszących funkcje i procesy marketingowe. [+]

Penn state mała - marketing

Kampania marketingowa firmy Penn State Smeal obejmuje zestaw kursów mających na celu poszerzenie wiedzy na temat zachowań konsumenckich, rozwoju marki i sprawiedliwości, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii podnoszących funkcje i procesy marketingowe.

Najciekawsze tematy dotyczące kursu handlowego Nowe opracowanie i zarządzanie produktem: identyfikacja możliwości biznesowych, zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie nowego produktu od koncepcji do wirtualnego prototypu. Zachowanie konsumentów: zdobądź wiedzę na temat teorii i pojęć z psychologii, socjologii, ekonomiki i innych dyscyplin, które są przydatne w zrozumieniu i wprowadzaniu do obrotu konsumentom. Zarządzanie marką: zbadanie i zrozumienie procesu tworzenia, projektowania, pomiaru i utrzymania wartości marki. Wybrane Wydziału Marketingu ... [-]

MBA in Marketing

Northwest Missouri State University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat January 2019 Stany Zjednoczone Maryville + 1 więcej

[+]

[-]

Master of Business Administration (MBA) w międzynarodowym biznesie - marketing specjalność

New European College
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 semestry October 2018 Niemcy Munich

Master of Business Administration (MBA), stała się kariera akademicka impuls zarówno dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw. Globalizacja wymaga absolwentów MBA z prawdziwie międzynarodową edukacji biznesowej. [+]

Master of Business Administration (MBA), stała się kariera akademicka impuls zarówno dla przedsiębiorców i pracowników przedsiębiorstw. Globalizacja wymaga absolwentów MBA z prawdziwie międzynarodową edukacji biznesowej.

Z naszej MBA w International Business zdobędziesz niezbędne umiejętności i narzędzia, aby być w stanie podjąć się trudnych pozycjach z odpowiedzialności menedżerskiej. Dla studentów bez wcześniejszej edukacji w biznesie MBA to doskonały program, aby zakwalifikować się do stanowisk kierowniczych.

Nasze MBA w International Business łączy teorię i praktykę i jest prowadzone przez instruktorów z dużym doświadczeniem w swoim zawodzie. Małe grupy pozwalają na bardzo interaktywnej edukacji. Jak nasi studenci MBA trzeba mieć doświadczenia zawodowego, aby móc się zapisać, indywidualne doświadczenia i tła z każdym i każdego ucznia, aby zajęcia jeszcze bardziej przyjemna. Nasi wykładowcy wykorzystać elementy aktywujące, takie jak studia przypadków, symulacje, projektów i prezentacji, aby dać każdemu uczniowi możliwość łatwego podłączenia zdobytą wiedzę z ich osobistych doświadczeń.... [-]


MASTER OF BUSINESS ADMINISTRATION W MIĘDZYNARODOWYM ZARZĄDZANIU I MARKETINGU

California Intercontinental University
Stacjonarne 18 miesięcy September 2019 Stany Zjednoczone Irvine

Program Master of Business Administration w International Management and Marketing (MBAIMM) ma na celu przygotowanie studentów do kariery w międzynarodowych konsultacjach z zakresu zarządzania, zarządzania wielokulturowym i wielonarodowym zarządzaniem pracownikami oraz zapewnia globalną perspektywę marketingu biznesowego. Studenci prowadzący tę specjalizację skoncentrują się na teoriach, praktykach i etyce przywództwa, zarządzaniu ryzykiem, globalnym zarządzaniu biznesem i marketingu. Osoby z tendencjami przywódczymi i chętnymi do przedsięwzięcia biznesowego skorzystają na tej specjalizacji. [+]

Przegląd

Program Master of Business Administration w International Management and Marketing (MBAIMM) ma na celu przygotowanie studentów do kariery w międzynarodowych konsultacjach z zakresu zarządzania, zarządzania wielokulturowym i wielonarodowym zarządzaniem pracownikami oraz zapewnia globalną perspektywę marketingu biznesowego. Studenci prowadzący tę specjalizację skoncentrują się na teoriach, praktykach i etyce przywództwa, zarządzaniu ryzykiem, globalnym zarządzaniu biznesem i marketingu. Osoby z tendencjami przywódczymi i chętnymi do przedsięwzięcia biznesowego skorzystają na tej specjalizacji.

Kompetencje programowe i cele nauczania

Po pomyślnym ukończeniu tego programu studenci będą mogli:... [-]


MBA w komunikacji i public relations

EU Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 1 - 2 lat January 2019 Szwajcaria Geneva Hiszpania Barcelona Montreux Niemcy Munich + 6 więcej

To ważne obejmie różne tematy, takie jak kampanie strukturyzacji public relations, komunikacji medialnej strategii organizacyjnej i etyki, przy jednoczesnym zajęciu szeroki zakres problemów komunikacyjnych i promocyjnych. [+]

Konsumenci stają się aktywnymi uczestnikami świata cyfrowego i nie zaciera granicę między marką a konsumentem. komunikacji i public relations specjaliści firmy są kluczowe dla każdej organizacji i są kluczem do ustanowienia i utrzymywania relacji z grupy docelowej. To ważne obejmie różne tematy, takie jak kampanie strukturyzacji public relations, komunikacji medialnej strategii organizacyjnej i etyki, przy jednoczesnym zajęciu szeroki zakres problemów komunikacyjnych i promocyjnych.

Czas trwania: trzy warunki Kredyty: 68 CH / 90 ECTS Daty rozpoczęcia: Październik, styczniu, marcu Lokalizacje: Barcelona, Geneva, Montreux Nauczanie języków: angielski Stopień naukowy: Szwajcaria UE prywatne akredytowane MBA Podwójny Stopień na kampusie ... [-]

Marketing MBA

Lynn University
Online Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 1 - 4 lat September 2019 Stany Zjednoczone Boca Raton + 1 więcej

Prowadząc marketing MBA, poznasz najnowsze trendy w międzynarodowych technikach marketingowych i strategiach. Jednocześnie zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych i najskuteczniejszych zintegrowanych metod marketingowych, aby zaprezentować nowe produkty i marki na czele każdej branży. Dowiesz się także, jak uczestniczyć w globalnej gospodarce, badając, jak najlepiej tworzyć linie produktów za granicą i zarządzać ekspansjami na nowe rynki. [+]

W ciągle zmieniającym się wieku mediów cyfrowych umiejętność właściwego zarządzania kampaniami marketingowymi firmy, identyfikacją marki i dostosowywaniem się do nowych wyzwań rynkowych w skali globalnej jest cennym, bardzo pożądanym zestawem umiejętności.

Prowadząc marketing MBA, poznasz najnowsze trendy w międzynarodowych technikach marketingowych i strategiach. Jednocześnie zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych i najskuteczniejszych zintegrowanych metod marketingowych, aby zaprezentować nowe produkty i marki na czele każdej branży. Dowiesz się także, jak uczestniczyć w globalnej gospodarce, badając, jak najlepiej tworzyć linie produktów za granicą i zarządzać ekspansjami na nowe rynki.... [-]


MBA ze specjalizacją Digital Marketing

Concordia University Chicago
Online W pełnym wymiarze godzin August 2019 Stany Zjednoczone River Forest

Przyszłość marketingu jest niezaprzeczalnie cyfrowa. Dzisiejsze szybko rozwijające się technologie zmieniają krajobraz biznesu w sposób, który wymaga zmiany paradygmatu marketingowego. Budżety marketingowe coraz częściej przechodzą z tradycyjnego marketingu i reklamy na cyfrowy, ponieważ mobilne, media społecznościowe i wydatki wideo nadal rosną i zmieniają oblicze rynku mediów. [+]

Przyszłość marketingu jest niezaprzeczalnie cyfrowa. Dzisiejsze szybko rozwijające się technologie zmieniają krajobraz biznesu w sposób, który wymaga zmiany paradygmatu marketingowego. Budżety marketingowe coraz częściej przechodzą z tradycyjnego marketingu i reklamy na cyfrowy, ponieważ mobilne, media społecznościowe i wydatki wideo nadal rosną i zmieniają oblicze rynku mediów.

Cele kształcenia

Concordia University Chicago specjalizacja MBA w marketingu cyfrowym zapewnia strategiczne i analityczne umiejętności do kierowania organizacjami w cyfrowym świecie, który przepełnia się danymi o klientach, produktach i interakcjach. Cztery kursy w ramach tej specjalizacji mają na celu pomóc w zrozumieniu strategii marketingu cyfrowego i planowania, marketingu mobilnego i strategii mediów społecznościowych, a także w analityce marketingu cyfrowego. Twoje organizacje domagają się, abyś zrozumiał ważne i właściwe wskaźniki cyfrowe i jak z nich korzystać, aby analizować i ulepszać cyfrowe inicjatywy marketingowe i marketingowy zwrot z inwestycji. Absolwenci z powodzeniem będą promowali cyfrowe kampanie marketingowe, jednocześnie realizując inicjatywy rozwojowe organizacji.... [-]


MBA Specjalista - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat April 2019 Francja Paris

Zmieniający się popyt na innowacyjne i zwinnych metod zarządzania: kontrola kanałów komunikacyjnych dostosowanych do nowych sieci wymiany; eksploracja Big Data i jego wpływ na strategie cyfrowych; optymalizacja łańcucha nabycia i lojalności klienta; tworzenie wartości i zrównoważone monitorowanie relacji z klientem. [+]

Dynamiczny, uprawy

Zmieniający się popyt na innowacyjne i zwinnych metod zarządzania:

Kontrola metod komunikacji dostosowane do nowych sieci wymiany Odkrywania Big Data i jego implikacje w strategiach cyfrowych Optymalizacja łańcucha nabycia i lojalności klienta tworzenie wartości i zrównoważone monitorowanie relacji z klientami

Silne zatrudniania absolwentów w formie:

Firmy specjalizujące się w analityce, duży danych, dane internetowe, reklamodawcy, agencje interaktywne i cyfrowe, agencje medialne, ad-wymiany, wydawców internetowych, wyszukiwarek, deski i stoły handlowe ...

Tradycyjne rzemiosło zdenerwowany przez cyfrowe wymagają nowych umiejętności, na przykład:... [-]


Marketing MBA

University of New York in Prague (UNYP)
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 19 miesięcy October 2018 Czechy Prague

Marketing MBA przygotowuje studentów do złożonych wyzwań stojących przed firmami w wysoce konkurencyjnym środowisku. Komunikacja marketingowa i marketingowa stały się kluczowymi czynnikami w przyciąganiu i utrzymywaniu udziału w rynku oraz strategii marketingowej. Ta opcja jest idealna do przygotowania studentów na wyższe stanowiska w marketingu. Specjalistyczne przedmioty opierają się na podstawowych przedmiotach i zapewniają wszechstronną wiedzę marketingową. [+]

UNYP MBA UNYP Marketing pomoże Ci skoncentrować swoją karierę na właściwych odbiorców

Marketing MBA przygotowuje studentów do złożonych wyzwań stojących przed firmami w wysoce konkurencyjnym środowisku. Komunikacja marketingowa i marketingowa stały się kluczowymi czynnikami w przyciąganiu i utrzymywaniu udziału w rynku oraz strategii marketingowej. Ta opcja jest idealna do przygotowania studentów na wyższe stanowiska w marketingu. Specjalistyczne przedmioty opierają się na podstawowych przedmiotach i zapewniają wszechstronną wiedzę marketingową.

Specjalistyczne kursy marketingowe:

Badania marketingoweZachowania konsumenckie i neuromarketingStrategiczne zarządzanie marketingoweZarządzanie marką... [-]

MBA / MSc. w marketingu

INSEEC Chambéry campus
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 semestry October 2018 Francja Chambéry

MBA / MSc. Marketing [+]

Magister. / Marketing MBA

Wszystkie zajęcia prowadzone są w języku angielskim.

Celem tego kursu jest dostarczenie studentom z zagranicy wiedzy i umiejętności potrzebnych do wydajnej pracy w środowisku globalnym, koncentrując się na:

Zarządzanie marką, strategia cyfrowa oraz wiodące strategie biznesowe i firmy, a także dogłębna wiedza na temat zarządzania i marketingu.Umiejętności marketingu mobilnego w celu rozwijania praktycznych umiejętności potrzebnych do działania w profesjonalnym środowisku pracy: zarządzanie wielokulturowymi zespołami w różnych miejscach przy użyciu skutecznych umiejętności podejmowania decyzji. Zarządzanie Społecznością, Strategia redakcyjna.MOŻLIWOŚCI ZAWODOWE... [-]

Master of Business Administration in Marketing

Canadian University Dubai
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 3 semestry September 2019 Zjednoczone Emiraty Arabskie Dubai

[+]

Bierze pod uwagę takie kwestie, jak zachowanie konsumentów, segmentacja rynku i lojalność konsumentów, a także uczy teorii i praktyki cyklu życia marketingu, od badań i rozwoju produktu, aż po komunikację, łańcuchy dostaw i zarządzanie strategiczne.

[-]

MBA w marketingu

Zagreb School of Economics and Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 semestry March 2019 Chorwacja Croatia Online Zagreb + 1 więcej

MBA ZSEM w Marketing przygotowuje studentów do wyższych stanowiskach marketingowych w różnych organizacjach, jednocześnie przenosząc etyczne wartości biznesowe. Program, w pełni nauczany w języku angielskim przez wydziałów lokalnych i wielu międzynarodowych wykładowców z dobrze znanych uniwersytetów na całym świecie, łączy optymalną liczbę kursów z teorii marketingu (tj. Zachowania konsumenckie, zarządzanie produktem i projektowaniem, marketing usługowy, marketing międzynarodowy) oraz kursy jakościowe (tj. Badania marketingowe, wskaźniki marketingowe i zarządzanie cenami.) [+]

Marketing jest centralną funkcją we wszystkich odnoszących sukcesy nowoczesnych organizacjach, niezależnie od tego, czy są to korporacje, małe i średnie przedsiębiorstwa, organizacje charytatywne, a nawet niektóre instytucje rządowe. Znaczenie marketingu w dzisiejszym społeczeństwie nie można przecenić; ponieważ postęp technologiczny ułatwił firmom znalezienie klientów i rynków w różnych częściach świata, marketing stał się złożoną działalnością wykraczającą poza 4P; udany marketing jest kluczem do przetrwania wielu organizacji.

Możliwości kariery w marketingu mogą być bardzo różnorodne. Jeśli zdecydujesz się wykonać skok i wyspecjalizować swoje umiejętności w tej dziedzinie, możesz pracować dla firm, które angażują się w działania marketingowe, takie jak zarządzanie marką, zarządzanie strategiczne lub opracowywanie nowych produktów. Możesz również pracować dla organizacji, które świadczą usługi marketingowe, takie jak badania marketingowe, reklama, public relations lub konsulting.... [-]