Programów MBA z marketingu i sprzedaży. Szukaj najlepszych programów MBA z marketingu i sprzedaży tutaj!

Programów MBA z marketingu i sprzedaży. Szukać najlepszych programów MBA z marketingu i sprzedaży!

MBA z marketingu i sprzedaży

Marketingu i sprzedaży są dwa ściśle powiązane pola, który w połączeniu prawidłowo, może pomóc firma zdominuje jej przemysłu. Zrozumienie zachowania konsumentów i skuteczne kierowanie i zamykanie sprzedaży jest kluczem do biznesu "sukcesu. Podobnie studenci, którzy zarabiają tytuł magistra w tej dziedzinie staje się konkurencyjnym kandydatem na polu rosnące.

Tak, to jest MBA w marketingu i sprzedaży? To stopień, który doskonali umiejętności studenta, jeśli chodzi o strategię i podstawowych zasad biznesowych. Ludzie, którzy podejmują studia na tym poziomie mieli szansę zanurkować głęboko do wyzwań marketingowych i dowiedzieć się o najnowszych aplikacji i technologii stosowanych w tej dziedzinie. Po zakończeniu, absolwenci nabyli umiejętności do realizacji twórczego marketingu i rozwoju ich sprzedaży numerów.

Istnieje wiele korzyści, do zarabiania magistra, jak czyni się bardziej rynkowe do pożądanych miejsc pracy. Dodatkowo, studenci mogą rozwijać swoje zdolności, uczestnicząc w kursach, takich jak sprawozdawczość finansowa, innowacji, etyki, operacji i analizy danych.

W zależności od instytucji student chce uczestniczyć, koszt zdobywając tytuł MBA w sprzedaży i marketingu może się różnić. Dla tych na budżet z chęci do dalszego kształcenia i dowiedzieć się więcej na temat "Co to ​​jest MBA w marketingu i sprzedaży?" Wyszukiwanie i porównywanie kilku instytucji, programów i cen jest dobry pomysł.

Po student zarabia magistra marketingu i sprzedaży, istnieje wiele możliwości kariery dostępne. Niektórzy ludzie idą na stanowiskach kierowniczych i wykonawczych, a niektóre zysk know-how, aby rozpocząć własną działalność gospodarczą.Inni korzystają z pracy dla międzynarodowych firm marketingowych w zarządzaniu marką, strategizing sprzedaży oraz public relations.

 

Poprzez programy Masterstudies istnieją możliwości zarówno na terenie kampusu i kształcenia online. Kursy online studentów z elastyczności w celu obejścia zatrudnienia i napiętych harmonogramów. Dodatkowo daje studentom dostęp do klas, gdy nie mogą one mieszkają na tyle blisko, aby wziąć udział instytucji z programu kwalifikacyjnego. Uczenia się w oparciu o Internet to świetny sposób, aby zarobić MBA w sprzedaży i marketingu oraz zwiększenia swojej kariery. Szukaj w programie i skontaktuj się bezpośrednio z biurem wstępu szkoły swojego wyboru poprzez wypełnienie formularza ołowiu.

Czytaj więcej

Profesjonalny MBA Marketingu I Sprzedaży

WU Executive Academy - Vienna University of Economics and Business
Stacjonarne W niepełnym wymiarze czasu 18 miesięcy October 2017 Austria Wiedeń

Firmy, które sprawiają, że różnica w ich rynkach udało sposoby skutecznego marketingu i sprzedaży pozwalają połączyć siły, aby służyć swoim klientom i ich zachwyt. Nasz program najnowocześniejsze umożliwia uczestnikom poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności do opanowania problemów marketingowych i czerpania korzyści poprzez doskonalenie sprzedaży. Professional MBA Marketing & Sales zapewnia uczestnikom najnowszej wiedzy i natychmiast obowiązującym kluczowych narzędzi, aby można je zaplanować i wdrożyć skuteczny marketing i czerpać realne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży. [+]

Marketing i sprzedaż łączą siły

Firmy, które sprawiają, że różnica w ich rynkach udało sposoby skutecznego marketingu i sprzedaży pozwalają połączyć siły, aby służyć swoim klientom i ich zachwyt. Nasz program MBA najnowocześniejsze umożliwia uczestnikom poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności do opanowania problemów marketingowych i czerpania korzyści poprzez doskonalenie sprzedaży.

Natychmiast zastosowanie wiedzy i kluczowymi narzędziami Professional MBA Marketing & Sales zapewnia uczestnikom najnowszej wiedzy i natychmiast obowiązującym kluczowych narzędzi, aby można je zaplanować i wdrożyć skuteczny marketing i czerpać realne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży.... [-]


Penn State Mała - Marketing

Smeal College of Business, Penn State
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat September 2018 Stany Zjednoczone University Park

Stężenie marketingu Penn State Smeal obejmuje szereg kursów, których celem jest zwiększenie wiedzy na temat zachowań konsumentów, rozwoju marki i równego dostępu, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii, które zwiększają funkcje i procesy marketingowe. [+]

Penn State Smeal MBA - Marketing Stężenie marketingu Penn State Smeal obejmuje szereg kursów, których celem jest zwiększenie wiedzy na temat zachowań konsumentów, rozwoju marki i równego dostępu, ram strategicznego zarządzania i komunikacji, a także technologii, które zwiększają funkcje i procesy marketingowe. Najciekawsze tematy dotyczące kursu handlowego Nowe opracowanie i zarządzanie produktem: identyfikacja możliwości biznesowych, zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie nowego produktu od koncepcji do wirtualnego prototypu. Zachowanie konsumentów: zdobądź wiedzę na temat teorii i pojęć z psychologii, socjologii, ekonomiki i innych dyscyplin, które są przydatne w zrozumieniu i wprowadzaniu do obrotu konsumentom. Zarządzanie marką: zbadanie i zrozumienie procesu tworzenia, projektowania, pomiaru i utrzymania wartości marki. Wybrane Wydziału Marketingu Członkowie marketingu Smeal Marketing są dobrze szanowani w tej dziedzinie, a sam departament jest konsekwentnie zaliczany do 10 najlepszych na świecie pod względem wydajności badawczej, zgodnie z Uniwersytetem w Teksasie w Dallas Research Rankings. Smeal Marketing wykładowców, którzy uczą w programie MBA obejmują: Ralph Oliva: długoletnia dyrektor ds. Marketingu w Texas Instruments i były dyrektor wykonawczy Instytutu Badań Rynków Biznesowych. Meg Meloy: były członek wydziału w Cornell z badaniami poświęconymi badaniu wpływu nastrojów na zachowania konsumentów. Wayne DeSarbo: doradca ds. Marketingu w zakresie badań takich firm jak Pfizer, Merck i Motorola, z doświadczeniem w takich dziedzinach, jak pozycjonowanie, wybór odbiorców i segmentacja rynku. W FOCUS: INSTYTUT DO BADANIA RYNKU BIZNESOWEGO ISBM jest ośrodkiem badawczym z siedzibą w Penn State z globalną siecią badaczy i firm członkowskich, które koncentrują się na wyzwaniach marketingowych między firmami. Wyniki kariery Smeal absolwentów MBA, którzy koncentrują... [-]

Luksus Marketing MBA

ISC Paris Business School
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 12 - 16 miesięcy October 2017 Francja Paryż

Naszym celem jest stworzenie liderów sukces napędzane. ISC Paris i jej partnerzy połączyli niespotykany zespół wykładowców z poświadczeniami akademickie: doświadczonych praktyków w dziedzinie mody i luksusu będzie się zmieniać z HighLevel naukowców. Pod koniec programu, uczestnicy będą w stanie analizować swoje otoczenie oraz podjąć wyzwania związane jednocześnie wykazując wybitne umiejętności menedżerskich i interdyscyplinarnej wiedzy, aby odnieść sukces w bardzo wymagających luksusowego biznesu. Za kolorowych obrazów pokazach mody i kampaniach reklamowych, przemysł luksusowy musi sprostać wyzwaniom globalizacji i do czynienia ze znacznym interesy finansowe. W tym samym czasie, luksusowy firma musi stale wprowadzać innowacje, przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa marki. W takim dynamicznym i pełnym wyzwań środowisku, firmy szukają menedżerów, którzy wyświetlenia zarówno twórcze i pragmatyczne cechy i kto może wtopić się w środowisku międzynarodowym. ISC Paris Business School i jej partnerzy łączą wysoce wykwalifikowaną kadrę i ich pomieszczenia, aby przyjąć studentów z zagranicy do programu z siedzibą w Paryżu, który jest w całości nauczany w języku angielskim. [+]

MBA z marketingu i sprzedaży - Najlepsze MBA z marketingu i sprzedaży programy. Rekrutacja Wymagania Ten program jest dla: studentów, którzy ukończyli program uniwersytecki 04:57 roku we Francji (BAC + 3 - Bac + 5 lub wyższej) lub równoważne połowie kariery specjalistów innego kraju KARIERA & PRACY W domu lub za granicą: menedżer marki, menedżer produktu, menadżerowie dzielnicy w handlu detalicznym lub hurtowym, odpowiedzialny za projekty rozwojowe i marketingowe International MBA w marketingu towarów luksusowych ma na celu kształcenie wybitnych wielokulturowych przyszłych menedżerów do wyważania twórczych umiejętności, wiedzę naukową i doskonałości kierowniczą w celu rozwiązania problemów napotykanych przez spółki zglobalizowanej branży luksusowych. Mamy więc nalegać na kształcenie wybitnych menedżerów poprzez połączenie zajęć teoretycznych wysokiego szczebla, konferencji przez profesjonalnych ekspertów i profesjonalne kształcenia zawodowego. Uczestnicy będą rozwijać się na ciężkiej pracy z gorączkowym tempie projektu w wymagającym środowisku nauczania i porywający stać się w pełni sprawne i zaspokojenia potrzeb mody i luksusu Firm na końcu programu. Ponieważ cenimy rozwój osobisty, uczniowie będą również korzystać z jednej z najlepszych umiejętności i doświadczenie zebrane przez firmy i szkoły mody poprzez wsparcie rozwoju zawodowego i indywidualnego obserwacji. Kluczowe punkty Wykładowcami profesjonalne z sektora, praktyczne wejście i przemysłu napędzany kontaktu. Myślenie strategiczne wyzwania marketingowe i wiedza techniczna. Praca w 2 możliwości rozszerzania i innowacyjnych branżach. branding LUXURY strategii produktowej Przedsiębiorczość w modzie luksusowej Luksusowa strategia marki Luksusowa strategia cyfrowa Luksusowy rozwój i zarządzanie produktem PROMOCJA produkt luksusowy Sprzedawanie luksusu Luksusowe CRM Luksusowa dystrybucja hurtowa Kreatywne aspekty luksusu Akcesoria i zużycie skóry Wysoka biżuteria i zegarki... [-]

MBA W Zakresie Marketingu Strategicznego I Sprzedaży Detalicznej

Grupo Tiradentes
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 429 godziny March 2018 Brazylia Aracaju

Nauczyciele z doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w marketingu strategicznego oraz specyfiki handlu detalicznego; Sukces sprawy badania z małych, średnich i dużych organizacjach; Infrastruktura kompatybilny ze standardowym wymogiem naszej grupy docelowej; praktyczne doświadczenie i obecność zaproszonych specjalistów w niektórych modułów. [+]

różnica golfowe Nauczyciele z doświadczeniem teoretycznym i praktycznym w marketing strategiczny i specyfika detaliczny; Sukces sprawy badania z małych, średnich i dużych organizacjach; Infrastruktura kompatybilny ze standardowym wymogiem naszej grupy docelowej; praktyczne doświadczenie i obecność zaproszonych specjalistów w niektórych modułów. CELE Wśród głównych celów MBA, możemy wyróżnić: Aby zapewnić niezbędną wiedzę w praktyce skierowany do planowania, rozwoju i kontroli działań związanych z wprowadzaniem do obrotu detalicznego. Mobilizowanie uczniów z narzędzi technicznych oraz stworzyć niezbędne parametry do kwestii unikalne dla głównych tematów Strategic Marketing. Bezpośredni szczególną uwagę na techniki sprzedaży i promocji prowadzone przez konkurencyjnych rynkach i wysokiej wydajności. TARGET Specjaliści pracujący w handlu detalicznego lub chcą rozwijać swoje umiejętności mających na marketingu. METODOLOGIA Kurs będzie rozwijana poprzez różne techniki nauczania / uczenia się w celu umożliwienia aktywnego udziału uczniów w budowie wiedzy. Profesor zapewnienia monitorowania materiału szkolnego. Zostaną wykorzystane, w zależności od charakteru i zasadności każdej dyscypliny, różne metody, takie jak studia przypadków, gry i symulacje, konferencji, wykładów, seminariów skierowanych studia, praca w grupach, zajęcia praktyczne w laboratoriach, debaty i wymiany eksperymentów. [-]

Mba W Zarządzaniu Hotelem Międzynarodowym Ze Specjalnością Zarządzania Sprzedażą I E-marketingiem

Vatel Switzerland - International Business School Hotel & Tourism Management
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 2 lat February 2018 Szwajcaria Martigny

Ta specjalizacja pozwala studentom wskazać i dostosować się do aktualnych trendów, przewidywać nowe przy użyciu różnych tematów: e-marketing, negocjacje i ogłoszenia promocyjne, nowe zarządzanie mediami i social networking ... Stosowana nie tylko do branży hotelarsko-gastronomicznej, ale również do turystyki. [+]

MBA z marketingu i sprzedaży - Najlepsze MBA z marketingu i sprzedaży programy. MBA w International Hotel Management ze specjalizacją w zarządzaniu sprzedażą i e-marketingiem • BRUKSELA (BELGIA) W ciągu ostatnich dziesięciu lat zmiany w nowych technologiach wpłynęły na zachowania konsumentów na zakupy i na sposób, w jaki widzą marki. Gościnność i turystyka nie są wyjątkiem od tej reguły, a menedżerowie hoteli i turystyki muszą raz jeszcze spojrzeć na swoje strategie marketingowe, cele marki i dystrybucję swoich produktów i usług za pośrednictwem dzisiejszych nowych mediów. Ta specjalizacja pozwala studentom wskazać i dostosować się do aktualnych trendów, przewidywać nowe przy użyciu różnych tematów: e-marketing, negocjacje i ogłoszenia promocyjne, nowe zarządzanie mediami i social networking ... Stosowana nie tylko do branży hotelarsko-gastronomicznej, ale również do turystyki. Directeur d'Hôtellerie internationale Stopień I stopnia zarejestrowany w RNCP na zlecenie ministerialne Razem: 120 ECTS (Europejski System Transferu Punktów) Długość studiów: 2 ans Warunki przyjęcia na studia W Belgii: Certificat de fin d'etudes secondaires + 3 dodatkowe badania ** ** Studenci bez wcześniejszej wiedzy z dziedziny gościnności muszą odbyć 3-miesięczny kurs zawodowy w Vatel Znajomości Języka Angielskiego: TOEFL 580 (90 IBT) lub IELTS 6.0 (akademicki) + jeden arkusz osobisty lub list motywacyjny napisany w języku angielskim CEL: Nabywanie i metody analityczne decyzyjnych, jak również praktyczne doświadczenie menedżerskie. Rozwój otwarty umysł ustawiony na działalności w ogóle, w celu kultywowania cech przedsiębiorczości, szczególnie w zakresie turystyki i międzynarodowej branży hotelarskiej. Proces programowania: MBA rok 1: Krok po kroku studenci zdobywają analityczne i podejmowania decyzji, a także doświadczenie jako... [-]

MBA W Marketingu

Ajman University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin W niepełnym wymiarze czasu 2 - 4 lat September 2018 Zjednoczone Emiraty Arabskie Ajman + 1 więcej

Program AUST MBA stara się spełniać standardy zapewnienia jakości ustanowiony przez światowej klasy organizacji akredytacji programów biznesowych, takich jak AACSB i Association of MBA. [+]

Przegląd Cechy wyróżniające Program AUST MBA stara się spełniać standardy zapewnienia jakości ustanowiony przez światowej klasy organizacji akredytacji programów biznesowych, takich jak AACSB i Association of MBA. Cele programu Kształcenie studentów w teoretyczne i stosowane aspektów podstawowych funkcji biznesowych, takich jak księgowość, marketing, finanse, systemów informacyjnych oraz zarządzania operacjami. Kształcenie studentów dokładnie w jednym z kierunków strefy przedmiotem takich jak marketing, zarządzanie finansami i zarządzania zasobami ludzkimi. Aby upewnić się, z pomocą studiów przypadków i oferujących Oczywiście, że studenci skutecznie komunikować się i zapewniają zdolności przywódcze i umiejętności budowania zespołu. Kształcenie studentów w celu zarządzania kwestiami etycznymi oraz wielokulturowości. Wyposażyć studentów z technikami i strategicznych narzędzi rozpoznać, zrozumieć i analizować różne aspekty środowiska biznesowego. Do wspierania badań naukowych w celu znalezienia rozwiązania dla problemów biznesowych rzeczywistych na rzecz środowiska akademickiego, organizacji biznesowych, społeczności i narodu. Program Kursy podstawowe (21 punktów) Zarządzanie 471004 Operations 471005 Biznes Metody badawcze 471006 International Business 472002 Rachunkowość finansowa 472003 Corporate Finance Zarządzanie 473001 Marketing Zarządzanie Zasobami Ludzkimi 474001 Opcje Track (12 punktów) marketing 473002 Marketing Obsługa 473003 International Marketing 473004 Marketing Strategy (Capstone golfowe) 473005 Retail Management Zarządzanie 473006 Promocja Capstone golfowe (3 godzin kredytowych) 471007 Zarządzanie strategiczne zasobów edukacyjnych Studenci mają dostęp do wszystkich zasobów edukacyjnych oferowanych przez AUST - biblioteki, pracowni komputerowych, Internetu i platform internetowych, internetowy międzynarodowych konkursach gry biznesowych ze studentami innych instytucji, bazy danych dla wybitnych czasopismach naukowych i zasobów instytucji współpracujących. Kursy MBA zapewnić optymalne warunki do nauki w klasie do osiągnięcia celów programu. Wiedza, rozumienie, zastosowanie, analiza, synteza... [-]

MBA W Marketingu

Talal Abu-Ghazaleh Graduate School of Business
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2018 Jordania Amman

Stężenie Marketing zapewnia kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami i wymagań potrzebnych do zakwalifikowania się do zadań marketingowych. Ten program jest idealnym rozwiązaniem dla kandydatów pracujących w tej dziedzinie, jak mogą wykorzystać swoje nowo nabyte umiejętności do progresji do ról kierowniczych. [+]

MBA z marketingu i sprzedaży - Najlepsze MBA z marketingu i sprzedaży programy. Stężenie Marketing zapewnia kandydatów z odpowiednimi kwalifikacjami i wymagań potrzebnych do zakwalifikowania się do zadań marketingowych. Ten program jest idealnym rozwiązaniem dla kandydatów pracujących w tej dziedzinie, jak mogą wykorzystać swoje nowo nabyte umiejętności do progresji do ról kierowniczych. specjalistów od marketingu są znacznie popytu i kariery w marketingu może być bardzo satysfakcjonujące pod względem satysfakcji z pracy i rekompensaty pieniężnej. Industrializacja krajów arabskich, wraz z ogromnym wzrostem działalności gospodarczej, wymagają, aby być tam specjaliści pomogą produktów i usług przejść do zamierzonych odbiorców. Wymagania core - 30 godzin kredytowych Metodologia badania Systemy informatyczne zarządzania Rachunkowość finansowa Zarządzanie i Rachunek kosztów Corporate finance Ekonomia menedżerska Organizational Behavior Kadr Zarządzanie strategiczne i polityka biznesowa Operations Management Marketing i zarządzanie sprzedażą Przedmioty do wyboru w marketingu - 12 godzin kredytowych Zachowania konsumentów Badania marketingowe Usługi marketingowe Strategia marketingowa Wstęp TAG-SB egzekwuje te same przyjęć i kalibracją polityki dla całej absolwent programu. Wstęp na program MBA jest otwarte dla każdego wykwalifikowanego posiadacza Studia licencjackie z uznanych uczelni, niezależnie od głównych licencjackich kierunku studiów. Absolwenci uczelni, gdzie nie jest wymagane rejestrowanie nie kwalifikują się do przyjęcia. Zasady wstępu szkoły jest wyłonienie kandydatów, którzy mają największy potencjał dla sukcesu akademickiego i zawodowego. [-]

Master Of Business: Administracja

Sacred Heart University
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin September 2018 Stany Zjednoczone Fairfield

Na Uniwersytecie Sacro Cuore, Mistrz Welch of Business Administration programu zapewnia studentom wielofunkcyjnych perspektyw globalnych intuicji, wiedzy taktycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do poruszania złożonych problemów biznesowych. [+]

Master of Business Administration jest nadal stopień wyboru dla pracodawców, którzy poszukują kierowniczej i wykonawczej poziomu talentu. absolwentów MBA są zatrudnieni w korporacji na całym świecie, jak i non-profit, agencji rządowych, firm konsultingowych i uniwersytetów. Sieci Twoje zajęcia stworzyć możliwość tworzenia silnych powiązań z kolegów, wykładowców, absolwentów i kadry zarządzającej z branży, którzy mogą dostarczyć Państwu w globalnej sieci. Jakie pola można oczekiwać, aby pracować? Na Uniwersytecie Sacro Cuore, Mistrz Welch of Business Administration programu zapewnia studentom wielofunkcyjnych perspektyw globalnych intuicji, wiedzy taktycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do poruszania złożonych problemów biznesowych. Oczekuje się, że liderzy biznesu posiadać głębokie zrozumienie większego obrazu. Decyzja marketing może mieć głęboki wpływ na finanse i sprzedaży funkcji; decyzja finansowa może mieć wpływ na każdy aspekt działalności gospodarczej, z sali konferencyjnej do hali fabrycznej. Nasz program MBA emuluje rzeczywistych sytuacjach nauczania, aby zastosować umiejętności biznesowych, które przecinają liczne funkcje biznesowe - od strategii, finansów i zarządzania operacjami, księgowości i marketingu. Studenci mogą również działać w dziedzinie włącznie z, ale nie ograniczając się do: rachunkowości finanse zarządzanie marketing przywództwo Nowe przedsięwzięcia / start-upy Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Academia Doradztwo Badania pokazują, że większość ludzi nie tylko mają wiele pracy, ale będzie mieć wiele karier w trakcie ich eksploatacji. MBA otwiera drzwi do wielu ścieżek kariery w w różnych gałęziach przemysłu, start-upy, non-profit, a także środowisk akademickich. Zaawansowanym stopniu może pomóc nadać swojej kariery biznesowej lub przejście do pozycji bardziej strategicznego w organizacji. Czy jest to twój pierwszy dzień w pracy lub starszego roli kierownictwo, MBA może pomóc... [-]

MBA Specjalista Ds Marketingu W Madrycie

Madrid School of Marketing
Stacjonarne W pełnym wymiarze godzin 750 godziny April 2018 Hiszpania Madryt

A MBA w marketingu- Twarz (Madryt) z MSMK, przygotowuje się do zajęcia pozycji odpowiedzialności kierownictwa i zarządzania nowe scenariusze zawodowe z perspektywy kierownika jednocześnie wzmocni profesjonalną wydajność, pewności siebie i zdecydowania, które przekształci twój kariera. [+]

MBA z marketingu i sprzedaży - Najlepsze MBA z marketingu i sprzedaży programy. PREZENTACJA A MBA w marketingu- Twarz (Madryt) z MSMK, przygotowuje się do zajęcia pozycji odpowiedzialności kierownictwa i zarządzania nowe scenariusze zawodowe z perspektywy kierownika jednocześnie wzmocni profesjonalną wydajność, pewności siebie i zdecydowania, które przekształci twój kariera. Wysoko wyspecjalizowane w programie Zarządzanie i Marketing daje kompetencje i umiejętności, aby stać się liderem w tym samym czasie będzie się rozwijać głębokie zrozumienie biznesu, zasobów ludzkich, zarządzania projektami, finansów, a zwłaszcza Strategie i taktyki. Specialized MBA w Marketing-Face (Madryt), pozwala na opracowanie programu w obiektach symbolicznej ulicy Principe de Vergara w Madrycie, co pozwala połączyć zawód z bardzo specjalistycznych szkoleń Zarządzanie i Marketing Możesz uczestniczyć wykłady, seminaria i warsztaty przez prestiżowych głośników, będziesz pracować w małych i wydziału menedżerów jakości złożonych z firm krajowych i wielonarodowych i gdzie można korzystać z grup Lifetime zatrudnienia. Struktura programu 01.DIRECCIÓN OGÓLNE 1. Otoczenie prawne Otoczenia prawnego firmy. Prawa Handlowego. 2. Środowisko Gospodarcza Narodowy środowiska gospodarczego. Międzynarodowego środowiska gospodarczego. 3. Kierunek strategiczny Wprowadzenie do koncepcji strategii konkurencyjnej. Generic strategii konkurencji. Przemysł analiza strukturalna. Strategii wzrostu. Strategia korporacyjna. Strategia biznesowa i struktura organizacyjna. Analiza łańcucha wartości. 4. Środowisko technologiczne E-Biznes. Czynnik technologiczny. 5. Zarządzanie Umiejętności Paradygmatycznym myśl - uczenia się. Skuteczna komunikacja. Asertywność. Praca zespołowa. Motywacja i zarządzanie awaryjny. Negocjacji. 02.DIRECCIÓN KADRY 1. Planowanie i Polityka personalna Planowanie pracowników. Opis i ocena pracy. Ocena działania. Wyścig plan. 2. Stosunków Pracy Zatrudnianie. Zbiorowych i indywidualnych: Stosunków Pracy. Korzyści społeczne. Zwolnienia polityczne i restrukturyzacji zatrudnienia. 3. Zarządzanie... [-]