MBASTUDIES.PL

Zaoczne Marketing cyfrowy Programy, Wyszukaj najlepszy Marketing cyfrowy programy tutaj! - Marketing cyfrowy

Zarabianie Master of Business Administration (MBA) jest realizowane poprzez spełnienie wymagań programu studiów podyplomowych w szkole biznesu. Wiele szkół oferuje w pełnym wymiarze godzin, w niepełnym wymiarze godzin, lub Opcje internetowe, aby zarobić swój stopień w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Zaoczne Marketing cyfrowy Programy: Szukaj tutaj programów Marketing cyfrowy . Wszystkie szkoły i Zaoczne informacje Marketing cyfrowy directely, zaoszczędzić czas i kontakt Marketing cyfrowy przyjęć tutaj!

11 Wyniki z Marketing cyfrowy Filter

Master of Business Administration (MBA): Nacisk na e-marketing

National American University
Ośrodek kształcenia W pełnym wymiarze godzin Zaoczne Wrzesień 2019 Stany Zjednoczone Austin

Absolwenci e-marketingu koncentrują się na karierze e-commerce, marketingu online i marketingu w mediach społecznościowych. Według ONET Online, stanowiska w dziedzinie e-marketingu, takie jak specjaliści od marketingu internetowego i menedżerowie marketingu e-commerce, mają jasne perspektywy z silnym wzrostem zatrudnienia i wysokimi medianowymi zarobkami. Program nauczania e-marketingu obejmuje zajęcia z SEO / SEM, social media marketing i e-commerce. Głównym tematem jest marketing na urządzeniach mobilnych.

MBA - specjalizacja w kierunku marketingu cyfrowego

IMF Business School Portugal
Online Zaoczne 720 godziny Otwarta rekrutacja Portugalia Portugal Online

Eksperci w tworzeniu specjalistów zarządzania przedsiębiorstwem we wszystkich ich specjalności (zasobów ludzkich, marketingu strategicznego kierunku, biznesu, systemów informacyjnych, finansów, itp), MFW Business School we współpracy z University Camilo José Cela, prezentuje MBA dla cyfrowych dyrektorów marketingu, który jest badany szczegółowo wszystkie aspekty potrzebne do cyfrowego dyrektor marketingu w dziedzinie komunikacji, firma dominuje zarządzanie różnymi kanałami cyfrowymi, które rosną równolegle z wystawą marketingu cyfrowego, jak alternatywą dla tradycyjnych środków.

MBA in Digital Marketing awarded by University of America

Asian Center of Education and Training
Online Zaoczne 1 rok Otwarta rekrutacja Indie Chennai

MBA Online Management of Digital Transformation (ISG EPITA)

IONISx
Online Zaoczne 18 miesiące Otwarta rekrutacja Francja France Online Algieria Algeria Online Belgia Belgium Online Kanada Canada Online Kongo Congo ROC (Brazzaville) Online Wybrzeże Kości Słoniowej Cote d'Ivoire Online Gujana Francuska French Guiana Online Polinezja Francuska French Polynesia Online Gabon Gabon Online Liban Lebanon Online Liechtenstein Liechtenstein Online Luksemburg Luxembourg Online Madagaskar Madagascar Online Martynika Martinique Online Mauritius Mauritius Online Niger Niger Online Reunion Reunion Online Szwajcaria Switzerland Online + 34 więcej

Opanuj strategiczne wyzwania związane z cyfrową i globalną transformacją gospodarki i opracuj wizję 360 ° firmy, aby uzyskać wzrost.

Mistrza w e-biznesu i e-marketingu

OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Online W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 16 - 20 miesiące Otwarta rekrutacja Szwajcaria Zürich + 1 więcej

Mistrz (MBA) w e-biznesie i e-marketingu (w tym badania Social Media) to program studiów, który jest idealny dla studentów, którzy poszukują umiejętności menedżerskich w nowym elektronicznym świecie biznesu.

Specjalizujący się w MBA marketing cyfrowy i e-biznes

ESLSCA Business School
Ośrodek kształcenia W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 2 lat(a) Październik 2019 Francja Paris + 1 więcej

W "Nowej Ekonomii", Digital dał początek nowym zastosowaniom. Firmy zmuszone są do ponownego rozważenia swojej operacji i podjęcia swojej cyfrowej rewolucji.

MBA Digital Marketing ze specjalnością w e-commerce lub sprzedaży

Instituto Europeo de Posgrado - España
Online Zaoczne 1500 godziny Otwarta rekrutacja Hiszpania Madrid

Ten program MBA umożliwia uzyskanie globalnej i integracyjnej wizji zarządzania biznesem poprzez traktowanie różnych obszarów biznesowych w tym samym czasie, gdy studiujesz dogłębne materiały marketingu cyfrowego. Ponadto umożliwia specjalizację w sprzedaży lub handlu elektronicznym.

Specjalistyczne MBA - Digital Marketing

EDC Ecole des Dirigeants & Créateurs d’Enterprise
Ośrodek kształcenia W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 2 lat(a) Październik 2019 Francja Paris + 1 więcej

Ciągła ewolucja rynku wymaga innowacyjnych i zwinnych metod zarządzania: opanowanie sposobów komunikacji dostosowanych do nowych sieci wymiany; eksploracja Big Data i jej implikacje w strategiach cyfrowych; optymalizacja łańcucha pozyskiwania i lojalności klientów; tworzenie wartości i stałe monitorowanie relacji z klientami.

MBA Digital Marketing ze specjalnością w e-commerce lub sprzedaży

Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Ośrodek kształcenia Online Zaoczne 1500 godziny Otwarta rekrutacja Hiszpania Madrid Spain Online + 2 więcej

Ten program MBA umożliwia uzyskanie globalnej i integracyjnej wizji zarządzania biznesem poprzez traktowanie różnych obszarów biznesowych w tym samym czasie, gdy studiujesz dogłębne materiały marketingu cyfrowego. Ponadto umożliwia specjalizację w sprzedaży lub handlu elektronicznym.

Master of Business Administration (MBA)

North Dakota State University
Ośrodek kształcenia Zaoczne 4 - 8 semestry Otwarta rekrutacja Stany Zjednoczone Fargo

Nasz program MBA łączy jakość, wygodę i elastyczność w przystępny pakiet, który jest dostosowany do Ciebie. Wszystkie kursy MBA oferowane są jeden wieczór w tygodniu w sesjach 8-tygodniowych. Program wymaga 30 punktów za ukończenie: osiem 2-kredytowych kursów podstawowych i 7 2-kredytowych kursów specjalistycznych w dziedzinach takich jak Business Analytics; Marketing cyfrowy

MBA, marketing cyfrowy

Concordia University Chicago
Ośrodek kształcenia Online W pełnym wymiarze godzin Zaoczne 18 - 24 miesiące Październik 2019 Stany Zjednoczone Chicago + 2 więcej

Certyfikat MBA Concordia University Chicago marketingu cyfrowego zapewnia strategiczne i analityczne umiejętności prowadzenia organizacji w świecie cyfrowym, który jest przepełniony danymi o klientach, produktach i interakcjach.